tuossa olen käyttänyt joitakin tarvike öljyfilttereitä...venttiilitkin hakaneet kunnolla,,näin pakkasilla .. mutta ei koskaan kesäkeleillä tai jos on plussaa
ERO tarvike filtterissä on 9 reikää tuollaista 5millin ympärikehää ja orginaalissa on 5 noin 11milistä ympäri kehää eli jotain rakenne eroin on ja paksuudessakin on eroo orginaali paksumpi,,,,ja 2 e eroo hinnassa...Ö suodatin on auton sydän,,,
tarvike ja alkuperäinen ei koskaan ole sama turha väittää
ON NIISSÄ EROOO
2
120
Vastaukset
Niin suodatimen tarkoitus on puhdistaa öljyä pienhiukkasista, mitä öljy sitoo itseensä.
Mutta vettiilien hakkaamiseen sillä ei järkevästi ajatellenkaan ole juurikaan vaikutusta.
Kertomuksestasi päätellen hopassasi on hyrdrauliset venttiilinostimet, jotka luonnostaan nakuttavat voimakkaammin kun öljyt ovat kylmät, mutta hiljenevät öljyn lämmetessä.- aropupu81
Ja monesti näistä halvemmista öljynsuodattimista puuttuu takaiskuventtiili ja suodatin pääsee tyhjentymään, kun moottori ei ole käynnissä. Näin öljynpaineiden nousu kestää pitempään ja kone saattaa nakuttaa hetken aikaa... Mikä ei tietenkään ole hyväksi koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754081Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232205Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj371989Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361314- 271239
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111053Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881- 40761
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup28752