Peliseuraa tytölle :)

miaa

Eli siis oon 15 vuotias ja etin peliseuraa wowiin :) pistäkää tähän vaikka msn osotteita yms nii lisäilen niitä sit sen mukaan ku nään :)

28

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welp

      Bawww~ Harmi että on wowi kyseessä~

    • vilew

      onko sulla skype ja mikki? jos on niin mä voisin pelata sinun kanssa:)

    • miaa

      löytyy mikki ja skype

      • vilew

        joo lähetä mulle sun skype account nimi niin pyydän sua kaveriksi:)


      • nofakerealman72

        laitaha skybe niin voin boostii sua:)


    • miaa

      pistä sie sun nii lisään :p

      • vilew

        vilew.style


    • johnwoodP

      Milläs realmilla pelailet?

    • japi_druid

      hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....

      • urpo!!

        novoe helvetti taas joku randompervo tääl:D kun ei niitä numeroita voi siihe nimeen laittaa wowissa >.>


      • HAWHAWHAW

        HAW HAW HAW HAW

        Nyt kyllä nauratti lukea~
        Aika epätoivosen kuullostava :3


      • vitunviisass
        HAWHAWHAW kirjoitti:

        HAW HAW HAW HAW

        Nyt kyllä nauratti lukea~
        Aika epätoivosen kuullostava :3

        juu tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja mun mielestä on aika selkärangatonta tulla anonyyminä avautumaan tänne kuinka joku on sun mielestä epätoivosta? ;/ ei vittu, ranteet auki.


      • HAW HAW HAW HAW HAW
        vitunviisass kirjoitti:

        juu tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja mun mielestä on aika selkärangatonta tulla anonyyminä avautumaan tänne kuinka joku on sun mielestä epätoivosta? ;/ ei vittu, ranteet auki.

        HAW HAW HAW HAW HAW HAW


    • miaa

      en oo kauaa pelaillu nii on hahmoja siellä täällä :D max lvl n. 65 :)

      • piki

        jos tarviit tyttö seuraa nii mie voisin :P pelaan kul tiras servulla :) kerron mainini nimen jos oot kiinnostunut :)


      • asd
        piki kirjoitti:

        jos tarviit tyttö seuraa nii mie voisin :P pelaan kul tiras servulla :) kerron mainini nimen jos oot kiinnostunut :)

        jees :)


    • japi_druid11.11.2012 00:090 SULJE
      hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....


      SIIS MITÄ ******* heti kun sanoo olevansa tyttö niin käy näin jaa voishan tota ruveta kusettamaan porukkaa

    • voi herranjesta.. heti kun joku kailottaa maailmalle että on tyttö ja pelaa wowia niin täällä on heti kiimaset pojat seuraamassa kun hai laivaa :)

    • Derpie

      Pistä skypeen vaikka sun tyyppien nimiä ja realmi :D
      --> Nepsumoi (Skype)

      Oon itekkin 15.v tyttö :)

    • mertemi

      Joo hei jäbät nyt pitäkää meisselinne housuissa! Ei ole nykypäivänä mitenkään erikoista että tyttö pelaa ns. "poikien pelejä"!! Nykypäivänä kun tuo sukupuolijaotus on jo paljon poistunut käytäntö.

      Ikäväkyllä pelissäkin jos "mainostaa" että on tyttö niin saattaa lentää partysta aika näpsäkästi pihalle koska "tytöt eivät osaa pelata" mukamas... Sellaista se on, pojat on poikii.

      Mutta itse kyllä myös naisena suosittelen peliä, mutta muista pitää se pelinä eikä elämäntapana ;))

    • random jätkä 15v

      addaa Dextas skypes tuun pelaa sun kaa :P

    • Hiihaahiihoo

      Ei naurata, ku ihan vähän, että jätkät on kaikki heti tatti vaahdossa täällä, kun "TYTTÖ PELAA WOWIA?!?!?!"

      Haloo oikeesti. "Opetan sua pelaa pvp:tä webcamis" XD

    • no just se japi ruid

      No mutta positiivista tässä on se, että trolli meni ja upposi. Kiva kun taisi piristää muutaman ihmisen päivää.

      Terv. "Japi"

    • 3sb1n

      Täällä wow nörtit yrittää epätoivoisesti saada naista.

      • WOW2013

        mää pelaan kans wowia alotin viimeviikolla. Olen 30v Nainen. Vetaskaa siiitä nakkianne prinssit.


      • retardscale
        WOW2013 kirjoitti:

        mää pelaan kans wowia alotin viimeviikolla. Olen 30v Nainen. Vetaskaa siiitä nakkianne prinssit.

        Voi luoja teitä, oon itekki tyttö ja pelannu catan alusta lähtien, eipä oo jätkät erottanu mua tytöks :D eli tytötkin osaa pelata, vedän arenaaki iha kohtalaisen hyvin hpalal :> ketää stormscalelta? aattelin kasata tiimii toho 3v3 ja 5v5 :D


      • silverhaze1
        retardscale kirjoitti:

        Voi luoja teitä, oon itekki tyttö ja pelannu catan alusta lähtien, eipä oo jätkät erottanu mua tytöks :D eli tytötkin osaa pelata, vedän arenaaki iha kohtalaisen hyvin hpalal :> ketää stormscalelta? aattelin kasata tiimii toho 3v3 ja 5v5 :D

        Mä oon stromscalelta siellä 90lvl priest ja 90warlock sanoks charrus nimee vaikka niin voin whispailla?


      • jee retardscale
        silverhaze1 kirjoitti:

        Mä oon stromscalelta siellä 90lvl priest ja 90warlock sanoks charrus nimee vaikka niin voin whispailla?

        usfersar nimisel druidil pelailen :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe