tuossa olen käyttänyt joitakin tarvike öljyfilttereitä...venttiilitkin hakaneet kunnolla,,näin pakkasilla .. mutta ei koskaan kesäkeleillä tai jos on plussaa
ERO tarvike filtterissä on 9 reikää tuollaista 5millin ympärikehää ja orginaalissa on 5 noin 11milistä ympäri kehää eli jotain rakenne eroin on ja paksuudessakin on eroo orginaali paksumpi,,,,ja 2 e eroo hinnassa...Ö suodatin on auton sydän,,,
tarvike ja alkuperäinen ei koskaan ole sama turha väittää
ON NIISSÄ EROOO
2
101
Vastaukset
Niin suodatimen tarkoitus on puhdistaa öljyä pienhiukkasista, mitä öljy sitoo itseensä.
Mutta vettiilien hakkaamiseen sillä ei järkevästi ajatellenkaan ole juurikaan vaikutusta.
Kertomuksestasi päätellen hopassasi on hyrdrauliset venttiilinostimet, jotka luonnostaan nakuttavat voimakkaammin kun öljyt ovat kylmät, mutta hiljenevät öljyn lämmetessä.- aropupu81
Ja monesti näistä halvemmista öljynsuodattimista puuttuu takaiskuventtiili ja suodatin pääsee tyhjentymään, kun moottori ei ole käynnissä. Näin öljynpaineiden nousu kestää pitempään ja kone saattaa nakuttaa hetken aikaa... Mikä ei tietenkään ole hyväksi koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195343Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692697Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.212538Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512250- 242167
- 821664
- 1461555
- 1281317
- 129973
- 86914