Urheilukaupat Miamissa+ kuntosali

sport!

Hei,

Olen menossa joulukuussa miamiin ja shoppailu kiinnostaa varsinkin urheiluvaatteiden ja tavikkeiden parissa. Löytyykö sieltä siis kaikki samat merkit kuin meiltä täältä suomesta ja paljon muitakin? Onko isot urheilu kaupat jotain ketjuja vai merkkien omia liikkeitä? Entä hintataso verrattuna suomeen?

Mitenkäs kuntosali mahdollisuutta löytyy? Löytyykö helposti saleja jonne voi ostaa kertakäynnin? Onko antaa hintaa tai jopa saliehdotusta/nettiosoitetta?

Kiitoksia jo etukäteen =)

1

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foo bar

Kertakäynnit saleilla on kalliita, sinuna etsisin hotellin josta löytyy kuntosali. Vältyt turhalta rahanmenolta.

Urheiluväline/-vaateketjuja löytyy. Miamista en ole ihan varma, ainakin Footlocker (urheilukenkiä), Finish Line, Dick's Sporting Goods saattaisi olla. Koska urheilumyymälät ovat lähes aina ostareilla, voit helposti selvittää tarjontaa katsomalla eri ostarien webbisivuja ja listausta myymälöistä.

Merkit ovat lähestulkoon samaa, ainakin globaalit jättiläiset (Reebok, Adidas, Nike, Puma) löytyy joka paikasta. Outlet-ostareilla on myös näiden omia myymälöitä, siis esim. Reebokin myymälä joka myy vain omia merkkejään jne.

Hinnat ovat normi-ostareilla jonkin verran halvempia, outleteissa selvästi halvempia. Kannattaa silti mielenkiinnosta kierrellä ensin Suomessa Budget Sportit ja Intersportit läpi ja pistää mieleen hintoja jotta osaa paremmin verrata. Ainakin Puman tuotteet oli omasta mielestä paljon kalliimpia rapakon toisella puolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51