Esimerkiksi -92-mallisia löytyy alkaen 3500€. Siihen vero muut päälle, niin reilulla kymppitonnilla saisi klassikon. On varmasti kallis pitää, etenkin jos jotain hajoaa. Unelmia pitää silti olla...
SVX Saksasta?
5
1242
Vastaukset
- tuoja
Tulli kun arvostaa tuon(kin) klassikon johonkin 30k euroon niin siitä kelpaa veroja maksella, olikohan se 1 tuotu peräti 33k:n arvoinen?
Kallista tuoda, halvempaa pitää. - osku
sama tilanne kuin Jagessa,halpa ostaa Saksasta,mutta täällä hinnoitellaan yli 30k€ autoksi.on siinä maksajalle.
- Iloisesti Subarulla
Onhan noita SVX:iä nähtävästi muutama tuotu.
Tullin sivujen taulukoiden mukaan niiden hintaa ei muistaakseni tosin ole aivan kolmeenkymppiin arvostettu, kuten tässä on peloteltu.
Tarkista Tullin taulukoista tähän asti toteutuneet päätökset ja laske, riittävätkö rahat.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, noissa saattaa olla laatikko heikoin kohta. Muutaman Mobilen ilmoituksen perusteella nimenomaan peruutusvaihde menee ensimmäiseksi.- tuoja
Pyynnit ovat Suomessa olleet 30k:n pinnassa (vähän alle ja vähän yli, pahimmillaan tietääkseni 33k), kyseessä ei ole pelottelu, kannattaa vain varautua maksamaan.
- leppis
Joo, uudempien mallien verotusarvo nousee 30000:een ja ylikin, mutta esim. toukokuun listalta löytyy 139000 ajettu -92, josta verot yhteensä 4351€. Etenkin vanhemmissa SVX:issä on ongelmana vaihteiston kuumeneminen, veden pääsy pyörien laakereihin sekä jarrulevyjen kieroutuminen (www.subarusvx.com). Etuvetoisessa mallissa kuumeneminen on vähäisempää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595