Moi, kauanko teillä on mennyt aikaa kun olette saaneet ko. firmoilta vuokra-asunnon?
VVO, YH & SATO
5
1168
Vastaukset
- Joskus hakenu
Ainakin VVO:lla toimii jos oot joka päivä tekemisissä niiden kans ja kyselet että joko löytyy. Itse sain kolmessa päivässä ja hyppäsin jonossa 1500:n ohi ihan heittämällä. Kannatta kokeilla...
- Eve
Me saatiin asunto SATO:n kautta, aikaa meidän kohdalla kului n. kuukausi, koska muutimme toiselle paikkakunnalle. Satolta sanoivat kun ihan alkuun heiltä kyselin kuinka nopeasti asunnon saa, niin kuulemma muutamassa päivässä, jos on valmis "tinkimään" paikasta yms...
- 7 asuntotarjousta
Jos on todellinen tarve, asunnon saa heti. Itse muutin toiselta paikkakunnalta Helsinkiin kesäkuussa 2004. Tarvitsin asunnon parin viikon sisällä, ja minulle varattiin seitsemän asuntoa yhtä aikaa (3 VVO:ta, 2 Satolta, 1 YH:lta ja 1 pienemmältä asunnonvälittäjältä) Käytyäni katsomassa asunnot, päädyin kuitenkin yksityiseen ja kieltäydyin kaikista tarjouksista.
- Raivostunut äiti
Asutaan VVO:lla kolmiossa ja kohta vuosi jonotettu neliöön. Mutta jostain kumman käsittämättömästä syystä jota VVO:llakaan ei osata selittää, emme saa hakemaltamme alueelta sitä asuntoa vaan kaikki täysin turhatkin tapaukset kiilaavat ohi. Ja meillä kuitenkin olisi tarve isompaan kun kolmio on selvästi liian pieni viidelle hengelle. On kysytty, aneltu, raivottu ja kaikki mahdollinen, mutta vastaus on vain että tärkeysjärjestyksessä.... Eikä kuulemma saisi soitella ja häiritä työntekoa vaikkei olla kuin pari kertaa kyseisenä aikana soitettu ja kerran lähestytty sähköpostitse. Todella masentavaa! Jos vain SATO:lla tai YH:lla olisi kaupungissamme sopivan kokoisia asuntoja niin en VVO:n päin kusisikaan!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta nyt sapettaa =(
- Hanna
Me saatiin VVO:lta Turusta heti asunto kun vain hakemuksen täytti. Palvelu oli erittäin hyvää, saatiin avaimet jo viikkoa ennenkuin vuokrasopimus tuli voimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419