Rakkaudesta häneen

langennut enkeli

Joo, olen 17 vuotias nuori nainen ja kamalan ihastunut ihmiseen, jonka kanssa en ole ikinä puhunut sanaakaan. Hän on myös kiljaisen oloinen, muttei kuitenkaan ujo. Olen kuullut hänen keskustelujaan ja tiedän hänestä jotakin. Haluaisin kuitenkin tutustua häneen ihan oikeasti ja jutella hänen kanssaan. Hän tietää minut kyllä ja katseita on vaihdettu välillä enemmän välillä vähemmän. Joskus kun tulen häntä vastaan käytävillä (käymme samassa oppilaitoksessa) hänessä erottuu pieni vaivaantuminen ja ystävänsä naureskelevat ja virnistelevät hänelle. Tiedän, että minut on varmasti huomattu ja että minusta on puhuttu, mutta en saa selvää hänen tunteistaan. Olemme samanihäisiä ja näin. Miten minun pitäisi menetellä? En tiedä tajusiko kukaan tästä mitään, mutta tarvitsisin vain vinkkejä, miten saada hänen huomiotaan enemmän tai miten voisin häntä lähestyä?? Arvostan paljon sitä, jos joku vaivautuisi neuvomaan. Kiitos jo etukäteen!:)

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • derpander

Älä vain ainakaan mene puhumaan hänelle. Kannattaa pitää asiat vaikeina.

• kaktusfani

törkee, jos toisella on oikeesti ongelma ni viimiseks sun kaltasii viisastelioita tääl tarvitaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      40
      2304
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      293
      1904
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1730
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1555
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1384
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1262
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      972
    10. Voi rakas sinua

Ei mikään helpoin reissu eikö. Koita jaksella 😘
      Ikävä
      9