Joka muuta väittää, hän valehtelee. Täällä on ainakin kaksi nimimerkkiä, joiden visteihin ei kenekään kannata vastata.
Heidän viestiensä sisältö on hengellisesti tarkastelutuna ja pelastuksen kannalta pelkkää valhetta ja arvotonta sontaa.
Lestadiolaiset uskovat Jeesukseen.
12
97
Vastaukset
- Hallelujaa Jeesus
Jeesus sanoo: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
"Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Täällä on kaksi häirikköä ahkeroinut useamman vuoden ajan, levittäen valheita ja vääristellen törkeällä tavalla Jumalan sanaa. Pilkkaavat tunnustavia kristittyjä, ja herjaavat Kristusta.
Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana. Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; ...
... heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
Sentähden, rakkaat ja ikävöidyt veljeni, te minun iloni ja kruununi, seisokaa näin Herrassa lujina, rakkaat!
Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!
Tätä me kristityt ilolla ja toivossa odotamme! - su savosta
Kuka sitä nyt väittää että ette usko Jeesukseen. Mutta silloin te valehtelette, jos sanotte, että joku ei usko Jumalaan ja se on väärää, se valheellinen tulkinta. Ja jos se sonnaksi mainitaan se jos mikä on arvotonta Jumalan silmissä.
Nämä kaikki täällä esiintyneet viestit, liittyvät hengelliseen tarkasteluun. Oli ne sitten lestadiolaisten tai heidän ulkopuolisten lähettämiä. Niissä kosketellaan ihmisen henkisiä ajatuksia. Oli ne sitte jomman kumman puolelta sontaa tai ei.
Näillä ei ole mitään tekemistä ihmisen pelastumisensa kannalta. Sitäpaitsi aloittaja kierrät täällä kirjoittajien vastuun nimimerkittömänä. Sinun kirjoituksiisi ei tiedetä vasta tai olla vastaamatta. Tyypillistä uskovaisuuden kaksinaamaisuutta. Huudellaan nurkan takaa.su on avoin vastaan omiiin kirjoituksiini kohdistuneita sontasyytteitä. Teillä on sitä sontaa heitellä, koska se sontakasa on teillä niin ylen suuri. - su savosta
Jahah, sulle Jeesuksen nimen turhaan lausuja nimimerkilläsi.
Tuo kiihkomielisyys, mikä pulppuaa uskostasi, on vienyt sinut täysin sekopäiseksi toivojaksi ihmisten itsensä silpomiseksi. Et ole Jeesuksen toivoman lähimmäisen rakkauden asialla. Olet noituuden mustan magian salainen agentti. - boikottiin kokonaan
Älä vastaile heille teu. Jätetään kaikki viestit lukematta.
- teu.
Paraneeko vastaamatta ?? Paraneeko vastaten ? olen vastannut
örvelölle 5.5 vuotta oikeen mikään ei ole muuttunut ,,
Mutta en usko että vastaamattomuuskaan korjaa mitään ,sillä
se on jo nähty , ylenpalttisuus missä tahansa asiassa on paha
Kyllä minäkin olen huomannut että pahalla ei kannata vastata ja
siksi en ymärä tuota kieltoo , jos hän haukkuu kaikki ja kiroo yms.
Silloin takuulla on parasta vaieta jokaisen .
Mutta jos uhojen jälkeen havaitaan muitten VASTAAVAN , en minäkään
osaa olla vastaamatta . ymmärtänet ,,jos siis syy oli sepissä tai sysissä
menköön saveen , saveen se mennyt kaiken aikaa , minä toivon että
örvelö lähtee välittömästi kaikkineen lieve ilmiöineen , ja pysyy seuraavat
100 v. sivussa. Jos maailman aikaa on jälellä ..
"Täällä on ainakin kaksi nimimerkkiä, joiden visteihin ei kenekään kannata vastata."
Me täällä odotamme malttamattomina mitä arvokkaita jyväsiä armossasi tiputtelet meidän arvottomien ja tietämättömien suuhun.
"Heidän viestiensä sisältö on hengellisesti tarkastelutuna ja pelastuksen kannalta pelkkää valhetta ja arvotonta sontaa."
Esitäpä arvio omista viesteistäsi.
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, kohta kieltäydyt vastaamasta kysymyksiini koska sinulta kerta kaikkiaan loppuvat paukut. Silloin luulet selviäväsi arroganssilla. Älä yritä, se tekee sinut entistä tyhmemmäksi.- ###
:-)
- ville.
### kirjoitti:
:-)
no .siks
- tee parannus
EX- (luopio) hellari on kolmas tunnettu häirikkö.
Viestisi ovat sisällöltään tyhjiä. Kaikki valhe on tyhjää ja saa'tana on valheen isä.- n<dfnf<d
zdfhaedjsfrjkrkjsrksrtkstr
- teu.
n<dfnf<d kirjoitti:
zdfhaedjsfrjkrkjsrksrtkstr
Sulla on aika selvä kirjoitus jotta pitää ihmetellä ..
- teu.
Minä olen kyllä koettanyt sitkin linjaa , viimeiset 12 kk.
Ei ole yhtään auttanut , ei ole kauniisti edes sanottu
saatikka vastaan ottoa ajatuksella, kaikki melkein on
raiskaksi haukuttu , saa nädä kuinka tämä otetaan nyt
vastaan , olen joka käänteessä muistuttanut kuinka on
vaarallista , olla tunnistamatta Jeesusta Kristusta ..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145