Hei, haluaisin mielipiteitä mikä/mitkä on jyväskylän parhaita ravintoloita. Olen ostamassa vanhemmilleni joululahjaksi lahjakortin johonkin ravintolaan, en vain tiedä minne. Pitäisi olla tarpeeksi "juhlava " eli ei mikään pizza paikka. Kiitos avusta (:
jyväskylän paras ravintola
27
11457
Vastaukset
- suosittelen
Ahjogrilli, se myy reilusti roskaruokaa, eikä joksikin muuksi naamioitua roskaruokaa.
- tietäjä82
Käy vaikka ensin kokeilemassa Figaro Winebistroa, ja mieti sopisiko se vanhemmillesi. Paikka ei ole niin kallis, etteikö pientä testikierrosta voisi tehdä.
- Hansin kaveri
Unohda Jyväskylä. Lähetä herasväki Helsinkiin junalla, noin 200€ - mahd. el. alennukset, neljän ruokalajin menu Chez Dominique, 2 Michelinstaraa, noin 250€ yht. samppanjat noin 50€. Kaupanpäälle kokki Välimäki saattaa käydä kyselemässä kuulumiset. Uskon että täti ja setä muistavat pitkään.
- Ehdottomasti;
Mäkki
- eimäkkiäeikoskaan
aitoa mautonta paskaa
- 5+12
Vesilinna, Pöllövaari, Figaro, Kissanviikset...
- Ei oo mitään, ei
Pelkkiä ruokaloita, mahdollisimman halvalla ja mausteilla tehtyä lounaskamaa.
- Muunto-ovi
Ei oo mitään, ei kirjoitti:
Pelkkiä ruokaloita, mahdollisimman halvalla ja mausteilla tehtyä lounaskamaa.
Kannattaa käydä ensimmäiseksi tarkastamassa ravintelin takaovi. Jos siinä tuntuu sellainen mystinen säteily niin se on se mikä muuttaa sisälle tuotavan lehmän lihan häränlihaksi!!
- Operaatio Meat
Saako Vesilinnata hyvää ruokaa. Outo paikka. Entä Gallen?
- Elä osta
Mihinkään LAHJAKORTTIA.
Anna vanhempiesi valita mitä he haluavat tai minne haluavat mennä syömään. Siis anna rahalahja.
Mun mielestäni lahjakortin saajia jotenkin "kyykytetään", eli on VÄHINTÄÄN käytettävä sen kortin mukaisen summan edestä palveluita, tai loppu lahjasta menee hukkaan (yritykselle, joka on kuitenkin saanut koko summan edestä maksua lahjakorttia ostettaessa)
Eli olis kyllä reilua palauttaa se loppusumma, mikäli ei koko kortin arvoa saa käytettyä. Toki sekin on osa sitä saatua lahjaa lahjakortin saajalle.- Kaiken varalta
Onko vesilinnassa sortumavaara? Olis nolo ruokailla Harjun metsikössä.
- Tyhmä kysymys
Kaiken varalta kirjoitti:
Onko vesilinnassa sortumavaara? Olis nolo ruokailla Harjun metsikössä.
tottakai kaikissa vesitorneissa on sortumavaaraa, vesilinna kun romahtaa niin
se on goodbye Nisulan OKT-alue. - Riippuu
Tyhmä kysymys kirjoitti:
tottakai kaikissa vesitorneissa on sortumavaaraa, vesilinna kun romahtaa niin
se on goodbye Nisulan OKT-alue.hieman siitä, mihin suuntaan sattuu kippaamaan. Voipi mennä keskustassakin vettä hetken aikaa alaspäin kovaa.
No se hyv'kin puoli asiassa olisi, mikäli kippaisi keskustan suuntaan, jotta kävelykadun ku-set ja pask-at huuhtoutuisi hetkeksi pois.
Moi.
Ajatuksesi on kaunis ja kannatettava.
Tunnelmaltaan ja laadultaan parhaimmat, mutta myös kalleimmat hinnaltaan ovat Figaro ja Kissanviikset.
Figaro on tunnetumpi kalaruuistaan ja Kissanviikset pihviannoksistaan.
Kumpikin edustaa sekä tunnelmalta että laadultaan kaupungin parhaimmistoa
ja ovat perinteikkäitä ravintoloita.
Näistä lukuisista uusista ns. etnisistä ravintoloista olen ollut tyytyväinen Muong Thai ravintolaan Torikeskuksessa. Ostin itse sinne eräälle ystävälle lahjakortin, siellä on ilta-aikaan myös menu. Tämä vaihtoehto edellyttää vanhemmiltasi tottumusta Thai-ruokaan. Kaikkien näiden ravintoloiden menu löytyy tottakai netistä. Yksi vaihtoehto on aina Hotellien ravintolat. En ole koskaan käynyt Haraldissa tai Briksissä syömässä, mutta epäilen niiden tarjoavan ylihintaista ja ylimainostettua kökköä. Ajatuksesi on, kuten sanoin hieno ja kannatettava, pidä siitä kiinni.- TarraP
Genghiskhan ja Harald.
- esab_024
Figaro saa ääneni.
Suvereenisti jkl parhaat eväät. - Total Juoppo Pupari
Fun pubin pähkinät
- tarjoil. virkaint. h
Harald.
- Pöllöilevä
Pöllövaari on kyllä ihan laadukas ja vanhemmillekin ihmisille sopivan rauhallinen. Jyväskylän korkeimpia hintoja mutta myös hyvää ruokaa ja todella asiantuntevaa palvelua! Suosittelen!
- ffefewf
Jyväskylän parhaat ravintolat esittelyineen löytyy osoitteesta: http://ravintolahaku.com/category/jyvaskyla/
Käy samalla antamassa arviot tutuista ravintoloista- Diipadaapadii
Pupparin fun pubin yökerho
- Kriitikko
Kurkkaa täältä
https://www.tableonline.fi/ravintolat/jyvaskyla#- Ettsillälailla
Amarilloa en suosittele enkä Rossoa todella surkeaksi mennyt annokset ja listalta karsittu ruokia. Pancho villa ja kiinalainen on ihan ok ja sohwi yläkaupungilla.
- Gastro
Hei.
Kissanviikset on tunnelmallinen klassisella menulla pihvi- ja kala-annoksineen varustettu ravintola.
Figarolla on myös uudemman viinibaarin lisäksi klassisempi hyvä ravintolapuoli, jossa on hyviä kala-annoksia.
Ehkä Figaron viinibaarin annokset eivät ole niinkään vanhemman väen makuun tapas-annoksineen ja muutenkin enemmän kevyitä annoksia, jotka tarkoitettu nimenomaan viinin ja seurustelun kera nautittaviksi.
Luultavasti kallein - jossa en ole itse käynytkään - on Ravintola Pöllövaari. Heilläkin saattaa olla kuitenkin kohtuuhintainen lounaslista.
Nämä ovat varmaan annoksiltaan parhaimmistoa ja tunnelmaltaan rauhallisimmat sekä keskustassa sijaitsevia.
Ränssin Kievarissa n. 16 km jyväskylästä Tikkakosken suuntaan on myös tunnelmallinen ravintola ja kesäteatteria. Paikka vaatii omalla autolla kulkemisen ja jos ei paikkaa tunne, voi olla vaikea löytää.
Ajatuksesi on kaunis ja kannatettava, toivottavasti vanhempasi saavat onnistuneen käynnin.
Bon apetit. - Ruokailija
Itse ostin lahjakortin täältä; https://www.tableonline.fi/lahjakortit-tableonlinesta
- Kaikki
ovat parhaita ravintoloita
- abc.vielä.lisäksi
joka kaupungista noita pakasteiden paistopisteitä löytyy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822