Onko teillä kokemuksia siitä, että miten kalanainen ja oinasmies sopivat yhteen.
Miten saan "napattua" itselleni tuon oinasmiehen?
Kalat (n) Oinas (m)
6
1234
Vastaukset
- Kalatar
Moi!
Seurusteli 6.5 vuotta oinasmiehen kanssa.Siitä suhteesta ei intohimoa puuttunut.Sanotaan että kala-nainen voi sammuttaa oinaan tulen mutta sanonpa vaan opinasmiehistä jotain.Ihana ja hyvä mies.Hirvittävän kunnianhimoinen työssä tai vastaavassa jota kohti pyrkii sinusta huolimatta.Vähäsen materialisti...raha on tärkeää..Pirun välkky tapaus.Sopivat hyvi mutta pidä puolesi tarpeissasi!!!Onnea!- Kalatar
niin piti vielä jatkaa että pitää rakastelusta ja on yleensä hyvin aktiivinen liikkuja ja puuhastelija.Eli aina on vauhti päällä.ENERGINEN MIES!
- susa
Olen kalat ja mieheni oinas, kohta tulee 10vuotta yhdessäoloa täyteen, joten omasta mielestäni oinas ja kalat sopivat erinomaisesti yhteen.Itse nappasin oinaani suoralla toiminnalla ja kärsivällisyydellä, noin parin kuukauden ajan pidin tiivisti yhteyttä kyseiseen herraan.Oma oinaani ainakin halusi täysin varmistua että olen tosissani hänen suhteensa,joten se vie hieman aikaa.Oinaat ovat huumorintajuisia ja tulevat toimeen kaikkien kanssa, suurin osa ystävistänikin on oinaita.Heidän kanssaan suhteessa eläminen on hauskaa, mutta he myös osaavat pudottaa kalan haavemaailmoista maanpinnalle ja ovat välillä inhoittavan realistisia asioiden suhteen.Onnea oinas metsästykseen se on vaivan arvoista !!!
- Niina
Kymmenettä vuotta yhdessä, joista yksi naimisissa. Toisinaan menee ihan hyvin ja toisinaan riidellään tulisesti, mutta yhdessä edelleen ollaan.
Ei kai sitä oinasta napata. Minulla se vain jäi tuohon, ehkä minulla oli riittävästi yritystä. - www.
jaa-a jos kala on vaikkapa maaliskuun 18 syntynyt ja oinas on maaliskuun 22 niin ne on niin lähellä toisiaan ettei niillä oo muuta ko luonne-eroja.
- Pinja
Suorasta toiminnasta tykkää oinasmies, mutta kuten joku jo mainitsi, saattaa tarvita hiukan aikaa ja sinulta pitkäjänteisyyttä ennen kuin lämpenee. Kun sitten saat koukkuun, niin rakastaa todella tulisesti! Kahden Oinaan kokemuksella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648