voiko vanhempi ihastua nuoreen

green eyes

Olen itse aikoinaan ihastunut paljon itseäni nuorempaan neitoseen. Ihastusta kesti jonkin aikaa, kunnes annoin tunteitteni kylmetä ja järkiinnyin. Tätä on sattunut muutaman kerran elämän varrella. Joskus olen saanut jopa vastakaikua, enimmäkseen katseen, puheen ja vaiston muodossa. No miksi en ole mennyt pidemmälle? En halua loukata vaimoani ja tuhota kaikkea yhteistä. Silti ihastus voi vaania missä tahansa. Uskokaa tai älkää, niin nuoret neitokaiset ovat enemmänkin aloitteellisia kuin minä. Minä vain katson heitä syvälle silmiin vihreillä silmilläni.

47

11549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salamarakkautta

      Minä olen aivan juuri viikko sitten ihastunut nuoreen (arviolta 27 v) naiseen. Olen itse 45 v sinkkumies.

      Verratessa tätä ihastusta mihinkään muuhun aikaisempaan, tämä tapahtui silmän räpäyksessä ensi silmäyksellä. Tilanne oli vieläpä sellainen, että yritin vältellä katsekontaktia tähän ihastukseeni, vaikkakaan en oikeastaan tiedä, miksi niin tein. Ehkä se johtui meidän suuresta ikäerosta. Ehkä siitä, että hän on erittäin kaunis ja seksikäs nainen mielestäni.

      Hän vaikutti niin etäiseltä ja itseriittoiselta, ettei voisi olla minusta kiinnostunut. Mutta niin vain kävi, että nainen kiinnitti minun huomioni itseensä ja katsoi suoraan silmiin erittäin viekottelevasti. Meni jalat niin sanotusti kerralla alta.

      En tiedä oikein, mitä ajatella. Oma tuntemus on yllättävän voimakas ja tietenkin haluan tutustua tähän ihastuksen kohteeseen paremmin. Mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jää nähtäväksi. Ensi kertaa olen ihastunut noinkin nuoren naiseen. Aiemmissa suhteissani ikäeroa on ollut muutama vuosi suuntaan tai toiseen.

      • nainenkeuliiikänsä

        noin viisi vuotta, niin sulla reppanalla alkaa miestestot vähetä radikaalisti ja olette ihmeissänne siellä peittohumpan keskellä kun heijari ei värähdäkkään. Noloja tilanteita on edessä, sad but true.


    • SE, nuorempi nainen.

      Olen nuorempi nainen ja ihastunut vanhempaan mieheen. Koetan kovasti takoa järkeä mieleni sopukoihin.. eli uskotella itselleni tilanteen järjettömyyttä. Tähän liittyy niin paljon muutakin, että olisi todella hankala lähtökohta ihan mille hyvänsä suhteelle.. saati sitten kun ikäeroa on ainakin 17 vuotta.
      Olen kyllä erittäin voimakkaasti ihastunut.. mutta uskon vahvasti, että tunne on harmikseni kovin yksipuolinen. Jos elämä on huolettoman letkeetä niin kukapa siihen kaipaisi ylimääräisiä paineita, sotkemaan rentoa ja menevää elämäntyyliä. Se arkikin saattaisi yllättää.. olisiko se todella sitä mistä olet haaveillut. Sitä sitten 24/7.. loppuelämän ajan. Hm. Mutta rakastunut olen, siitä ei pääse mihinkään.. ehkä nämä asiat selviävät vielä tavalla tai toisella..

      • Salamarakkautta

        Älä anna järkeilyn tulla väliin tunteisiisi miestä kohtaan. Ne järkisyyt ovat yleensä vain tekosyitä. Eri asia tietenkin, että jos mies on varattu, niin parempi antaa olla. Varattu mies ei koskaan jätä vaimoaan (ja lapsia) nuoren naisen takia.

        Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että olen sinkku ja ihastukseni kohde tietää tämän myös. Ehkäpä hän tästä syystä uskalsi olla noinkin rohkea vietellessään minua ;)

        Ikäerohan on vain numeroita!


      • ikäeroainakin17:)

        Ei tunne ole yksipuolinen jos olet S E nuorempi nainen johon olen ihastunut ;). Missä päin Suomea tämä komistus oleilee?


      • Ei ehkä noinkaan
        Salamarakkautta kirjoitti:

        Älä anna järkeilyn tulla väliin tunteisiisi miestä kohtaan. Ne järkisyyt ovat yleensä vain tekosyitä. Eri asia tietenkin, että jos mies on varattu, niin parempi antaa olla. Varattu mies ei koskaan jätä vaimoaan (ja lapsia) nuoren naisen takia.

        Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että olen sinkku ja ihastukseni kohde tietää tämän myös. Ehkäpä hän tästä syystä uskalsi olla noinkin rohkea vietellessään minua ;)

        Ikäerohan on vain numeroita!

        Jos nyt ajatellaan, että mies on vähintään sen 2x17, niin kyllähän tuossa iässä mies voi hyvinkin olla täysin turta seksittömään ja kuolleeseen suhteeseen ja odottaa vain sopivaa hetkeä pistää lusikat jakoon. Mikäli kyseessä on hyvä mies, odottaa tämä lasten varttumisen vanhemmiksi ja erooa sitten kun se tuntuu lasten kannalta sopivalta. Tällaisen miehen iskee hyvin pian joku tuttava tai työkaveri, eli ainoa tapa saada tällainen mies, on kokeilla kepillä jäätä, vaikka olisikin varattu.

        Ja tuota en kyllä ymmärrä pätkääkään, miksei mies jättäisi vaimoa nuoren naisen takia, onhan nuorempi aina viriilimpi ja seksikkäämpi.. sen ymmärtäisin, jos väittäisit, ettei nuori nainen jätä miestään vanhan miehen vuoksi, mutta toisaalta siinäkin on usein se ansaintalogiikka taustalla.. eli varakkaampi vanhempi mies voi tarjota mukavan elintason.

        Elät vain kerran, mieti kenen elämää elät!


      • Nähnyt elämää
        Salamarakkautta kirjoitti:

        Älä anna järkeilyn tulla väliin tunteisiisi miestä kohtaan. Ne järkisyyt ovat yleensä vain tekosyitä. Eri asia tietenkin, että jos mies on varattu, niin parempi antaa olla. Varattu mies ei koskaan jätä vaimoaan (ja lapsia) nuoren naisen takia.

        Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että olen sinkku ja ihastukseni kohde tietää tämän myös. Ehkäpä hän tästä syystä uskalsi olla noinkin rohkea vietellessään minua ;)

        Ikäerohan on vain numeroita!

        On kyllä aika paljon esimerkkejä, joissa varattu vanhempi mies jättää samanikäisen vaimonsa ja valitsee nuoren naisen, joten on täysin valetta, että varattu mies ei jättäisi vaimoaan nuoren naisen takia. Pitkissä avioliitoissa tunteet ovat usein kuolleet ja yhdessä ollaan vain lasten takia. Ne, jotka ovat huonossa parisuhteessa, ovat heikkoitsetuntoisia, jotka eivät usko mahdollisuuksiinsa löytää uusi parisuhde erottuaan.

        Nyt tälläkin viikolla iltapäivälehdissä kirjoitetaan lukuisista avioeroista, joten eihän se nyt niin tavatonta ole.


      • Anonyymi
        Salamarakkautta kirjoitti:

        Älä anna järkeilyn tulla väliin tunteisiisi miestä kohtaan. Ne järkisyyt ovat yleensä vain tekosyitä. Eri asia tietenkin, että jos mies on varattu, niin parempi antaa olla. Varattu mies ei koskaan jätä vaimoaan (ja lapsia) nuoren naisen takia.

        Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että olen sinkku ja ihastukseni kohde tietää tämän myös. Ehkäpä hän tästä syystä uskalsi olla noinkin rohkea vietellessään minua ;)

        Ikäerohan on vain numeroita!

        Ähää


    • Päivi

      Ihastuin vanhempaan mieheen... olen perheellinen nainen.. se vain tapahtui.. mutta voi hel.. olin niin tunteitteni sokaisema vailla todellisuuden tajua kai.. että menin ja kerroin sille ihastukseni kohteelle.. no hän ei juuri vastaillut mitään ja hyvä niin, mutta voi kevätaurinko, että kaduttaa ja hävettää ja hirveä morkkis.. vaan eipä se auta ku elää tämän kans, ketä voin syyttää.. että kaikkea sitä.. mutta olihan se toki suloistakin.. kun poskiani niin kovasti poltteli.. ja täytyy uskoa, että kai sillä jokin tarkoitus oli, kun niin pitkälle "höpinöitteni" kans menin minä vakavasti asioihin suhtautuva vastuuni tunteva aikuinen nainen.. Että sattuuhan sitä, kenelle sattuu kenelle ei..

    • se, nuorempi nainen

      Olet kyllä oikeassa. Numeroitahan ne vain on. Voin kyllä kuvitella kuin me sovittaisiin toisillemme. Mutta. Kuten kirjoitin.. tähän kuvioon liittyy niin paljon muutakin.. että vaikka kallistuisin jättämään järkeilyt narikkaan.. en pystyisi silti nopeisiin ratkaisuihin Oma elämäntilanteeni ei sallisi sitä. Niin paljon avoimia kysymyksiä ja ongelmia, mitkä kaipaavat ensisijaisesti vastauksia. Mielelläni silti jatkan tähän ihanaan ihmiseen tutustumista, mutta en halua johdattaa ketään harhaan.. tai pitää ketään piinassa. Niinpä toimin niin hienotunteisesti kuin vain osaan ja mihin pystyn. Kyllä tästä vielä jotakin kehkeytyy, hiljaa hyvää tulee.

      ja mikäli tämä mies ei syystä ja toisesta "lue ajatuksiani" silmistäni.. käytöksestä.. päättää jatkaa elämäänsä, niin en ole kapulana rattaissa. otan sen mitä elämä antaa.. muuhun en kykene.

      • Jos olette..

        ..työyhteisön kautta tekemisissä, niin mies tuskin tekee aloitetta töissä. Mikset laita vaikka jotain "viatonta" viestiä naamakirjan tai sähköpostin kautta ja katso ottaako tuulta purjeisiin.. oisit antanut pikkurillin ja katsot mihin se johtaa


    • no bad feelings

      Älä turhaan murehdi moista asiaa. En näe tuossa mitään ongelmaa sinun puoleltasi enempää kuin toisenkaan. Ihmiset turhaan kainostelevat tunteittensa osoittamista ja ennenkaikkea häpeävät ns. epäonnistumista. Ja minkä takia, koska ovat vielä tuntevia ja tunteellisia ihmisiä.

    • Itsevarma Pipari

      Miksi aina pitää katsoa ikää? Ikään tuijottaminen on modernin nykyihmisen ongelma ja suurin este psyykkeessä! Voi kamalaa, olen vanha mies ja 25 vuotias nainen katsoo minua, olenkohan jotenkin vetävä, vai onko tyttörukka seonnut?!

      Eihän siinä ole muusta kyse, kuin vetovoimasta. Vetovoima toimii miehen ja naisen välillä, se on elämää.

      Tottakai, jos on naimisissa, se on kinkkistä, enkä suosittele tietenkään! Kuitenkin siinäkin tilanteessa jos ihastuu,niin se voi olla merkki avioliiton toimimattomuudesta, joten kannattaa mennä itseensä ja miettiä, mitä tämä kaikki tarkoittaa. Ja jos nyt todella rakastuu, ja toinenkin rakastuu, niin eiköhän silloin ole parempi myöntää itsellensä, mitä on tapahtumassa.

      Mitä sinuun aloittajaan tulee, niin kerrot katsovasi syvään "vihreillä silmilläsi" Hah, siinäs näet, itse olet ihan mukana hommassa ja tietoinen katseestasi itsekin! Jos et halua loukata vaimoasi, miksi katsot niillä "vihreillä silmilläsi"? Katse voi olla jokseenkin intiimi kokemus näethän!! varsinkin juuri se semmoinen katse, niistä on moni kuuma hetki alkanut!

      Sitä paitsi aloittaja antaa sen kuvan, että hän on ikäänkuin passiivinen ja uhrikin. Nuoret naiset vaan käyvät kimppuun, apua! Tuo ei ole totta. Sanattomasti tai sanallisesti, olet antanut jotakin vihreää valoa, ehkä kirjaimellisestikin! Ja sinä olit sitten se, joka otti järjen käteen, niinkö! Piparia kun vain sataisi taivaalta muuten, hohhoijaa!!

      Itse sentään ihastuin 15 vuotta vanhempaan mieheen, jolla oli m*naa myöntää leikkivänsä mukana.

      • Tuo on totta

        Jos on oikeasti rakastunut, ei näe muita.. on se rakas sitten oma kumppani tai onnettoman parisuhteen ulkopuolella. Ketään ei voi pakottaa rakastumaan itseensä.


    • green eyes

      Kyllähän sitä tulee flirttailtua kevyesti joskus, tosin enemmänkin ystävällistä jutustelua. Muutaman kerran olen huomannut, että nainen huomaamatta on jäänyt tuijottamaan ja mennyt hetken päästä hieman hämilleen. Mutta eihän se haittaa, se on täysin inhimillistä. Monet nuoremmat naiset tykkäävät leikkiä, tosin viattomasti. Ja se on ihan mukavaa, eikä ne yleensä johda mihinkään muuhun kuin jutteluun. Itse asiassa jutustelua saisi olla enemmänkin, eikä vastapuolen tarvitsisi olla kuin miekan niellyt. Se ei kaunista ketään.

      • Itsevarma pipari

        Ai jaa, no nythän ymmärsin. Aloituksestasi saa sen kuvan, että ihastuit paljonkin kerran ainakin ja että potentiaalinen ihastus vaanii kaiken aikaa nurkan takana. Tsemii vain sinne jos ihan vain pos ja kyvyesti pystyt ottamaan. Katso itse olen 30 ja mies 50, kumpikin perheellinen. Niin se vain katsoi mua niillä ruskeilla silmillä ja kaikki alkoi siitä. Viattomasta jutusta! Jatkuen johonkin vähemmän viattomaan, kumpikaan meistä ei kuitenkaan ajatellut olevansa ihastuksen uhri. Niin no yritimme kyllä ajatella kypsästi tyyliin, niin kauan hauskaa kun sitä kestää ja ei tästä mitään voi tulla, siis suhdetta. Ruokahalu vain kasvaa syödessä, vaikea estää. Pointtini on, älä vannomalla vanno, pieni katse voi yllättää hormonimyrskyllä!! Ja siinä voi vahvakin kaatua. Viatonta ei olekaan, ellei sitten kieltäydy katsekontaktista ja keskity vain veljelliseen ja sisarelliseen "lämpöön". Seksuaalinen flirtti se on seksuaalista eikä muuksi muutu! Oppia ikä kaikki!!


      • suhde?
        Itsevarma pipari kirjoitti:

        Ai jaa, no nythän ymmärsin. Aloituksestasi saa sen kuvan, että ihastuit paljonkin kerran ainakin ja että potentiaalinen ihastus vaanii kaiken aikaa nurkan takana. Tsemii vain sinne jos ihan vain pos ja kyvyesti pystyt ottamaan. Katso itse olen 30 ja mies 50, kumpikin perheellinen. Niin se vain katsoi mua niillä ruskeilla silmillä ja kaikki alkoi siitä. Viattomasta jutusta! Jatkuen johonkin vähemmän viattomaan, kumpikaan meistä ei kuitenkaan ajatellut olevansa ihastuksen uhri. Niin no yritimme kyllä ajatella kypsästi tyyliin, niin kauan hauskaa kun sitä kestää ja ei tästä mitään voi tulla, siis suhdetta. Ruokahalu vain kasvaa syödessä, vaikea estää. Pointtini on, älä vannomalla vanno, pieni katse voi yllättää hormonimyrskyllä!! Ja siinä voi vahvakin kaatua. Viatonta ei olekaan, ellei sitten kieltäydy katsekontaktista ja keskity vain veljelliseen ja sisarelliseen "lämpöön". Seksuaalinen flirtti se on seksuaalista eikä muuksi muutu! Oppia ikä kaikki!!

        Nyt olisivat neuvot tervetulleita. Itse olen naimisissa oleva 25-vuotias nainen ja minua on lähestynyt niin ikään naimisissa oleva minua 19-vuotta vanhempi mies. Molemmat onnellisia suhteissaan, eikä kummallakaan aikomustakaan erota. Meillä on vaan aivan tajuton kemia ja seksuaalinen jännite. En voi sanoa olevani millään tasolla rakastunut tai edes ihastunut - vaikka häntä paljon ajattelen - vaan kaikki tunteet ovat fyysisiä (hän väittää tuntevansa enemmän, mutta olen kyllä täysin vakuuttunut että hän joko sanoo mitä luulee minun haluavan kuulla, tai ei osaa tulkita tunteitaan oikein). Olen koittanut pyristellä vastaan, mutta pari lipsahdusta on jo tapahtunut (ei kuitenkaan seksiin asti)... Tähän mennessä minun moraalinen rajani on ollut esteenä. Hän sanoo kyllä olevansa valmis suhteeseen heti jos minä olen. En missään olosuhteessaa ole eroamassa miehestäni.

        mitä sanoo kokemuksen syvä rintaääni? kannattaako lähteä sähläämään? miten tästä sopasta pääsee eroon?


      • Anonyymi
        Itsevarma pipari kirjoitti:

        Ai jaa, no nythän ymmärsin. Aloituksestasi saa sen kuvan, että ihastuit paljonkin kerran ainakin ja että potentiaalinen ihastus vaanii kaiken aikaa nurkan takana. Tsemii vain sinne jos ihan vain pos ja kyvyesti pystyt ottamaan. Katso itse olen 30 ja mies 50, kumpikin perheellinen. Niin se vain katsoi mua niillä ruskeilla silmillä ja kaikki alkoi siitä. Viattomasta jutusta! Jatkuen johonkin vähemmän viattomaan, kumpikaan meistä ei kuitenkaan ajatellut olevansa ihastuksen uhri. Niin no yritimme kyllä ajatella kypsästi tyyliin, niin kauan hauskaa kun sitä kestää ja ei tästä mitään voi tulla, siis suhdetta. Ruokahalu vain kasvaa syödessä, vaikea estää. Pointtini on, älä vannomalla vanno, pieni katse voi yllättää hormonimyrskyllä!! Ja siinä voi vahvakin kaatua. Viatonta ei olekaan, ellei sitten kieltäydy katsekontaktista ja keskity vain veljelliseen ja sisarelliseen "lämpöön". Seksuaalinen flirtti se on seksuaalista eikä muuksi muutu! Oppia ikä kaikki!!

        No mut etkö saa sinkkua,varattu on kumminkin varattu,mä niin inhoo tommosta et tosen aviliittoa tai avoliittoa männään sotkee,toivottavasti sotkeudut omaan kuvioon


    • ihastunutneiti

      Voi joku isompi voima, auta. Tunnen itseni aivan toivottomaksi ihastumiseni kanssa. Jotenkin hymyilyttää pelkkä sana, ihastuminen. Täällä Kajaanissa on yksi vihersilmä, vanhempi komistus naapurissani, joka on jotenkin vienyt minulta jalat täysillä alta. Enkä edes tunne miestä! Hullua. :)

      Voisipa vain jollain tavalla ilmaista tämän vetovoiman omalta osaltaan hänelle, mutta kun on perhe. Minulla. Sydän huutaa himojaan, järki lyö päätään seinään, ja välistä sanoo, miksi kertoisit, kun se on varmasti yksipuolista.

      • Anonyymi

        Mikä vitun himo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun himo

        Olet ilmeisesti vanhempi nainen vastauksiesi perusteella. Oletko sinä vihainen ja katkera itseäsi nuoremmille naisille?

        Älä lähde sille tielle. Oikeasti. Lopeta lukemasta keskusteluja, joissa puhutaan "nuoret vs vanhat". Älä hae hyväksyntää miehiltä, älä määritä arvoasi sen perusteella, miten haluttavana mies pitää sinua.

        Elä elämääsi itseäsi varten. Hyvää itsetuntoa puhkuva nainen se vasta kaunis onkin.

        Jos sinulla ei ole mitään suurempia rajoitteita elämässäsi (esim. et ole vakavasti kehitysvammainen), niin mikään ei estä sinua elämääsi paremmin - ellet sinä itse.

        Jos vaan voit, sulje tietokone ja puhelin muutamaksi päiväksi. Keskity lepoon, terveelliseen ruoanlaittoon, kävelyyn luonnon helmassa, kirjoittamiseen/pohdiskeluun...

        Lue kirjaa esim. Miten ajatella kuin munkki.

        Olet tärkeä. Älä katkeroidu. Se tappaa viimeisenkin hyvyyden sinusta.

        t. nuori nainen, joka haluaa vanhempana olla hyvä esimerkki, turva ja tuki nuoremmille naisille


    • tottakai

      itse ihastunut 7-8 vuotta nuorempaan mieheen. ihana kipinöivä tunne,mutta en osaa kuvitella tästä suurempaa romanssia. mistä noista nuorista miehistä tietää onko kaikki viatonta flirttiä vai onko fiilistä mukana? ;)

    • unhappygirl.

      Ei voi. Olen siis nuori nainen ja ihastuin aika paljonkin vanhempaan mieheen. Ongelma on, että hän on naimisissa ja hänellä on varmaankin lapsia.

      Nuori nainen ja vanhempi mies eivät vain toimi. Itse pelkään hänen pitävän minua höpsönä pikkutyttönä.Niin hän varmaan pitääkin.

      Lopputulos: mahdoton yhtälö.

    • Aika näyttää

      Itse olen varmaankin lämpenemässä tilanteelle, että ihastuisin nuorempaan m>n? Olen ollut aistivinani merkkejä, että tämä nuori olisi kiinnostunut minusta? Aika näyttää, olenko liian hidas liikkeissäni ja tämä kaikki jää vain elämään mielikuviini?
      Mielessäni olen käynyt kamppailua siitä, onko tämä oikein ja miten lähipiiri asian näkisi, tytön vanhemmat, ystävät jne. Minkälainen tunteiden vuoristorata tästä kehkeytyisi? Miten oma psyyke tämän kestäisi. Loppujen lopuksi tärkeintähän siinä on kahden ihmisen välisestä kanssakäymisestä. Vanhempana uskoisin pystyväni antamaan tukea ja turvaa ainakin. Itse olen uskomassa aloittajan otsikon olevan mahdollista.

      • -------

        Millaisia merkkejä?


    • 15+17

      Katseita, peesaamista ja harrasteltu sporttia samaan aikaan jne. On myös sellaisia juttuja, jotka voi olla myös sattumia, katsotaan miten tässä käy?
      Kaikkea en viitsi paljastella, mut olen saanut kerran paljon ykkösiä häneltä.

      Vanha alkaa pikku hiljaa lämpenemään ajatukselle :)

    • NNNainenn

      Kyllä voi itse olen ihastunut itseäni 12vuotta vanhempaan mieheen. Mutta se siitä.

    • Yksipuolista

      APUA! Olen alle 18-vuotias nuori neiti ja olen ihastunut 23-vuotta vanhempaan mieheen! Mutta tunteille ei voi mitään.. Mutta, hän on tosi mukava minulle ja hän on (Ehkä) katsellut minua sillä silmällä ;)

    • H**

      No minun pitäs tuossa tapauksessa huutaa jo kääk! ;) Olen ihastunut itseäni 16 vuotta nuorempaan mieheen... Mielestäni ikä on vain numeroita ja kemiat on ne, mitkä merkkaa jotain. Harmi vain, että hän on varattu, joten täytyy yrittää kääntää katseet muualle...

    • rakkaus

      " TIE
      Älä kuuntele käskijöitä,
      kuuntele hiljaisen
      puheen puroa.
      Ei tietä tarvitse valita,
      vaan mihin metsään
      polku tallata.

      Joka lammella pysähdy,
      polvistu katsomaan.
      Niin kauan kuin järkytyt,
      olet oikealla tiellä."

    • hali nalle

      olen ihastunut 24 vuotta nuorempaan varattuun naiseen. kun juttelee hänen kanssaan on kuin olisi tuntenut hänet vuosia. en tiedä mitä sielujen sympatiaa hänessä on.

      • Anonyymi

        Etpä tietenkään oot paljon paljon vanhempi


    • halille

      Oletko sä sit 53v. en ole varattu vaan eromassa.

    • Käyttäjätunnus

      Mitä sinä ukko hourailet ?

    • Kakskytä

      Plaah. Mistä tietäisi, onko toinen kiinnostunut vai vaan ystävällinen? Niin komea ja ihana, arviolta 40 vuotias mies töissä enkä voi olla ajattelematta tätä. Itse olen parikymppinen.. Katsoo, hymyilee ja juttelee mukavia, itsellä sulaa jalat alta kun katsoo silmiin. Ja entä jos hänellä onkin jo perhe. Itseä himottaa kokenut, ystävällinen ja elämää nähnyt mies ;)

    • s nainen

      moi olen nainen joka on kiinostunut 30 vuotta vahemasta miestä.

      • Anonyymi

        Onko kaikki sinulla kunnossa,raha asiatkin


    • hänen asiakkaansa

      Ei se ikää katso, tilanne sellainen että ihastuin parikymppiseen neitiin joka oli jo pidemmän aikaa kuulunut tuttavapiiriin, itsellä ikää 41-vuotta.
      Olin pitkänaikaa koittanut pitää etäisyyttä jotta näin ei kävisi, tämä siksi että tiesin jo alunperinkin että hän on juuri sellainen ihminen joka minuun vetoo luonteensa ja myös ulkonäkönsä puolesta. Jossain kohtaa tunteet sitten vain leimahti suurempina kuin olisin edes pystynyt kuvittelemaan, järjettömyys tässä on siinä että olen vanhempi kuin hänen isänsä, ja yritän parhaimpani mukaan tukahduttaa näitä tunteita.
      Nuorella ihmisellä on kuitenkin elämä edessään eikä siihen tämmöisiä höppänöitä tarvita.
      Jotenkin vain katseiden molleminpuolisuuden takia tunteet ei ota laantuakseen.
      Tulee kyllä pitkä ja kivinen tie tästä taipaleesta koska pakostakin ollaan tekemisissä.

      • Anonyymi

        Ja pah😡


      • Anonyymi

        Ei voe olla totta,pakostakin,vanha miesg😯


    • Tampere

      Olenko hullu kun olen rakastunut 20v naiseen itse olen 52v mies eli voiko rakastua niin nuoreen naisella on samat tunteet minua kohtaan

      • luonnonlakimies

        rakastuminen/ihastuminen ei katso ikää.


      • Anonyymi

        Aatteleppa myöhemmin sinä kurttu toinen siloposki


      • Anonyymi
        luonnonlakimies kirjoitti:

        rakastuminen/ihastuminen ei katso ikää.

        Ai jaa riippuu mistä roikkuuu ,ihastus on pelkkä klisee😡


      • Anonyymi

        Vanha pieru


    • kokemuksiakin

      Voi ihastua, mutta se ei tarkoita sitä että haluaisi tutustua häneen. Ihastumiset eri ihmisiin sinällään voivat piristää, mutta se riittää. Erityispiirteiselle on helpompaa olla yksin, koska sosiaalisuus työpäivän aikana on riittävää ja sen jälkeen tarvitaan palautumisaikaa ja se toteutuu olemalla yksin.

    • Anonyymi

      Eroa ,et ole vaimosi arvoinen ,jos ala päässä sykkii,jotain toista naista kohtaa ,hyi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe