Onks totta, et Suojelupoliisi(SuPo) pitää silmällä lääkiksen opiskelijoita(fiksuimpia) ja rekrytoi sieltä agentteja. Et jos pitää kunnosta huolta ja opiskelee kieliä, niin ne voi huomata sut ja vois päästä oikiksesta agentiksi? Ite haluaisin esim. Iraniin jahtaamaan terroristeja.
lääkiksestä agentiksi
6
407
Vastaukset
- JamesBond69
W00t???????
Linkkiä kehiin... - almost doc
joo , ne kattoo ,että syötkö itä-blokin ruokaa ja kuuntelet huonoa itä-blokin musaa, ni silloin ne ei kutsu sua suopoon, mutta elvis-fanit on aina tervetulleita:)
Just muistaakseni ymmärsin uutisista että Suojelupoliisilla ei edes ole ulkomaantiedusteluyksikköä...että sori nyt vaan.
- paljastan salaisuude
Kyllä. Lääkiksestä pääsee agentiksi. Se on sinänsä kätevää, sillä jos agenttia ammutaan, tämä voi itse paikata itsensä. Katsokaa vaikka elokuva Menetetty maa, jossa palkkamurhaaja eli agentti tohtoroi itseään tämän tästä.
James Bondikin on lääkäri, tätä ei moni tiedä. Ennen kuin nyt. - Anonyymi
Kaikista tärkein nykyisin on kokoomuksen jäsenkirja,ilman sitä on turha edes yrittää supon virkoihin, siitäkin on apua jos olet pyrkinyt poliisikouluun mutta et ole päässyt kelpaat kyllä supon hommiin.
- Anonyymi
Ei lääkisläiset mitään fiksuimpia ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595