Onko jollain kokemusta ympärivuorokautisesta osastosta (psykiatriakeskus syömishäiriöklinikka) bulimikkona? Siellähän on vaan muutama paikka eikä jaksot oo kovin pitkiä, mutta ootteko huomannu et olis ollu apua? Onko teillä tullu sellanen ulkopuolinen olo tai ite pelkään et ahdistus kasvaa huippuun ku ite oon normaalipainonen... ja miten ruokailut, jos ei oo painonnosto tavotetta? Jokaisellahan on tietty omat ateriasuunnitelmansa ja painontavotteensa, mut onko siellä kaikilla ihan samat säännöt? oikeestaan haluaisin tietää kaiken mahollisen... :s
HUS vuodeosasto
1
336
Vastaukset
- Donitsityttö
Minulla on!
Ahdistus kasvoi ensin aika huimasti, mutta alkoi jo muutaman päivän jälkeen helpottaa :) muut potilaat olivat mukavia eivätkä syrjineet minua painoni vuoksi (bmi oli silloin 27).
Ateriasuunnitelmaa säädettiin minulla niin, että paino ei noussut koska siihen ei ollut tarvetta. Muistaakseni minulla oli alussa startti, sitten perusruokavalio. Paino alkoi kuitenkin nousemaan joten startti vaihdettiin takaisin. Minulla oli myös vaikeuksia syödä jäätelöä, koska se oli minulle leimautunut ruuaksi, joka piti poikkeuksetta oksentaa. Välillä sitä oli välipalalla tai jälkiruokana, ja kun olin selittänyt asian lääkärilleni ja omahoitajalle, he joustivat sen verran että sain sen tilalle jotain muuta. Hoidon lopussa uskalsin syödä jo tuutin! :)
Olin hoidossa viitisen viikkoa ja olin todella tyytyväinen tuloksiin! Mielialani nousi, näläntunne normalisoitui, aloin taas nauttia elämästä. Jos vain jälkihoito omalla paikkakunnalla olisi ollut tiiviimpi, en olisi varmaan repsahtanut uudelleen. Päätin puolittaa kalorit ja nyt bmi 22.
Jos sinulla on mahdollisuus saada lähete sinne, suosittelen lämpimästi :) itse olin vain kuukauden jonossa. Paikka on mukava, viihtyisä ja henkilökunta osaavaa.
Paljon tsemppiä!
austthu.blogspot.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768