Osaisiko joku sanoa tarkan paikan missä sijaitsee kyseinen venttiili 1,4TDCI -02 fiestassa? Ja miten tarkemmin sen tulppaaminen tapahtuu!? Itse tutkiskelin tuota konepuolta mutta Fordit ei ole ihan hirveän tuttuja ja en ole ihan varma mikä noista se on.
EGR Venttiili!?
4
236
Vastaukset
- köf
Se on auton tavaratilassa, vararenkaan alla.
hihiihiiiiii - köf
ylpeä monskun omistaja mallia 2004!!!!!!
- köf
Oo ny..
hihhiiiiii- Järkeä vastauksiin??
En Fordista tiedä, mutta VW koneista juuri tuonikäiset on siinä rajamailla, että voiko tulpata ilman puuttumista auton elektroniikkaan. On kyllä päteviä virittäjiä jotka osaa myös lastuttaa systeemin niin ettei tule ristiriitaa tulppauksen kanssa, tuossa yksi > http://www.carpower.fi/egr_venttiili.html ja jossain Jyväskylässä toinen. Omassa VWsä tulppausta ei varsinaisesti edes tarvinnut, riitti kun veti irti alipaineletun joka tulee ERG kellolle, tämä toimenpide esti sen avautumisen. Se kysymäsi venttiili sijaitsee jossain imusarjan ja pakosarjan välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086