Ajatusmaailma pyörii.

Kalakukkopoika

Mitäpäs jos heitän ilmoille ajatuksen? Ennen ajattelumaailmani oli niin, että ihmistä (lue naista) ei pidä tuomita ensimmäisen tapaamisen perusteella ja jokaisessa on varmasti paljon hyvää kun oppii tuntemaan. Nykyään ajatusmaailmani useiden viime aikaisten kokemusten perusteella on vähän muuttunut. Kaikki ihmiset (lue edelleenkin naiset) ovat mulkkuja/törkeä käytöksisiä ennenkuin toisin todistetaan.

Minä en vain ymmärrä, kun hyvä tapainen nuori mies vuosimallia -90 on kohtelias naiselle niin takas saa vaan pettämistä ja valehtelua. Missä on nykyään semmoset mukavat ja urheilulliset naiset? Vai onko tosiasia se, että oon ollu liian sinisilmäinen ja kohteliaisuutta on turha pitää yllä ku samaa kohtelua ei saa takaisin?

Tavallaan se on kyllä ihan kiva pistää kaikki aina likoon itsestään ja pettyä uusiks ja uusiks. Onneks tätä on jatkunut vain viimeisen kahden vuoden ajan pelkästään. Enkä tosiaankaan ole normaalista mitenkään erikoisesti poikkeava mies. Opiskeleva, urheilullinen, sosiaalinen, postiviininen (joka kääntyy kohta negatiivisuudeksi tällä menolla :D) jne. Siis täysin normaali nuoren miehen alku!

Mulla ei muuta! Myydään tarpeettomana.

1

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+18

      Älä rupee negatiiviseksi! siitä suosta et helposti enää pois pääse.. :P
      Se pitää vaan hyväksyä että on ihmisiä, jotka ei kohtele toisia hyvin. Ei vaikka itse olisit kuinka reilu ja mukava. Mut tälläset ihmiset ei ole sit tutustumisen, luottamuksen yms.arvosia.
      Toki kannattaa se perusystävällisyys ja kohteliaisuus pitää mut aikaa myöten sitä oppii vähän valikoimaan seuraansa, huomaa ketkä oikeasti on sen arvoisia että kaikkensa sit heille antaa. :)

      Ittellä tuli kans melkosia pettymyksiä ja meinasin kokonaan menettää toivoni ihmisten suhteen. Mut kyllä niitä oikeastikki mukavia ihmisiä vastaan tulee. Pidä lippu korkeella äläkä anna mielen mustua! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe