Onks totta, et Suojelupoliisi(SuPo) pitää silmällä lääkiksen opiskelijoita(fiksuimpia) ja rekrytoi sieltä agentteja. Et jos pitää kunnosta huolta ja opiskelee kieliä, niin ne voi huomata sut ja vois päästä oikiksesta agentiksi? Ite haluaisin esim. Iraniin jahtaamaan terroristeja.
lääkiksestä agentiksi
6
417
Vastaukset
- JamesBond69
W00t???????
Linkkiä kehiin... - almost doc
joo , ne kattoo ,että syötkö itä-blokin ruokaa ja kuuntelet huonoa itä-blokin musaa, ni silloin ne ei kutsu sua suopoon, mutta elvis-fanit on aina tervetulleita:)
Just muistaakseni ymmärsin uutisista että Suojelupoliisilla ei edes ole ulkomaantiedusteluyksikköä...että sori nyt vaan.
- paljastan salaisuude
Kyllä. Lääkiksestä pääsee agentiksi. Se on sinänsä kätevää, sillä jos agenttia ammutaan, tämä voi itse paikata itsensä. Katsokaa vaikka elokuva Menetetty maa, jossa palkkamurhaaja eli agentti tohtoroi itseään tämän tästä.
James Bondikin on lääkäri, tätä ei moni tiedä. Ennen kuin nyt. - Anonyymi
Kaikista tärkein nykyisin on kokoomuksen jäsenkirja,ilman sitä on turha edes yrittää supon virkoihin, siitäkin on apua jos olet pyrkinyt poliisikouluun mutta et ole päässyt kelpaat kyllä supon hommiin.
- Anonyymi
Ei lääkisläiset mitään fiksuimpia ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763266Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732131Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii452003- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42827