Minulla on astma ja nyt on lääkitys maksimissa flunssan takia. Kävin lekurissa hakemassa vielä apuja hengitykseen ja sain kortisonikuurin. Onko kenelläkään tullut kortisonista nivelkipuja? Muistan vuosia sitten saaneeni samoja oireita kortisonista. Puhumattakaa Duracel-pupu oireista...
Kortisoni ja nivelkivut
5
4287
Vastaukset
- reumaa
Kortisonia käytetään nivelkipujen lievittämiseen (reuma jne), en ikinä ole kuullut että se aiheuttaisi nivelkipuja... Mutta diracel oloa kylläkin.
- reumaa
sori, duracel, ei diracel
- näin on
Lihaskipuja aiheuttaa.
- read it
lukekaa se lappu, jossa on pienellä präntättynä käyttöohjeet ja mahdolliset sivuvaikutukset.
- kokee
Kortisoni poistaa lihaksista ja nivelistä tulehduksen.
Lihas ja niveltulehdukset eivät näy verikokeissakaan.
Kortisoni on siihen paras lääke, jos ei esim:burana siihen auta!
Kortisonin aikana ja jälkeen alkaa kipu. Kokemusta on!
se kipu oli helvetillinen,- mutta huomatkaa,- se kortisoni poisti tulehduksen.
Eikö ole parempi saada kortisonilla tulehdus pois ja olla sen jälkeen terve?
Elimistö reagoi omalla tavallaan muutokseen, ja se paranemisprosessi ilmenee silloin kipuna. Itselläni kivulias aika ei ollut pitkä.Muutaman päivän.
Jos kortisoniannos on suuri niin se pitää vähentää vähitellen.
Elimistössä pitää säilyä oma kortisonin tuotanto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972