CityRider 50 cc

mrcool4

Onko kellään kokemusta CityRider 50 cc:stä? Kannataisiko se ostaa, onko varaosia helppo saada ja kestääkö se hyvin käyttöä?

6

1577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fude from Hong Kong

      Mulla on ollut paljon ongelmia tämän vuoden mallissa - kyllä vituttaa kun takuu loppuu!
      Tämän palstan kirjoitusten perusteella en ole ainoa.
      Naapurilla on vuoden vanha - no problems! Kateeks käy! Noitakin löytyy paljon tämän palstan kirjoitusten perusteella.

      Se on siis tuurista kiinni.

      • Markettiskootterit

        Kyllä mun käsityksen mukaan kuitenkin suurin osa ostajista on olleet varsin tyytyväisiä skoottereihinsa.Itselläni on Sanili joka on hyvin lähelle sama kuin nämä Fudet,San Remot,Milanit,City Rideritym. sama vehje eri nimillä,ja hyvin on pelannut.Omani ostin Honkkarista 990€.Nyt on 1700km takana ja ainoastaan ilmanputsari on uusittu(meni takuun pikkiin)koska kiinnikekorvat halkesivat.Halvimmillaan näitä ns.markettiskoottereita myydään kai jo alle 700€,eli itse ainakin suosittelen mokoman hommaamista.


      • Fude from Hong Kong
        Markettiskootterit kirjoitti:

        Kyllä mun käsityksen mukaan kuitenkin suurin osa ostajista on olleet varsin tyytyväisiä skoottereihinsa.Itselläni on Sanili joka on hyvin lähelle sama kuin nämä Fudet,San Remot,Milanit,City Rideritym. sama vehje eri nimillä,ja hyvin on pelannut.Omani ostin Honkkarista 990€.Nyt on 1700km takana ja ainoastaan ilmanputsari on uusittu(meni takuun pikkiin)koska kiinnikekorvat halkesivat.Halvimmillaan näitä ns.markettiskoottereita myydään kai jo alle 700€,eli itse ainakin suosittelen mokoman hommaamista.

        Elikkä voit saada ihan toimivan pelin - tai sitten niiku meikäläisellä kävi: maanataiFude.
        Muoviosien halkamisia on meikäisellä kanssa, mutta Fudessa se on enemmän ominaisuus kuin vika eikä haitta ajamista. Jeesusteippi on ihan hyvä korjauksiin. Takuuseen meinaan kyllä vaihdattaa vielä noita muoviosia, mutta kun takuu loppuu niin enpä rupea ostaa niitä.
        Pienet pyörät on syvältä jostakin ja kiityvyys ilman rullien vaihtoa perseestä. Takuu kuulemma raukee jos vaihtaa rullat. Virittäminen on helppoo.


      • mib
        Markettiskootterit kirjoitti:

        Kyllä mun käsityksen mukaan kuitenkin suurin osa ostajista on olleet varsin tyytyväisiä skoottereihinsa.Itselläni on Sanili joka on hyvin lähelle sama kuin nämä Fudet,San Remot,Milanit,City Rideritym. sama vehje eri nimillä,ja hyvin on pelannut.Omani ostin Honkkarista 990€.Nyt on 1700km takana ja ainoastaan ilmanputsari on uusittu(meni takuun pikkiin)koska kiinnikekorvat halkesivat.Halvimmillaan näitä ns.markettiskoottereita myydään kai jo alle 700€,eli itse ainakin suosittelen mokoman hommaamista.

        öletko jossain nähnyt kiinalais skoottereja myytävän alle 700 euroon? halvin jonka itse olen nähnyt on ollut 799E


      • Sesto
        mib kirjoitti:

        öletko jossain nähnyt kiinalais skoottereja myytävän alle 700 euroon? halvin jonka itse olen nähnyt on ollut 799E

        Länsikeskuksen sestossa myytiin asiakkaille hintaan 800€ - pikahyvitys eli noin 740€ mutta kun katselin takahuoneesta tuotelistaa niin kun sesto oli tilannut noita 50 niin yhden hinta oli ollut 550€ eli osta monta niin saat halvemmalla


      • Tarjoustalossa
        mib kirjoitti:

        öletko jossain nähnyt kiinalais skoottereja myytävän alle 700 euroon? halvin jonka itse olen nähnyt on ollut 799E

        Tarjoustalossa(Milan/San Remo skootteri)hinta 683€ovat tosiaan jo loppuunmyyty,mutta hinta on ainakin halvin johon olen törmännyt.Ens keväänän kuulema tulossa vasta seuraavan kerran lisää skoottereita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe