Jemilia

nimen miettijä

Moi,

Mitä olette mieltä sellaisesta nimestä kuin Jemilia? Ilmeisesti erittäin harvinainen nimi suomessa..

mielipiteitä? :)

27

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ada-

      Väkisin väännetty muka erikoinen,en tykkää.

      Jamila, Jemina parempia. Emilia parempi.

    • zxdc

      Jemilia on turhan exchoottinen ja voisi sopia monikulttuurisen perheen tytölle. Kävisikö Emmi.

    • 45+

      Teennäinen muovisinen kuuloinen, tukkoisen oloinen nimi. En pidä.

    • tykkään

      tykkään,

      miksi se on väkisin väännetty?? Emilia on kaunis, vain J eteen. Vähän erikoisempi ja kuitenki ihan helppo sanoa.

      typerää että kaikki pitäis olla samannimisiä, sitten ku joku haluaa jotain erikoisempaa ni se on väkisin väännetty kamaluus !

      HÄVETKÄÄ

      • -ada-

        "Emilia on kaunis, vain J eteen"

        Niin just. Miksi?

        Jemilia menee kyllä ihan samaan sarjaan kyllä Jessicoiden ja Jannicoiden kanssa, vaikka ap toisin mieltääkin. Jemilia on samaa j-jenkki-jennyca-sarjaa kuin muutkin jadessat... Jos tykkäät niin siitä vaan.


      • Joni.L

        Meiän likka on Jemilia, jokainen pitänyt nimestä :) aina näitä kpäitä löytyy mollaamaan mutta minkäs teet :D


    • eeeerika

      Entäs:

      Jemina
      Jelmiina

      Jemilia on kylla kaunis nimi :)

      • Vitsi vain

        Entäs:

        Kelmiina
        Julmia


    • ap887

      AP

      Jeminasta en jostain syystä pidä. samaan syssyyn menee mm. jennyt, jessicat ja janicat....

      Jelmiina on kiva.

      Jemilioita näyttäisi olevan alle 20 suomessa. On kuitenkin ihan helppo lausua ja kirjoittaa. eikä sisällä hirvittävää C kirjainta kuten jessica tai janica..

    • eeeikts

      Jemilia on kamala väännös.
      Tosi ruma.

      Muutenkin komppaan edellisiä. Älä laita sitä tyttäresi nimeksi.

    • Hhkgk

      Kuulostaa kyllä vähän keinotekoiselta. Miten olisi Emilia tai Jemina?

    • vii.

      Minusta Jennyt, Jeminat ja Jessicatkin ovat paljon parempia kuin Jemilia tai Jelmiina! Vaikka nekin mielipiteitä jakavat, ovat kuitenkin selkeitä nimiä. Ja Jennyhän on ainakin hyvin vanha suomalainen nimi.

    • tykkään3

      täälähän on ihan idioottia porukkaa. laittakaa se nuttura hei vähän vielä kireämmälle ja käskekjää lastenlapsienne nimeksi pirkko tai irma!!

      Jemilia on hieno nimi :)

      • saa tykätä irmastakin

        No mielipiteitähän täs kysyttiin ja toiset tykkää, toiset ei. Ei silti tarvii idiootiks alkaa haukkuu?!


    • saman tyylinen nimi

      Todella kaunis nimi! :) tytölläni saman tyylinen nimi ja saatu vain positiivista palautetta!

      Ja kaikilla on omat mielipiteensä mutta turha tulla haukkumaan muita ihmisiä että on idiootteja, se ei kumminkaan ole teidän lapsenne! Kaikilla oikeus valita lapselleensa mieluisan nimen!!!! Tuntuu siltä että suomen keielisillä on vaikeaa erillaiseten ja harvinaisten nimien lausuminen ja sen takia tyrmäävät nämä kauniit nimet!!

    • mynameis1

      Rehellisesti, ihan kauhea. Aivan kuten Jeminakin, vaikka se yleisempi lieneekin.
      Jotekin nämä jeminat jaminat ja jenicat ei mielestäni oikein istu suomailseen nimikkeistöön. Sen lisäksi tulee mieleen, että onko tässä nyt tarkoitus etsiä nimi jota ei monella ole - koska sitäkään trendiä en ymärrä.

    • lalau1

      ei ei..surkea on

    • asd11-v

      Kaunis nimi se Jemilia (:
      Suosittelen myös Jenny, Jannica(ka), Jenina.
      :)

    • janne ja tale

      Yököttävä nimi!

    • Jemilian äiti

      Ihana nimi :D
      T. Jemilian äiti

    • Äidicci

      Meidän perheessä on

      Jefimia ja Jemilia

      Cecilia ja Celia

      KAUNIITA KAIKKI !

      • Pööti pöö Pirkko

        Jefimia? Oikeestiko?


    • Jemina-mumma

      Muistuttaisin, että Jemina-nimeä on annettu jo yli sadan vuoden ajan...

      Ei siis mikään muoti-ilmiö!

    • Iiro Viinanen

      Jemilia saakin jäädä harvinaiseksi. Älä edes harkitse.............

    • Maire-täti

      Tiedän yhden Jemilia-tytön ja on tosi suloinen ja mukava tyttö. Ei ole mun mielestä liian eksoottinen nimi, hyvin toimii täällä Suomessakin.

    • Anonyymi00028

      Mun nimi on jemilia ja mä rakastan mun nimeä

    • Mulle tulee tuosta mieleen yks artisti : Jamelia.
      lauloi biisin Superstar - joskus 200luvun alkuvuosina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1369
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      318
      991
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe