Pilaa koko ohjelma:(

Puistattaa

En ole tänä vuonna katsonut yhtään jaksoa Tanssii tähtien kanssa-ohjelmasta vaikka muina vuosina olen seurannut. Syy: Risto Kaskilahti on vain niin äklö tyyppi etten voisi seurata tanssia.
Voishan muiden parien tanssit katsoa mutta pelkkä ajatuskin tuosta tekohuumorilla varustetusta infantiilista tyypistä estää katsomasta.

http://static.iltalehti.fi/tanssi/keskis10411JOB_tn.jpg

65

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ongelma

Eihän se mikään pakko ole katsoa!
      Ihan kuin nämä palstajututkin.Jos ei kiinnosta, niin älä katso.

• opportunisti

Kaikki tanssijat ovat persoonallisuuksia. Suurin osa vie osansa tyylillä mutta tämä Baba on suorastaan leuhka ja sen hän tuo ulos joka mutkassa, kaikella ystävyydellä. Median lempilapsi - ei muuta kun pienet anteeksipyynnöt kaikkia ikääntyneitä ja vammaisia kohtaan erittäin loukkaavasta ivailusta kakka-vaippa miehen kuvan kustannuksella.

• ........

Toimi käsikirjoituksen sanoin. Ei omakirjoittamansa.

• Baba luulee jotain

itsestään, kai se niin sanottu bättre folk on leimansa lyönyt,
        ivanauru raikuu täysillä maratoonarilla. EN tykkää yhtään!

• iso vika!
        Baba luulee jotain kirjoitti:

itsestään, kai se niin sanottu bättre folk on leimansa lyönyt,
        ivanauru raikuu täysillä maratoonarilla. EN tykkää yhtään!

Kyllä! Samaa mieltä olen. pahin vika
        on, että on ruotsin kielinen.

• ...
        iso vika! kirjoitti:

Kyllä! Samaa mieltä olen. pahin vika
        on, että on ruotsin kielinen.

Jep.

Samaa mietin minäkin. Baba on erikoinen tyyppi, ruotsinkielinen, joka ollut pitkään mediahommissa telkkarissa ja jonka en ikinä ole kuulut sanovan sanaakaan ruotsinkielellä. Paha on vika jos ei osaa omaa äidinkieltään :D

=DW=

• ...
        ... kirjoitti:

Jep.

Samaa mietin minäkin. Baba on erikoinen tyyppi, ruotsinkielinen, joka ollut pitkään mediahommissa telkkarissa ja jonka en ikinä ole kuulut sanovan sanaakaan ruotsinkielellä. Paha on vika jos ei osaa omaa äidinkieltään :D

=DW=

Ai niin.

Suurin osa porukoista ei ilmeisesti tiedä tyypistä kerrassaan mitään. No, kooklellahan se selviäisi, jos viitsisi käyttää. Kandeis monen vilkaista edes Wikistä tietoja pimatsusta pikkasen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Baba_Lybeck

Aivan huippuammattilaisia suomessa.

=DW=

• Nii justii!
        ........ kirjoitti:

Toimi käsikirjoituksen sanoin. Ei omakirjoittamansa.

Käsikirjoitustahan se Josef Göbbelskin vain noudatti, hartaaseen katoliseen perheeseen syntynyt...

• opportunisti
        ... kirjoitti:

Ai niin.

Suurin osa porukoista ei ilmeisesti tiedä tyypistä kerrassaan mitään. No, kooklellahan se selviäisi, jos viitsisi käyttää. Kandeis monen vilkaista edes Wikistä tietoja pimatsusta pikkasen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Baba_Lybeck

Aivan huippuammattilaisia suomessa.

=DW=

Ei Babaa voi pimatsuksi enää sanoa, syntynyt 1966 jolla 2 lasta Googlesta tieto.
        Nyt puolustellaan kakkavaippa informointia, baba toimikäsikirjoituksen mukaan, mutta itsekukin on vastuussa siitä mitä suustaan ulos päästää, ei ole pakko puhua käsikirjoittajan suulla näin se vain menee. Missä oli itsekritiikki vai onko sitä ensinkään? Oli kyllä oikea maraton moka.

• ...
        opportunisti kirjoitti:

Ei Babaa voi pimatsuksi enää sanoa, syntynyt 1966 jolla 2 lasta Googlesta tieto.
        Nyt puolustellaan kakkavaippa informointia, baba toimikäsikirjoituksen mukaan, mutta itsekukin on vastuussa siitä mitä suustaan ulos päästää, ei ole pakko puhua käsikirjoittajan suulla näin se vain menee. Missä oli itsekritiikki vai onko sitä ensinkään? Oli kyllä oikea maraton moka.

Teleprompt.

Lienenkö kirjoittanut oikein. Muttta tekstit lukee näytöllä siinä kameran vieressä. Ohjelma on käsikirjoitettu etukäteen. Tokikin niissä on paljon improvisointia, ohjelman luonteesta johtuen. Ohjelma on nauhoitettu ja leikattu jne. Se mitä ruudusta näytetään on lähinnä tuottajan vastuulla.

Kyllä meitsi pruukaa paremman näköisiä pimatsuja sanoa pimatsuiksi :D

=DW=

• Ihan mukiinmenevä

tavallisen miehen perikuva, perheellinen, joka yrittää.
      Niin kuin pitääkin.

• .......

Mukiinmenevällä tarkoitin Risto Kaskilahtea.

• ...

Satuin näkemään tänään.

Ensimmäinen kerta kai mullakin. En erityisemmin katellut, mutta kun se tuossa oli näkyvillä, näkipähän sitäkin.

Aloituksessa on ilmeisimmin tarkoitus arvostella kilpailijoita muitten ansioittensa kuin tanssitaitojen takia. Sopii mulle, en mäkään osaa tanssia :D

Kaskilahti oli mun mielestä todella lahjakas näyttelijä, mutta sortui sitten sen rääkyjän ohjelmaan rahapulassaan. Mikä se nyt oli, mertavirta. Ja siitä sitten kaikenmaailman urheiluohjelmiin jne. Sellaisella oma yleisönsä, mäen oikein kuulu siihen porukkaan. Mun mielestä ihan lahjakas näyttelijä meni pilalle, kun sen imagoksi muotoutui urheiluspede. Siltä ei enää kukaan osaa odottaa mitään muunlaista näyttelemistä. Sen pitäs tehdä muutamia vakavia elokuvarooleja, että kunnioitus kasvaisi.

En tuntenut oikein muita julkkuja, jotka siinä esiintyi, niissäkin seassa urheilijoita ja yks "designeri", joka ratsastelee äiskänsä maineella, tehnyt sitä koko ikänsä. Vaikka on niitä kehnonpiakin suunnittelijoita kai maapallolla, en yhtäkkiä tosin muista kenepään kehnomman nimeä tähän hätään.

Mutta Keissestä ja Babasta mä pidän. Onhan ne tokikin blondeja kumpikin jne. Mutta eniten mulla on se, että ne oikeasti on erinomaisen hauskoja komedienneja ja taitavia mediaihmisiä. Tanssitaidoistaan en osaa sanoa mitään.

Ohjelman idea on, että otetaan puujakoja munaamaan itsensä telkkarisa. Jotkut munaa toiset ei. Ei mielipidettä, kuka munasi pahiten. Paitsi se leppäjäevi, vai mikä sen nimi nyt oli. Se töpeksi spiikeissä.

Tanssi ei ole kaikkien juttu, ei tosin monet muutkaan asiat, nopeesti tuli mieleeen karaookke, se ei sovi kaikille, vaikka innokkaasti karkottavatkin maksavia asiakkaita lähiöpaareista :D

=DW=

• Tanssii tähtien kaa

Antonion ja Disan tanssi oli elämys!

Krisse ja Matti myös antoivat täyden elämyksen.
      Oikeataan Krissen ja Matin laitan ykköseksi, se kolahti.

Se tanssi vaikutti aivan valtavasti minuun!

Muut sitten

aivan eri kategoriassa, jotain ei elämyksellistä yritystä.

• tanssinfani

Ja minähän tykkään ohjelmasta,Johanna Försti laulaa niin hyvin,musiikki ja meno on niin mukaansa tempaavaa ja porukoilla on niin hauskaa keskenään!

Kun katsoo esiintyjiä niin arkisena harjoitussaleilla ja sitten he on hepeneissään ja meikattuina ja laitettuin,se on ilo silmälle.
      Puhumattakaan hyvistä juontajista.Tarviiko sitä rääpiä niin pilkuntarkasti kaikkea aina,tv kiinni jos ei miellytä.

Hyvää viihdettä!

• !!!

Hyvää viihdettä Krissen ja Matin tekemänä, samoin Antonion ja Disan, eikä Sai ja Samikaan jätä kylmäksi.

Kylmäksi jättää muut, Baba on kobra vanha valkoinen, nousee pystyyn huojuen.

• friika

Sillä perusteellahan näitä ohjelmia tehdäänkin. Jotta ne herättävät tunteita, mahdollisimmän äärimmäisiä.
      Kuka näistä puhuisi, jos olisi vain keskikaistaa, ei inhoa eikä rakkautta?

Itse katson tansseja, jos muistan. Kaskilahti ei herätä minussa mitään ihmeellistä.
      Krisse ja Baba ovat taitavia, tässäkin lajissa.
      On tosi lahjakkaita, monipuolisia ihmisiä maailmassa.
      Kaiken lisäksi hyvännäköisiä ja puhetaitoisia.
      Antonio on ihanan temperamanttinen ja upea tanssija.

Itse en tee ihmisistä luonneanalyysejä telkkariohjelmien perusteella.
      Eiköhän julkut pidä itsensä omanaan.

• ihan hyvä ohjelma

Minustakin on ihan kiva sunnuntai-iltana taas katsoa 'Tanssii tähtien kanss'-ohjelmaa, kun nuo kuntavaalit meni jo.

Kaikki nuo jäljellä olevat viisi paria ovat omalla tavallaan ihanaa katsottavaa, enkä soisi enää kenenkään tippuvan. Miksi ihmeessä siinä yleensä tarvitsee valita voittajapari?

Pidän kovasti Sari Multalasta ja hänen tanssiopettajastaan Samista. On jotenkin niin mukavan rehtiä ja reilun taitavaa tanssia - ilman dopingia.

Anton on aivan ihana temperamentiltaan ja tanssii upeasti tanssinopettajansa kanssa. On rytmiä veressä!

Risto Kaskilahti myös taituri ja osaava kauniin ja hemaisevan Susan kanssa liidellessä. Kiva katsoa heitäkin.

Krisse on todellakin yliveto tanssijana ja niin söötti - sunnuntaina nähtiin kyllä erityisen vaikuttava 'pasodoble' . Musiikinsovitus oli hyvä ja Johanna Försti lauloi kauniisti ja Krissen asu oli lumoava ja Matin myös.

Ja Baba hersyää ja tanssii kauniisti ja kevyesti parinsa kanssa. Mielestäni hän on niin täydellinen eläytyessään joka kerta tanssirooliinsa. Hyvä opettaja on hänelläkin.

No, juontajista: Ella Kanninen on viehättävä ja Mikko Leppilampi komea ja sopivat hyvin ohjelmaan. Tuomareista pidän myös kovasti, kaikilla on ihan varteenotettavaa ja hyvää kritiikkiä tanssijoille ja jokainen antaa arvostelunsa eri näkökannalta - mikä on mukavaa kuulla.

• 4+15

No, voi voi! Pitää tehdä kitinää tuollaisestakin. Vaihda kanavaa tai laita toosa pimeäksi.

Minusta ohjelma on viihdyttävä: osaamista, taitoa, hyvää musiikkia, upeita pukuja ja maskeerauksia, timmissä kunnossa olevia vartaloita. Juontajat osaavat repliikkinsä (eivät änkytä ja unohda muutaman sanan sanottaviaan, kuten yhtenä vuonna, kun missi missukalle annettiin mikrofoni käteen ja varmaan oli ohjeistettu, että kunhan vaan hymyilet ja olet nätti..noloa oli).

Antonio on suosikkini. Latinoilla rytmi veressä. Hänellä on luonnollinen lantioliike, jämptisti rytmiin. Katselisin latinotansseja enemmänkin ja vaikka vain perusaskellusta, kunhan musiikki myös olisi sähäkkää latinorytmiä. Bailamos!

En erityisemmin välitä ohjelmasta.
      Joskus katson jos sattuu kohdalle.
      Parhaat eroittuivat joukosta jo alussa. Ei Risto Kaskilahti ole huono, minusta hänellä on hyvä rytmitaju.
      Baba on tainnut laihtua vähän liikaa, kunto on kyllä hirmuinen.
      Risto-Matin mukana pysymistä olen ihmetellyt. Hänen olisi pitänyt pudota ensimmäisenä.

• Nautin suuresti "Tanssii Tähtien Kanssa" ohjelmasta. Vaikka Förstistä ja Pitkämöstä en pidäkkään. Kaikki ei vaan voi tykätä samoista asioista.

• ...+

En minäkään pidä Förstistä ja Pitkämöstä. Siis en kummankaan lauluäänestä. Ihmisinä voivat olla vaikka kuinka upeita, mutta mielestäni he pilaavat monet kappaleet laulullaan.

Itse ohjelma on ollut alusta asti suosikkiohjemani. Hienoa katsoa miten tanssioppilaat laittavat itsensä täysillä peliin.

• Lorena*

Onpa tanssii tähtien kanssa, ohjelman nimi olisi kuvaannollisempi tanssi tätien ja setien kanssa. Katson kyllä ohjelmaa kun olen paikalla. Siellä pötkö hyppelehtii, ei siinä ruumiissa ole laaksoa ei kukkulaa mutta hyvin tuo itseään esille repäisevällä naurulla.

Ristomatin käytös oli todella miellyttävää katseltavaa, kyllä kaikki 70 vuosia käyville luonto on tehnyt tehtävänsä, ei olla enää yhtä notkeita ja vetreitä kun nuorempana. Tyylillä hän ohitti toimittajan kimurantimmatkin kysymykset. Rehti, charmantti suomalainen mies kesti naljailut ja ihailut kääntämällä kyselyt eri suuntaan.

Hyvää ajanvietettä sunnuntai illan täytteeksi.

• anna-l*

Kyseessä on tanssiohjelma, eikä siinä pitäisi katsoa, onko laaksoja tai kukkuloita,
        ei myöskään sitä, mitä sanoja suustaan laukoo.

On huvittavaa, että toista puolustellaan iän vuoksi ja toista haukutaan muotojen vuoksi.

Mua tympii ohjelmassa, että joka vuosi katsojat äänestää jotakin koikkelehtijaa ja parempia tai kenties kehityskelpoisempia putoaa aiemmin.

• nuori vielä
        anna-l* kirjoitti:

Kyseessä on tanssiohjelma, eikä siinä pitäisi katsoa, onko laaksoja tai kukkuloita,
        ei myöskään sitä, mitä sanoja suustaan laukoo.

On huvittavaa, että toista puolustellaan iän vuoksi ja toista haukutaan muotojen vuoksi.

Mua tympii ohjelmassa, että joka vuosi katsojat äänestää jotakin koikkelehtijaa ja parempia tai kenties kehityskelpoisempia putoaa aiemmin.

Vanhoilla ihmisillä on eri katsantokanta kuin nuorilla, puolustavat ikäisiään.

• nuori vielä kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, kyllä huonoin tanssija pitäis pudota ensin. Mutta katsojat kai kiusaa tehdäkseen äänestivät toisin. Sama vika kaikissa, missä katsojat saavat äänestää.
        Ei ymmäretä tanssitaidosta mitään, kun on suuri nimi...

• anna-l*
        maarina1 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, kyllä huonoin tanssija pitäis pudota ensin. Mutta katsojat kai kiusaa tehdäkseen äänestivät toisin. Sama vika kaikissa, missä katsojat saavat äänestää.
        Ei ymmäretä tanssitaidosta mitään, kun on suuri nimi...

Niinhän se on, kuten tämäkin ketju osoittaa.

Babaa, joka on loistava tanssija, haukutaan ja syystä, että hän on jossain muussa ohjelmassa lukenut käsikirjoitusta ja et hän on kaiketi suomenruotsalainen.

En pidä Krisse Salmisesta, mutta pitäisikö mun nyt sen takia valehdella ja haukkua hänen tanssitaitoaan, joka on hyvä.

Itse toivoisin aina miehen voittavan, koska vietävän rooli on vaikeampi, mutta taitaapi nainen voittaa tänä vuonna, onko sitten Baba vai Krisse?
        Antonion rytmitaju on loistava, mutta askeleissa sekoilee.

• opportunisti
        nuori vielä kirjoitti:

Ristomatti sai aikamoisen ryöpyn negatiivisia arvosteluja koko ohjelman ajan. Miettikää vaikka murskaavia arvosteluja, nimittelyjäkin puutarha tontusta alkaen.Myös arvostellessa tanssijaa pitäisi olla menemättä henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Minkäs voit kun olet synnyinlahjana tietyn habituksen ja lahjat saanut, sitä ei voi muuksi muuttaa.

Ainut joka 3 tuomarin negatiivisten tosi ikävien arvostelujen jälkeen otti ohjat käsiinsä oli Uotinen toteamalla, myös negatiivisia arvosteluja on mahdollisuus käyttää hyväksi.. Arvostelussa pätee vanha sanonta, toinen pitää kahvista, toinen teestä, ilmeisesti sanonta kuultaa läpi monessa arvostelussa.
        Joskus tanssijan posket punoitti, suupieli värähti mutta ilme pysyi neutraalina ilman minkäänlaista elettä. Joku toleranssi raja on meillä kaikilla, ihmeen hyvin tanssijakesti ettei raja rikkoutunuti. tanssijan toteamus oli, tämä on yhtä kauheaa joka kerta.

• opportunisti kirjoitti:

Ristomatti sai aikamoisen ryöpyn negatiivisia arvosteluja koko ohjelman ajan. Miettikää vaikka murskaavia arvosteluja, nimittelyjäkin puutarha tontusta alkaen.Myös arvostellessa tanssijaa pitäisi olla menemättä henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Minkäs voit kun olet synnyinlahjana tietyn habituksen ja lahjat saanut, sitä ei voi muuksi muuttaa.

Ainut joka 3 tuomarin negatiivisten tosi ikävien arvostelujen jälkeen otti ohjat käsiinsä oli Uotinen toteamalla, myös negatiivisia arvosteluja on mahdollisuus käyttää hyväksi.. Arvostelussa pätee vanha sanonta, toinen pitää kahvista, toinen teestä, ilmeisesti sanonta kuultaa läpi monessa arvostelussa.
        Joskus tanssijan posket punoitti, suupieli värähti mutta ilme pysyi neutraalina ilman minkäänlaista elettä. Joku toleranssi raja on meillä kaikilla, ihmeen hyvin tanssijakesti ettei raja rikkoutunuti. tanssijan toteamus oli, tämä on yhtä kauheaa joka kerta.

Eilinen tanssinsa kyllä jätti mulla suun auki, et hitse sehän oppiiki jotain. Oikeesti jonkun aikaa tanssi ihan kuin pitikin, mutta sitten puhti loppui. Hattua pitää hälle nostaa...
        Vähän oli samanmoista, kuin aiemmin Kaikkosella. Ei kaikki taivu tanssiin, oli ikä mikä tahansa. Mutta nautinnolla niitä katselee, kehittyneet ovat huimasti.

• anna-l*
        opportunisti kirjoitti:

Eikös se ollut juuri Uotinen, joka myös puutarhatontuksi kutsui?

Kukahan antoi tämän Kanki-Kaikkosen nimen?

Ohjelmaan mennään arvosteltavaksi. Pakkohan ei ole osallistua, jos ei kritiikkiä kestä.

• anna-l* kirjoitti:

Ohjelmaan mennään arvosteltavaksi. Pakkohan ei ole osallistua, jos ei kritiikkiä kestä.

Eiköhän se Kanki nimitys tuomareilta, jos oikein muistan.

• Jäykkäjalka
        anna-l* kirjoitti:

Näyttelijät saavat runsaasti tanssikoulutusta teatterikorkeakoulussa ja sitten ne laitetaan kilpailemaan amatöörien kanssa. V'tu mitä touhua.

• zz-zz

Joopa joo, päätetään ettei kukaan katso tätä ohjelmaa. Saavat näyttää pimeille telkkareille.

• 20+3

Kaskilahti on hyvä tyyppi ja onpa myös hyvä tanssija. Hän ei myöskään anna periksi, vaan ihan tosissaan ottaa tämänkin projektin.

• Tanssin ilo pääasia

Onko televisio-ohjelmat sinulle koko elämän kokoinen asia? Siltä tuntuu, kun tuota valitusta lukee. Olet siis valmis tuomitsemaan jonkun esiintyjän ulkonäön perusteella koko ohjelman. Aika suppea katsantokanta yli kuusikymppiselle. Onko muissakin jutuissa niin,että kun jonkun ulkonäkö on sinusta ällöttävä, tämä on ilman muuta ihmisenä epäkelpo sinulle? Mites suusi panet, jos ja kun olet itse jonkun mielestä vastenmielinen ja inhottava ulkonäkösi vuoksi?

Ohjelma on mukava, parempi mielestäni kuin aikaisemmin. Kaskilahti on kerta kaikkiaan upea näyttelijä ja omaa karismaa sen verran,ettei häntä pelkän ulkonäön vuoksi arvostele. Ja mikäs siinä ulkonäössä itse asiassa on niin kamalaa, raamikas mies! Oliskos nyt niin,että aloittaja on näitä tosi tosikkoja, joille ei aukene syvemmät taajuudet koskaan vaan omapa on häviönsä. Niin, kyllä puistattaa, onneksi meistä monet ovat paljon armollisempia ja sallivampia.

• Isät HUOM!

Katson tanssiohjelmia. Poikia, neitimäisiä on tullut lisää valtavasti.

• ????

Aina ollut poikamaisia tyttöjä.
        Mitä pahaa kummassakaan?
        Emme ole klooneja toisistamme.

• Kaupunkilainen

Minä taas olen katsonut joka jakson ja aion katsoa loputkin, sehän on loistavaa viihdettä! Tosin olen iloinen siitä, että Ratia viimein putosi, olin harmissani niiden puolesta, jotka putosivat, vaikka olivat häntä parempia tanssijoita. Nyt ei ole jäljellä kuin huiput.

Minulla ei ole mitään Kaskilahtea vastaan, hän on alusta asti osoittanut olevansa oppimiskykyinen. Veikkaan, että finaalissa nähdään Krisse ja Baba, jotka ovat koko ajan olleet parhaat tanssijat.

• Niin aion katsoa minäkin. Jännitys vaan tihenee loppua kohti.
        Uskaltaisin veikata Antonion voittavan, hällä on tanssi veressä.
        Siinä onkin vaikea valinta kun ovat kaikki jo yhtä hyviä.
        Krisse on ollu mulle yllätys, tosi hyvä, sekä Baba..

• Bapa ei voittanut !

Hyvä että Bapa tippui !!!!
      Sen vanhoille-naureskelun jälkeen uutisvuodossa alkoi yököttää tämä nainen.Vaikka se olikin käsikirjoituksessa,se naureskelu -Bapa nauroi.

• savolainen.

Suomenruotsalainen ei saanut taviksilta ääniä.

• savolainen. kirjoitti:

Suomenruotsalainen ei saanut taviksilta ääniä.

Harmi että Baba putosi, hän oli ehdottomasti paras tanssija (tietysti tanssinopettajat poislukien) näistä kolmesta viimeisestä parista. Eilinen muuten oli ainoa jakso minkä katsoin alusta loppuun - ne on nuo omat liikuntaharrastukset kun tehokkaasti estää tv:n katselun iltaisin. Niin kiinnostunut en ole että mistään arkistoista mokomia katselisin.

En muuten ymmärrä miksi ihmistä inhotaan siksi jos on syntynyt vaikka nyt suomenruotsalaiseen perheeseen; eihän ihminen sille asialle mitään itse voi!

• kassu
        saimaantaka kirjoitti:

Harmi että Baba putosi, hän oli ehdottomasti paras tanssija (tietysti tanssinopettajat poislukien) näistä kolmesta viimeisestä parista. Eilinen muuten oli ainoa jakso minkä katsoin alusta loppuun - ne on nuo omat liikuntaharrastukset kun tehokkaasti estää tv:n katselun iltaisin. Niin kiinnostunut en ole että mistään arkistoista mokomia katselisin.

En muuten ymmärrä miksi ihmistä inhotaan siksi jos on syntynyt vaikka nyt suomenruotsalaiseen perheeseen; eihän ihminen sille asialle mitään itse voi!

Koko tanssijoiden porukassa oli kaksi ääripää tanssijaa RM pieni ja pyöreä, Bl luuranko, käsienhuitoja. Kyllä naisessa pitää pientä pyöreyttä olla, de colte alueella joka luu ja nikama törrötti.

• saimaantaka kirjoitti:

Olin varma että Baba voittaa.
        Ehdottomasti paras ja se ilo ja nautinto mikä näkyi.
        Krissestä tykkään myös mutta Baballa oli vielä jotain sisäistä.

• kassu kirjoitti:

Koko tanssijoiden porukassa oli kaksi ääripää tanssijaa RM pieni ja pyöreä, Bl luuranko, käsienhuitoja. Kyllä naisessa pitää pientä pyöreyttä olla, de colte alueella joka luu ja nikama törrötti.

En nyt hoksaa kuka ja siis minkä näköinen mainitsemasi RM on. Mutta jos pulskanoloisista pidät niin Antonion tanssinopettajasta varmaan tykkäät, on takapuolta ja on reittä... ja pisti jivea niin maar vauhdikkaasti ja uljaasti, että!

Baba on hoikka mutta hänellä on Lihaksia. Laiha ihminen jolla ei ole lihaksia on minustakin vähemmän kaunis. Baballa on upea kroppa minun mielestäni.

• Kaski

Näyttelijät ovat TANSSIKOULUTETTUJA. Tottakai.

• minä.

Kyllä oli vahinko että Baba putosi, hän oli todella hyvä. Vaikka ruotsinkielinen onkin.

• -----

Kuka kielellä tanssii?

• huhahheijivee

Ohjelmallahan pitäisi olla kaksi nimeä.

Tuomareille sopii nykyinen nimi ja katsojille nimeksi: Kenen naama miellyttää.

Minusta on huvittavaa, että juontajat illan alussa kehoittavat heti äänestämään, vaikka ei olla vielä yhtään tanssia nähty, sinä iltana.

Itse, jos olisin äänestänyt, en olisi voinut samaa paria joka viikko äänestää, koska epäonnistumisia tuli.

• Siis...

katsoa nyt jotain höpöhöpö tanssi ohjelmaa. Ei tulis pieneen mieleenkään....

• Kaupunkilainen

Onneksi ei ole pakko. 1,2 miljoonalle kuitenkin ohjelma on mieleen, Tanssii tähtien kanssa on tämän hetken suosituin tv-ohjelma Suomessa.

Babaan kohdistuvaa vastenmielisyyttä ihmettelen. Tuleeko se todellakin vain ruotsinkielisyydestä? Uutisvuotoa en katso, kyllästyin siihen jo Tabermannin aikaan, kun "kapteenit" nokittelivat toisiaan koko ajan. Se voi olla kivaa kavereiden kesken, mutta tv-ohjelmassa se on ainoastaan kiusallista.

Uutisvuoto on käsikirjoitettu ohjelma, ja käsikirjoitusta noudattavat kaikki, niin juontaja kuin muutkin vakioesiintyjät. Baba ei ainakaan tänä syksynä ole ehtinyt osaallistua käsikirjoituksen tekoon, joten häntä on ihan turha syyttää sopimattomuuksista.

• Yököttää koko Ä
        Kaupunkilainen kirjoitti:

Onneksi ei ole pakko. 1,2 miljoonalle kuitenkin ohjelma on mieleen, Tanssii tähtien kanssa on tämän hetken suosituin tv-ohjelma Suomessa.

Babaan kohdistuvaa vastenmielisyyttä ihmettelen. Tuleeko se todellakin vain ruotsinkielisyydestä? Uutisvuotoa en katso, kyllästyin siihen jo Tabermannin aikaan, kun "kapteenit" nokittelivat toisiaan koko ajan. Se voi olla kivaa kavereiden kesken, mutta tv-ohjelmassa se on ainoastaan kiusallista.

Uutisvuoto on käsikirjoitettu ohjelma, ja käsikirjoitusta noudattavat kaikki, niin juontaja kuin muutkin vakioesiintyjät. Baba ei ainakaan tänä syksynä ole ehtinyt osaallistua käsikirjoituksen tekoon, joten häntä on ihan turha syyttää sopimattomuuksista.

Missä M.B on tuomarina sitä en katso.

• ..ll

Kuka on MB yritin miettiä mutta en kyllä keksinyt.

• Tarkoittanee Marco Bjurströmiä. Mutta hän ei ollut kyseisessä ohjelmassa.

• 14+1

Ei ole ollut enää pariin vuoteen, eikä ollut edes tuomarina, vaan toisena juontajana.

• Nämä viimeiset ovat kaikki hyviä, harmi kun Bapa karsiutui oli niin hyvä häntä katseli ilokseen. Nyt on vain kaksi, niistä voi voittaa kumpi vain.
      Antonio on symppis:)

• maarina1

Minustakin Baba oli hyvä, eilen parempikin kuin Krisse. Mutta Antonio letkeine lantioineen on makeeta katseltaavaa, musiikki on hänellä veressä...

• r.p.
        maarina1 kirjoitti:

Minustakin Baba oli hyvä, eilen parempikin kuin Krisse. Mutta Antonio letkeine lantioineen on makeeta katseltaavaa, musiikki on hänellä veressä...

Kyllä! Antonion tanssit ovat olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta hyviä, mutta silloinkin kyllä laitoin sen epäonnistumisen enemmän musiikkivalinnan syyksi.

• Joku tolkku

Uutisvuodon ihmiset nauttivat, kun saivat loukata ministerin ulkonäköä.

Oksennan vieläkin, tuollaista käyttäytymistä. Yleisradiossa.

• Kummallinen ketju....

Minä vähän kaipailen aikaa, jolloin M.Häkkinen ja M.Schumacher ajoivat kilpaa ja K.Rosberg ja M. Kyllönen selostivat.
      En minä takapuoliin keskittynyt.

Mutta tuli yllättäen mieleeni nuoruudenaikani neidot, he olivat niin kiinnostuneita hoikista miehistä tiukkoine peppuineen.
      Eivätköhän nuo mainitsemani henkilöt täyttäisi nykyisetkin kriteerit.
      H.

• keljukoo52

Eipä muistu mieleen että koskaan olisin sen paremmin ralli/formulakuskien kuin muidenkaan miesten tiukkoja tai vähemmän tiukkoja peppuja tiiraillut. Omissa miehissä (?) on ollut ihan tarpeeksi silmäniloa, muutakin kuin peese.

En siis ollut noita hunkszin tarkoittamia tyttösiä. Haittaax se? No ei tieteskään, ainakaan näillä vuosituhansilla.

• Mini ja ?

Timo ja Rauno ,siinä kaksi suosikkiautoilijaa. Rallimiehiä.

• Puistattaa puistatta

ja Puistattaa pilaa koko palstan. siksi moni pysyy poissa täältä.

• ???

Eikö kukaan muu katso kisaa??

• loot-

Oikea pari voitti. Minusta Kaskilahti on hyvä tanssija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5818
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      11
      1998
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      30
      1567
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1159
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1004
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      869
    Aihe