Huomenna olisi eka ultaääni.. elämäni jännittävin hetki siis edessä!
Raskauduin useamman vuoden yrittämisen jälkeen IVF-hoidon ensimmäisestä pakastealkion siirrosta, joka tehtiin luomukiertoon. Mulle siirrettiin vain yksi alkio, mutta mulla on koko ajan plussaamisen jälkeen ollut sellainen tunne, voisiko kohdussa kuitenkin olla kaksi. Tässä syy pohdintaani; tehtyäni ovis-plussan, ajoittui seksin harrastaminen tismalleen otolliseen aikaan. Kummassakaan meissä ei ole todettu fyysistä vikaa, joten kai luomuraskaudenkin mahdollisuus on aina ollut olemassa, vaikkei olekaan tärpännyt. Mulle siirrettiin yksi alkio ja kuin ihmeen kaupalla se tällä kertaa kiinnittyi. Olen ymmärtänyt, että juuri kiinnittymisessä on minun kohdallani ollut ongelma. Hedelmöittymisen pitäisi tapahtua ongelmitta meillä ja mulla on aina ollut säännöllinen kierto. Olen miettinyt voisiko olla niin, että kohdussa on ollut 2 alkiota, jotka ovat tukeneet toisiaan kiinnittymisessä. Mitään vuotoja ei ole ollut eli jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut myös luomusti, eikö sen kiinnittymättömän olisi pitänyt valua ulos? Lisäksi suvussamme on kaksosia.. olen itsekin kaksonen.
Tiedän, että tämä on hassua pohdintaa ja turhaakin... huomennahan se selviää, mitä siellä on tai onko mitään. Oli yksi tai kaksi... ikionnellinen olen tästä tärpistä. :) Jotenkin on vaan ollut sellainen hassu "tunne", että saattaisi olla kaksoset.
Kunpa vain kaikki olisi hyvin ja meille todella viimein tulisi se vauva!
kaksosetko?
RV7+1
1
160
Vastaukset
- utelias mamma
No miten kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984