Kielimatkalle 2013?

ratsastaja_

Eli olen melko varmasti lähdössä ensi kesänä kielimatkalle Englantiin. Kohde ja matkanjärjestäjä ovat tosin vasta mietinnässä.
Olisinkin kiinnostunut kuulemaan teidän mielipiteitä ja kokemuksia, erityisesti STSn kielimatkoista, myös muiden järjestäjien kielimatkoista saa kertoa!
STSn kielimatkoissa kiinnostavat harrastuskurssit ja erityisesti ratsastus ja olisi hienoa kuulla tästä lisää jos joku on ollut. :D Ensi kesänä olen 16v. ja matkalle lähdössä luultavimmin yksin.

Kiitos kaikille jotka vastaa!

4

228

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielimatkalainen

Hei, olen ollut STS kielimatkalla ja oli ihana kokemus!
      Jos haluat lisä tietoa niin katso blogiini ja sieltä löytyy sähköposti osoitteeni johon voit lähettää kysymyksiä. Sekä miten voit auttaa minua keräämään pisteitä ja pääsemään uudelle STS kielimatkalle!

partofme-julie.blogspot.com

• aukinen1

Varoitan vakavasti . Yritys on täydellisen vastuuton ja nuort oman onnensa nojassa. Törkeää rahastusta ja upeita puheita "perheyrityksetä" ja kauniita lupauksia ihanista kokemuksista!! VARO!

• ef-crew

Hei! STS:sästä minulla ei ole kokemuksia, mutta itse olin viime kesänä EF:n kautta Bournemouthissa Enkuissa kolme viikkoa ja oli kyllä uskomattoman hieno kokemus kaikin puolin! Kielitaito kehittyi, sain lukuisia uusia kavereita niin suomesta kuin ulkomailta, sekä muistoja joita et tuu unohtamaan ikinä. Kun on kaukana kotoa, tuntee olonsa itsenäisemmäksi ja matkan jälkeenkin saa rohkeutta toimia uusissa tilanteissa. :) EF hoiti hommansa moitteettomasti joten voin sitäkin suositella!:) Kaikissa järjestöissä toki oma asenne vaikuttaa suuresti siihen miten isoksi epäkohdat kokee, mutta ei kyllä kellään muullakaan meidän kurssilaisellamme ollut valittamista. Toivottavasti löydätte mieleisen matkapaketin!:) Lisää voi lukea kielimatkablogistani http://kielimatkalainen.blogspot.fi/

• EFcrew

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      395
      1572
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      127
      679
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe