Mitäpäs jos heitän ilmoille ajatuksen? Ennen ajattelumaailmani oli niin, että ihmistä (lue naista) ei pidä tuomita ensimmäisen tapaamisen perusteella ja jokaisessa on varmasti paljon hyvää kun oppii tuntemaan. Nykyään ajatusmaailmani useiden viime aikaisten kokemusten perusteella on vähän muuttunut. Kaikki ihmiset (lue edelleenkin naiset) ovat mulkkuja/törkeä käytöksisiä ennenkuin toisin todistetaan.
Minä en vain ymmärrä, kun hyvä tapainen nuori mies vuosimallia -90 on kohtelias naiselle niin takas saa vaan pettämistä ja valehtelua. Missä on nykyään semmoset mukavat ja urheilulliset naiset? Vai onko tosiasia se, että oon ollu liian sinisilmäinen ja kohteliaisuutta on turha pitää yllä ku samaa kohtelua ei saa takaisin?
Tavallaan se on kyllä ihan kiva pistää kaikki aina likoon itsestään ja pettyä uusiks ja uusiks. Onneks tätä on jatkunut vain viimeisen kahden vuoden ajan pelkästään. Enkä tosiaankaan ole normaalista mitenkään erikoisesti poikkeava mies. Opiskeleva, urheilullinen, sosiaalinen, postiviininen (joka kääntyy kohta negatiivisuudeksi tällä menolla :D) jne. Siis täysin normaali nuoren miehen alku!
Mulla ei muuta! Myydään tarpeettomana.
Ajatusmaailma pyörii.
1
164
Vastaukset
- 7+18
Älä rupee negatiiviseksi! siitä suosta et helposti enää pois pääse.. :P
Se pitää vaan hyväksyä että on ihmisiä, jotka ei kohtele toisia hyvin. Ei vaikka itse olisit kuinka reilu ja mukava. Mut tälläset ihmiset ei ole sit tutustumisen, luottamuksen yms.arvosia.
Toki kannattaa se perusystävällisyys ja kohteliaisuus pitää mut aikaa myöten sitä oppii vähän valikoimaan seuraansa, huomaa ketkä oikeasti on sen arvoisia että kaikkensa sit heille antaa. :)
Ittellä tuli kans melkosia pettymyksiä ja meinasin kokonaan menettää toivoni ihmisten suhteen. Mut kyllä niitä oikeastikki mukavia ihmisiä vastaan tulee. Pidä lippu korkeella äläkä anna mielen mustua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768