Hei!
Haluaisin kysyä teiltä asiasta enemmän tietäviltä, ovatko oireeni mielestänne MS-tautiin sopivat. Jonotan tutkimuksiin mutta niihin pääsy tuntuu kestävän ja oireet vaan lisääntyvät. Huoli on siksi kova.
Olen 28-vuotias nainen, perusterve tähän asti. Minulla on nyt ollut 2kk puutumisoireita. Alkoivat toisesta jalasta, mutta nyt puutuu oikeastaan koko keho. Puutuminen vaihtaa paikkaa jatkuvasti, eli esim. toinen käsi voi olla puutunut minuutin tai allekkin, ja sitten puutuminen vaihtuu reiteen, sen jälkeen kasvoihin jne. Onko tämä yleistä ms-taudissa, että puutuminen liikkuu näin nopeasti paikasta toiseen? Näkö on välillä hieman epäselvä, ja toinen käsi jäykän tuntoinen. Nämäkin oireet vaihtelevat päivittäin.
Jos joku osaa neuvoa, niin olisin hyvin kiitollinen!
MS-tauti?
Veera
1
295
Vastaukset
- MS1981
Ei mulla ainakaan noin nopeasti vaihtele. Puutumiset on yleensä samassa kohdassa viikkoja, joskus kuukausia.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374916- 823506
- 302953
- 612925
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 391768
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181681
- 161574