Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

nuvi nuvi, mikä on

johannytonpiru

ostin uuden nuvin, 2545,
eipä silti, vanha 350 pelaa kyllä, muttakun mulla on tuossa vanhassa tuhoton määrä paikkoja merkittynä, ja nyt ne pitäis saada tuonne uuteen naviin, ei vaan onnistu, kartan siirto onnistui kun siirsi kansion kortilta kortille,
eli massamuistina toimii, miksi mapsource ei tunnista tuota 2545:ttä,
olen lukenut ohjetta, ei vaan ymmärrä mikä mättää.

10

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaeikusepelaa

      Kopioi tietsikalle vanhan garminin POI kansion sisältö. Sitte laita 2545 tietsikkaan ja siirro POI kansion sisältö sen 2545 POI kansioon. Näin iisiä tää on. Mitään mapsourceja ei tarvita.

    • johannytonpiru

      juu, hyvä neuvo, mutta kun tästä nuvi 350:stä ei löydy poi kansiota, missä pirussahan ne vois olla piilossa.
      kiitos kuitenki tähän asti

      • takkari

        Tuntematta nuvia pari vaihtoehtoa tietokoneen resurssienhallinnan kautta;
        Katso, missä vanhassa nuvissa on POI-kansio ja luo uuteen POI-kansio vastaavaan paikkaan.
        Tutki Etsi-toiminnolla, missä uudessa on POI-tiedostoja (jos on) ja lataa samaan paikkaan.


      • johannytonpiru
        takkari kirjoitti:

        Tuntematta nuvia pari vaihtoehtoa tietokoneen resurssienhallinnan kautta;
        Katso, missä vanhassa nuvissa on POI-kansio ja luo uuteen POI-kansio vastaavaan paikkaan.
        Tutki Etsi-toiminnolla, missä uudessa on POI-tiedostoja (jos on) ja lataa samaan paikkaan.

        vaan kun vanhasta ei löydy poi kansiota, uudessa kyllä on.


      • takkari
        johannytonpiru kirjoitti:

        vaan kun vanhasta ei löydy poi kansiota, uudessa kyllä on.

        Olisit kertonut sen jo aloituksessasi...

        Etsipä sitten etsi-toiminnolla vanhasta poi-tiedostoja


    • kohtasepelaa.,.

      Kokeile Poiloader ohjelmalla.

      • johannytonpiru

        Poiloader asennettu.
        no nyt minä löysin yhdestä gepsistä poi-kansion, kopsasin sen koneelle,
        yritin siirtää sen sisältöä 2545:een, poi-loader kuitenkin sanoo ettei kasiossa ole kelvollisia .csv tai .gpx loppuisia tiedostoja, häh,
        onhan siellä johan minä näen sen itekki, onkohan tämä nyt jo ittuilua.


    • kohtasepelaa.,.,

      "yhdestä gepsistä" Mitäs tuo tarkoittaa? No, katoin oman garminin poi kansiota, ja siellä oli vain kamerapaikat, .csv päätteellä.

    • johannytonpiru

      kaverin gepsissä oli poi-kansio, garmin joku, en nyt muista mallia kun ei ole enää tässä.

      minun 350:ssä ei ole poi kansiota, silti siellä on yli 600 minun laittamaa pistettä, pääosin ne on laitettu mapsourcella, osa näpytelty suoraan näyttöön.

      saan kyllä ne sieltä m.sourceen, mutta millä opilla 2545:teen kun m.source ei tunnista 2545:ttä. (miksi ei).

      miksi poi-loader sanoi että kaverin gepsissä ei ole kelvollisia tiedostoja, vaikka siellä on kun availin kansioita.

      paras apu nyt kuitenkin olisi jos tuon m-sourcen ja 2545:n sais keskustelemaa.

      kiitoksia nyt kuitenkin tähän asti.

    • johannytonpiru

      base camp:llä toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe