Hei,
Onko kellään ollut tätä lääkettä migreenin estolääkkeenä ja millainen määrä?
Minulla ollut muutaman vkon 4 mg, mut ainakaan se määrä ei auttanut. Ilmeisesti nostetaan..
Onko ollut mitään apua?
Atacand
3
452
Vastaukset
- ata3
Eipä auttanut. Sairastan kroonista basilaarimigreeniä ja se muutti vain muotoaan. Elikä alkoi ns. pahat auralliset migreenikohtaukset(särkyineen ja halvausoireineen).
- Entinen podilas
Mulla auttoi ehdottomasti! Ennen puolen vuoden kuuria särkyä oli noin kerran viikossa ja sen jälkeen kerran kuussa, nykyään vielä harvemmin.
En kuurin aikana huomannut ainakaan muutosta parempaan, elämäni pahimmat migreenit minä silloin koin. Oli sen arvoista, sillä kuten sanottua lääkityksen loputtua loppuivat migreenitkin :) Tuosta on nyt kolmisen vuotta ja tilanne tuntuu vain paranevan!
Itsellä taisi olla suurinpiirtein pienin mahdollinen annos. - sahalaitasilmä
Minulla on estolääkkeenä myös Atacand 4 mg. Kesti noin kuukauden verran ennekuin eron huomasi. Migreenini on aurallinen, jossa näkö-, puhe- ja halvausoireita toimintakyvöttömyyteen asti. Nykyisin on harvoin kohtausta ja pahin menee nopeasti särkylääkkeellä ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823