Kirpputoreja Suonenjoella?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Suonenjoelle loppuvuodesta,ja kysyisinkin nyt,että onko Suonenjoella kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?

23

8654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Suonenjoella on kirpputoreja aika montakin. Tässä ainakin muutamia missä olen itse käynyt ja jotka on olleet hyviä:

      Suonenjoen Kauppahuone

      - Löytyy Asemakadulta entisestä Laineen liiketalosta (kun kääntyy Asemakadulle, niin löytyy melkein heti alkupäästä). Tämä paikka on omastamielestäni parhain kirpputori Suonenjoella, ja on myös aikalailla suosittukin, sillä kävipä tuolla mihinaikaan tahansa, niin ihmisiä liikkuu yllättävän paljonkin.


      Suonenjoen Helluntaiseurakunnan kirpputori

      - Löytyy Suonenjoen kauppahuonetta vastapäätä entisestä Savon Voiman toimistotalon alakerrasta. Ei ole kovinkaan laajat valikoimat. Tarjolla on enimmäkseen vaatteita eikä juurikaan huonekaluja.


      Orlowin Aarteet

      - On samalla kadulla Kauppahuoneen ja Helluntaiseurakunnan kirpputorin kanssa, mutta tämä löytyy hieman ylempää. Kun seisoo Kauppahuoneen ovien edessä, niin tämä paikka näkyy suoraan ylempänä melko lähellä Suonenjoen rautatieasemaa..


      - Lisäksi Suonenjoen entisen linja-autoaseman kiinteistön tiloissa Herralantiellä löytyy Sisä-Savon sähkön toimipistettä vastapäätä sekatavarakauppa josta löytyy kirppiskamaa, sohvia ja muita huonekaluja. Tässä on nyt ainakin nämä kirpputorit missä olen itse käynyt Suonenjoella asioidessani.

      • Suonenjokinen

        Nykyään on torin laidallakin pari kirppistä, mutta ne on aika kalliita, enkä suosittele niitä.


      • näp is te lijä
        Suonenjokinen kirjoitti:

        Nykyään on torin laidallakin pari kirppistä, mutta ne on aika kalliita, enkä suosittele niitä.

        Taru Anneli kyselee tota samaa eri kaupunkien palstoilla. Liekö "bisnes" mielessä tätillä?


      • uuuuuuuuuuuuu

        Huonoja kirppiksiä kaikki.


      • Toinentäältä
        näp is te lijä kirjoitti:

        Taru Anneli kyselee tota samaa eri kaupunkien palstoilla. Liekö "bisnes" mielessä tätillä?

        Suonenjokelainen.....!!!!! Mitäs se haittaa vaikka oliskin bisnesmielessä kyselemässä, päinvastoin, hyvähän se on että tavara vaihtaa omistajaa ja kauppa käy.


    • asiakas 3

      Suonenjoella avattu hiljattain Virpin Helmi,,siel paljon ja erittäin hyvää lasten vaatetta ,leluja, ym lapsille tarkoitettua tavaraa,,olen itse käynyt siel,on tosi edullista,,siistiä ja hyvää tavaraa,,,Siel ei ollenkaan aikuisten vaatteita ,
      Viihtyisä paikka jahvilan kera,,suosittelen .

      Sijaitsee kirkkokadulla,, ihan kirkon takana .

      • kirppkkojfdr

        enää ei ole virpin helmi kirpputoria.


    • Kiukuttaa

      Suonenjoen kirppikset on kaikki surkeita. Pöytien hinnat yläkanttiin, asiakkaita vähän ja jobbarit tulee 10 sekunnissa nuohoamaan viereen, jos vie pöytäänsä tavaraa.

      • Eino Leine

        Kiukkuilijalla on tainnu nyt mennä paikkakunnat sekaisin iltayöstä.....


    • aki9v

      ite asun suonenjoella että kannattaa käyä siellä suonenjoen kauppahuoneessa oonkäyny sielä monesti

    • Kahvimyllyläinen

      SPR- Kuopiossa on Kontti leväsen shelliä vastapäätä. Elikkäsajat kuopiota kohti nouset citymarket rampista et käänny citymarketille vaan oikeaaleja kontti on juuri siinä

    • ::::88

      Taru Anneli kyselee samaa kaikkien paikkakuntien palstoilla,...

    • Antaa sen olla

      "Taru Anneli " on trolli ja sairas mieleltään.

    • HC12

      Mikäs 2017 on tilanne Suonenojan kirpputoreissa? Mitä löytyy ja minkä nimisiä?

    • kirputon

      Tilanne on se et ei oo kunnollisia kirpputoreja

    • älppäri

      Osaako joku sanoa mistä löytyisi vinyyleitä? Vai löytyneekö mistään, ei ole paljoa tullut pyörittyä paikallisilla kirpputoreilla. Viime kerrasta varmaan 15 vuotta aikaa. Onko siinä torin vieressä enää kirppistä?

    • Anonyymi

      Nyt löytyy Suonenjoella hyvä kirpis🙂 Osoite Herralantie3 77600 Suonenjoki. nimellä. SJ-Huone Kirpis Avattu 1.5.2022 Nyt katselemaan... Ostamaan.. Vuokraa oma myyntipöytä. 👍

    • Anonyymi

      Orlovin aarteet, takaveto poikien kohtauspaikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe