Osaisiko joku sanoa tarkan paikan missä sijaitsee kyseinen venttiili 1,4TDCI -02 fiestassa? Ja miten tarkemmin sen tulppaaminen tapahtuu!? Itse tutkiskelin tuota konepuolta mutta Fordit ei ole ihan hirveän tuttuja ja en ole ihan varma mikä noista se on.
EGR Venttiili!?
4
242
Vastaukset
- köf
Se on auton tavaratilassa, vararenkaan alla.
hihiihiiiiii - köf
ylpeä monskun omistaja mallia 2004!!!!!!
- köf
Oo ny..
hihhiiiiii- Järkeä vastauksiin??
En Fordista tiedä, mutta VW koneista juuri tuonikäiset on siinä rajamailla, että voiko tulpata ilman puuttumista auton elektroniikkaan. On kyllä päteviä virittäjiä jotka osaa myös lastuttaa systeemin niin ettei tule ristiriitaa tulppauksen kanssa, tuossa yksi > http://www.carpower.fi/egr_venttiili.html ja jossain Jyväskylässä toinen. Omassa VWsä tulppausta ei varsinaisesti edes tarvinnut, riitti kun veti irti alipaineletun joka tulee ERG kellolle, tämä toimenpide esti sen avautumisen. Se kysymäsi venttiili sijaitsee jossain imusarjan ja pakosarjan välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899