olisko kaynnistys koodia warcraft kolmoseen kun minä ostin pelin jossa ei ollut ohjetta
olisko kaynnistys koodia kolmoseen
7
1019
Vastaukset
- taurus
Vie se takaisin kauppaan ja vaadi toimiva tuote tilalle...
- aapuuva
niin mutta se on ostettu kirpputorilta
niin mutta se on ostettu kirpputorilta
Hölmöydestä sakotetaan.
- ZeroZ
En usko siihen et ostit ton kyseisen pelin. Oot ihan varmast hakennu netist eli warettanu ja näin ollen rikkonut lakia. Mut kerronpa sen nyt kuitenkin X04WSL-F0HI-P1FQZ2-VNJR-UGMXIP
- aapuuva
kiitos koodista mutta sain jo alkuperäisen koodin ps: on hyvä peli
- rocktroll
aapuuva kirjoitti:
kiitos koodista mutta sain jo alkuperäisen koodin ps: on hyvä peli
Siis warcraft on oikeasti hyvä peli! olen pelannut myös ykköstä ja kakkosta ja ainakin kakonen on hyvä. harmi ettei frozen throne toimi mulla... surullista...
- viiru
ettet vaan olisi maphakannu ja tuli cd-key poisto... kuinka ollakaan sun kirjoitus on aika lähellä sitä päivää koska viimeksi kaikilta maphakkereilta meni cd-key...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716