Call of duty probleemi

Vladimir

Elikäs olen kentässä, jossa venematkan jälkeen rynnitään kohti Stalingradia?? rinnettä ylös. Saan aseiden jaossa kasan panoksia ja juoksen rinnettä ylös päätyen rinteessä olevan tiiliseinän taakse. Ymmärtääkseni kaverin antaessa merkin minun pitäisi juosta kumollaan olvan rekan taaksen, mutta mut suolataan. Rannan kautta en voine kiertää, koska sittenhän omat ampuu.Mitä tehdä??
Ihan by the way, jos/kun pääsen tämän kentän läpi, niin kuinka paljon mulla on vielä kenttiä jäljellä??

3

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahans

Jos nyt oikein muistan nii meet vaan siitä seinän takaa mahollisimman lähellä sitä seinää olevaan uuteen suojaan. muistaakseni oli semmonen pikku muurin tai hajonneen seinän pätkä minkä taakse piti kyyristyä. kuuminki meet aina lähimpään suojaan etkä suoraan yritä juosta kenttää läpi.
      Ja onhan noita kenttiä vielä jäljellä. Ehkä vähä yli puolenvälin kumminki ollaan tuossa vaiheessa

• Minulla sama

Nouse pystyasentoon ja juokse niin paljon kun kerkeät...sitten saavutkin kumoillaan olevan auton taakse. Minulla oli sama ongelma mutta jostain syystä olin koko ajan kyykyssä (en tiennyt sitä itse) joten painoin spacea ja nousin pystyyn...eli kaverin merkistä niin paljon juoksemista kun pystyy niin ei varmasti kuole.

• Vladimir

Huomasin itsekin saman ja pääsin eteenpäin.
        Sen jälkeen olikin kaupunkisotaa parhaimmillaan ja päädyttiin hyökkäämään yhteen taloon ja ennen hyökkäystä piti napsia muutamat snaipperit talon ikkunoista.
        Kun talo oli puhdistettu vihulaisusta, niin samoin tein piti rynnätä kahteen eri paikkaan ja jollainihme panssarikiväärillä tuhota muutama panssarivaunu. Tämän jälkeen pitää puolustaa torppaa sen aikaa, että omat joukot pääsee paikalle. Tämä ei ihan onnistunut ekalla kerralla, mutta täytyy vain yrittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2559
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2277
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      209
      1476
    7. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1474
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1174
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe