Näin on käynyt ennenkin. Ihastun kerran kymmenessä vuodessa ja nyt niin kävi, mutta tällä kertaa olen viisampi kuin viimeksi. Jos mies ei tee aloitetta niin en tee minäkään. Sulla on ollut mahdollisuuksia monia vääntää tikusta asiaa, tulla mun luo puhumaan, laittaa edes viestiä mutta ei. Sä oot sinkku, mä oon sinkku mutta ei... Mä osaan tän homman. Olen kylmä, välinpitämätön ja hyvä jos katson päinkään. Tervehdin, katson ja sanon vain pakollisen. Ja kaikki tämä vain sen takia että tykkään susta aivan mielettömästi. Mun ylpeys ei anna periksi ottaa riskiä ja saada pakit sulta, enkä mä edes osaa toimia tälläsissa tilanteissa. Ehkä en edes ole sun tyyppiä ja onhan tuota ikäeroakin, mutta mä teen tän nyt vain siksi että välitän vaikka en edes haluaisi.
Annan järjelle vallan.
12
306
Vastaukset
- hyvänen aika sentään
Pakit? Ehkä ole jonkun tyyppiä tai on ikäeroakin?
Mitä ihmettä keskenäsi mietit. Muuta käytöstäsi ja tee jotain!!- mindwoman
Pointti olikin se että en uskalla tehdä aloitetta. Liian iso riski. Sitä paitsi kyllä se mies tekisi alloitteen jos sitä kiinnostaisi. Selviää se kiinnostus näinkin.
- Mindwoman
Mainittakoon vielä että elokuvat ovat täynnä paskaa. Ei niitä rakkaustarinoita ole olemmassakaan. Niin ja turha miettiä "ettei ikinä saa lopettaa uskomasta sen oikean löytymiseen", lopeta niin vapautat itsesi.
- fkiwjais
Miksi pelkäät noin paljon itsekunniotuksen menettämistä? Miksi kulutat noin paljon energiaa tunteiden piilotteluun ja kylmänä olemiseen?
Olin joskus samanlainen, en uskaltanut tehdä aloitetta. Esitin kylmää, vaikka ajattelin häntä joka aamua ja joka ilta. Kokoajan teki mieli soittaa, mutta itsekunniotus ei antanut myöten.
Jos odotat koko elämäsi ajan, kohta huomaat elämän valuneen silmiesi edestä ja löydät itsesi vielä piilottelemassa tunteita. Tollanen tunteiden salailu tuhoaa sut ja tekee susta kyynisen. Jos välittää jostain, pitäis tehä kaikkensa saadakseen se joku. Lopeta toi kylmänä oleminen ja anna mennä, sulla on vaan yks elämä, ei oo aikaa mihkään tunteiden piiottelulle ja odottelulle!- saluuna kiinni
siksi koska useammat miehet lankeavat
egoilevat
ovat liian vaikeita
sössivät joka asian
eivät lunasta odotuksia
siksi säästän itseni avioliittoon - Mindwoman
Kerran kun sun ylpeys on kokonaan sulta riisutta ja sulla ei ole mitään ja sä et ole mitään. Ja kun sä saat ne rippeet kasaan ja päätät että ei koskaan enään, niin ei sitä tosta vaan laita itseänsä enään likoon. Jokanen tietää joka tämän on kokenut viimisen päälle. Ja turha selittää tähän enään että se ei pelaa joka pelkää. Pelkään enemmän jotain ihan muuta.
- Games
Mindwoman kirjoitti:
Kerran kun sun ylpeys on kokonaan sulta riisutta ja sulla ei ole mitään ja sä et ole mitään. Ja kun sä saat ne rippeet kasaan ja päätät että ei koskaan enään, niin ei sitä tosta vaan laita itseänsä enään likoon. Jokanen tietää joka tämän on kokenut viimisen päälle. Ja turha selittää tähän enään että se ei pelaa joka pelkää. Pelkään enemmän jotain ihan muuta.
Saman kokenut, älä pelkää, mutta pelaa:)
Kokeile miten käy, mitä väliä vaikka pakit tulis, meressä on kaloja.
Ei silti tarvi loukata ja oot kokemusta rikkaampi eikä tarvi pohtia miten olisi käynyt.
- ----
No mut eiks ylpeys käy lankeemuksen edellä.Itse en halua kellekkään harmia tai mielipahaa.Sempä takia tulee nysvättyä ja ajateltua yleensä liikaa aloitteen tekemisessä.Paha tapahan tää tietenkin on.Mutta ehkä joskus,kukapa tietää miten piaan sais sempattua tekoihin.
- hifew
Niin enhän mä sun koko tilannetta tiedä, joten en osaa koko tilanteen pohjilta sanoa mitään. Toivoisin vaan itse, että ihmiset sanois mulle noi sanat, jotka sanoin sulle. Olis kiva, et joku tsemppais tekee alotteen, koska mulle se on ollut aina vaikeeta. Oon tosi sosiaalinen yms, mutta joku siinä on miks alotteen tekeminen on pelottavaa, ehkä pelkään niin paljon sitä itseunniotusta.
- tosi asia on
ellei mies tee aloitetta, ei se ole kiinnostunut. Mies voittaa aina ujoutensa ja pelkonsa, jos on aidosti kiinnostunut.
- Ksksidkd
Hah, sen kun odotatte elämänne ajan ja olettte miesten tekebän aloitteita. Ehkä mies ei vielä siinä vaiheessa ole kiinnostunut kun te olette ja siinä tapauksessa teidän pitää tehdä mies kiinnostuneeksi. Älkää vatvoko ja vatkatko, ihmetelkö tai analysoi. Ketä kiinnostaa kuka sen aloitteen tekee, kunhan sen joku tekee ja päästään itse asiaan.
- mindwoman
Juurikin näin! Jos ei mitään tapahdu niin ei sitä ole edes tarkoitettu. Mahdollisuuksia on ollut, mahdollisuuksia on annettu, jos niihin ei tajua tarttua niin ei voi mitään. Joku sanoi mulle että, ehkä hän ei vielä ole tajunnut tykkäävänsä susta ja tulee jälkijunassa. Noh, sitä junaa odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854