Kirpputoreja Suonenjoella?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Suonenjoelle loppuvuodesta,ja kysyisinkin nyt,että onko Suonenjoella kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?

23

9781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Suonenjoella on kirpputoreja aika montakin. Tässä ainakin muutamia missä olen itse käynyt ja jotka on olleet hyviä:

Suonenjoen Kauppahuone

- Löytyy Asemakadulta entisestä Laineen liiketalosta (kun kääntyy Asemakadulle, niin löytyy melkein heti alkupäästä). Tämä paikka on omastamielestäni parhain kirpputori Suonenjoella, ja on myös aikalailla suosittukin, sillä kävipä tuolla mihinaikaan tahansa, niin ihmisiä liikkuu yllättävän paljonkin.

Suonenjoen Helluntaiseurakunnan kirpputori

- Löytyy Suonenjoen kauppahuonetta vastapäätä entisestä Savon Voiman toimistotalon alakerrasta. Ei ole kovinkaan laajat valikoimat. Tarjolla on enimmäkseen vaatteita eikä juurikaan huonekaluja.

Orlowin Aarteet

- On samalla kadulla Kauppahuoneen ja Helluntaiseurakunnan kirpputorin kanssa, mutta tämä löytyy hieman ylempää. Kun seisoo Kauppahuoneen ovien edessä, niin tämä paikka näkyy suoraan ylempänä melko lähellä Suonenjoen rautatieasemaa..

- Lisäksi Suonenjoen entisen linja-autoaseman kiinteistön tiloissa Herralantiellä löytyy Sisä-Savon sähkön toimipistettä vastapäätä sekatavarakauppa josta löytyy kirppiskamaa, sohvia ja muita huonekaluja. Tässä on nyt ainakin nämä kirpputorit missä olen itse käynyt Suonenjoella asioidessani.

• Suonenjokinen

Nykyään on torin laidallakin pari kirppistä, mutta ne on aika kalliita, enkä suosittele niitä.

• näp is te lijä
        Suonenjokinen kirjoitti:

Nykyään on torin laidallakin pari kirppistä, mutta ne on aika kalliita, enkä suosittele niitä.

Taru Anneli kyselee tota samaa eri kaupunkien palstoilla. Liekö "bisnes" mielessä tätillä?

• uuuuuuuuuuuuu

Huonoja kirppiksiä kaikki.

• Toinentäältä
        näp is te lijä kirjoitti:

Taru Anneli kyselee tota samaa eri kaupunkien palstoilla. Liekö "bisnes" mielessä tätillä?

Suonenjokelainen.....!!!!! Mitäs se haittaa vaikka oliskin bisnesmielessä kyselemässä, päinvastoin, hyvähän se on että tavara vaihtaa omistajaa ja kauppa käy.

• asiakas 3

Suonenjoella avattu hiljattain Virpin Helmi,,siel paljon ja erittäin hyvää lasten vaatetta ,leluja, ym lapsille tarkoitettua tavaraa,,olen itse käynyt siel,on tosi edullista,,siistiä ja hyvää tavaraa,,,Siel ei ollenkaan aikuisten vaatteita ,
      Viihtyisä paikka jahvilan kera,,suosittelen .

Sijaitsee kirkkokadulla,, ihan kirkon takana .

• kirppkkojfdr

enää ei ole virpin helmi kirpputoria.

• Kiukuttaa

Suonenjoen kirppikset on kaikki surkeita. Pöytien hinnat yläkanttiin, asiakkaita vähän ja jobbarit tulee 10 sekunnissa nuohoamaan viereen, jos vie pöytäänsä tavaraa.

• Eino Leine

Kiukkuilijalla on tainnu nyt mennä paikkakunnat sekaisin iltayöstä.....

• aki9v

ite asun suonenjoella että kannattaa käyä siellä suonenjoen kauppahuoneessa oonkäyny sielä monesti

• Kahvimyllyläinen

SPR- Kuopiossa on Kontti leväsen shelliä vastapäätä. Elikkäsajat kuopiota kohti nouset citymarket rampista et käänny citymarketille vaan oikeaaleja kontti on juuri siinä

• ::::88

Taru Anneli kyselee samaa kaikkien paikkakuntien palstoilla,...

• Antaa sen olla

"Taru Anneli " on trolli ja sairas mieleltään.

• HC12

Mikäs 2017 on tilanne Suonenojan kirpputoreissa? Mitä löytyy ja minkä nimisiä?

• kirputon

Tilanne on se et ei oo kunnollisia kirpputoreja

• älppäri

Osaako joku sanoa mistä löytyisi vinyyleitä? Vai löytyneekö mistään, ei ole paljoa tullut pyörittyä paikallisilla kirpputoreilla. Viime kerrasta varmaan 15 vuotta aikaa. Onko siinä torin vieressä enää kirppistä?

• Anonyymi

Nyt löytyy Suonenjoella hyvä kirpis🙂 Osoite Herralantie3 77600 Suonenjoki. nimellä. SJ-Huone Kirpis Avattu 1.5.2022 Nyt katselemaan... Ostamaan.. Vuokraa oma myyntipöytä. 👍

• Anonyymi

Orlovin aarteet, takaveto poikien kohtauspaikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3507
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      123
      1399
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1321
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1048
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1026
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      967
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      875
    Aihe