Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Raisioon loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Raisiossa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Raisiossa?
14
484
Vastaukset
- Hyvää
Vanha Amanta Alhaistentiellä. Laatua ja valikomaa edullisesti.
- outo olet...
Pysy"Taru"kotonasi tai tietysti pysytkin ja täällä vaan höynäyttelet hyväuskoisia ihmisiä!
Tätä samaa kirjoittelet usean kaupungin sivuilla mutta mikä siinä on sinun pointtisi???Saat jotain tyydytystä kun jotkut hölmöyksissään vastailevat...? - yjl
Kirpputoreja Naantalissa?
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
Taru Anneli
4.11.2012 14:40
0
Olemme perheen kanssa tulossa Naantaliin loppuvuodesta,ja kysyisinkin nyt,että onko Naantalissa kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?
VASTAA
Jaa viesti
l - >>>>>>>>>>
Lässsyti lässyti,vainoharhainen suomi24 luuseriakka.
- mediciini
bannia häiriintyneelle.
vaikka on kuinka häiriintynyt,niin on sitä oltava ihmisiks muille.eihä tuommosessa jokapaikkaan tyhjänkirjottelussa oo mitään tolkkua. - terveyskeskukselaine
Taru Annelilla on perrseessään kirppuja.
- Luomulainen
Itelläs on alkueläimiä!
- Kyrtä
Raision kirppisten pöytähinnat on tuplasti korkeampia kuin Turussa. Mistä johtuu?
- Kyrppis+++
Samalla tavalla sopii kysyä, miksi pieni kioski ostaa tuotteensa huomattavasti kalliimmalla kuin esimerkiksi koko Suomen Citymarket -ketju... ja sitä rataa.
- Takuupaska
Keskustassa on neljä. Kaikki hyviä.
- jep4
Hei!!!
Raisiossa on ainakin yksi kirpputori Tornikatu 7 Tornikirppis. - taru anaaali
tonnikala
- Pr-kirppis+
Hei!!!
Ritu sit mainosti omaansa mutta on se ihan ok kun jättää pr:pubin väliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043