Onko joku saanut kuitin maksaessaan käteisellä?
Myyjät luulevat hämäävänsä asiakkaita lyömällä hinnan koneeseen mutta kassa on jatkuvasti auki eikä hintoja lyödä kuitille. Ymmärrän tämän jos annokset maksavat 5€ ja 6€ kuten isommissa kaupungeissa, mutta noilla kiskurihinnoilla luulisi maksavan hiemna jo verojakin.
MAKSAKAA KORTILLA TAI VAATIKAA KUITTIA, NÄIN KANKAANPÄÄN RUTIKÖYHÄ KAUPUNKIKIN SAA EDES HIEMAN KATETTA MILJOONA-ALIJÄÄMILLEEN!
Eges´s kebab
54
6656
Vastaukset
- Sivusta seuraaja
Itselleni on ainakin tarjottu kuittia monta kertaa, mutta ymmärtävät varmaan, ettei ihmiset tuolla turhalla läpyskällä tee yhtään mitään. Oletko seurannut suomalaisten omistamia paikkoja, eivät varmaan lyö yhtään ostoa kassan ohi? Herättääkö turkkilaisten omistamat paikat jonkinlaisia ennakkoluuloja?
- """
Kyllä olen itsekin huomannut, selkeästi menee rahat ohi kassan. Ei ole kyse ennakkoluuloista minulla ainakaan Turkkilaisia vastaan, mutta kyseisessä ravintolassa toiminta on silmiinpistävää. Kuittia olen joskus erikseen pyytänyt, kun olen ollut viemässä isommalle porukalle ruokaa, tämän seurauksena ovat yleensä närkästyneenä sen sitten antaneet.
Sama juttu on varmasti monessa muussakin ravintolassa, mutta kyseisessä ravintolassa erityisesti närästää se, että annokset eivät todelllakaan ole edullisia. Ravintola on aika suosittu, joten varmasti kannattava vaikka veronsakin maksasivat.
Kon Thaissa ja siinä kiinalaisessa olen sen sijaan huomioinut, että kuitin saa aina, tai ainakin se lyödään kassaan kuten kuuluukin. - sivusta seurannut
Ei ole ennakkoluuloja, mutta kaikissa muissa paikoissa kankaanpäässä olen kuitin saanut. Ann marissa oli ennen vähä samaa vikaa mutta uusien omistajien aikana on tilanne korjaantunut.
- itse täydellisyys
Taas jollaki vaivannäkijällä jäääätäviä ongelmia...sopisit räsesen kans eduskuntaan
- komppaaja
Kyllähän verojenkierto on maanlaajuisesti merkittävä ongelma. Pienistä puroista kasvaa iso virta.
- Ege rules.
Aivan sama saako kuittia ja meneekö kassaan vai ei! Tämä verorahojen käyttö on jo niin holtitonta että parempi menevät egeläisten taskuun kuin Kreikkalaisten elättämiseen.
Moraalikato on alkanut ja tarttunut Kreikkalaisista.
PS: Rullakebabbi tuplalihalla niin johan näläkä lähtee !- kkjkslgkjg
Sä et vissiin kuulu veronmaksajien piiriin, jos joku ei maksa veroja maksaa kaikki muut enemmän.
Ruoka Egessä on pääsääntöisesti hyvää ja annokset reiluja. Toisinaan myyvät pilaantunutta tavaraa ja se sitten näkyy itselläni kurapaskana tai kuten kaverilla päivän oksentamisena.
Veroja kiertävät, se on varma. Itse kävin hiljan olin kortilla maksamassa kortti kädessä niin että sen näki myyjäkin, kysyi tarvinko kuittia, kun sanoin ei niin ilmoitti että maksupääte ei toimi. Tajusin tilanteen vasta lähdettyäni paikasta, ihan selvä veronkiertohan tuo oli.
Turkkilaiset, mannet ja työttöjät elämäntapahampuusit ei veroja maksele.
PS. Villimiehen remonttihommia kannattais kans verottajan vähän kyttäillä - Pippuri
kkjkslgkjg kirjoitti:
Sä et vissiin kuulu veronmaksajien piiriin, jos joku ei maksa veroja maksaa kaikki muut enemmän.
Ruoka Egessä on pääsääntöisesti hyvää ja annokset reiluja. Toisinaan myyvät pilaantunutta tavaraa ja se sitten näkyy itselläni kurapaskana tai kuten kaverilla päivän oksentamisena.
Veroja kiertävät, se on varma. Itse kävin hiljan olin kortilla maksamassa kortti kädessä niin että sen näki myyjäkin, kysyi tarvinko kuittia, kun sanoin ei niin ilmoitti että maksupääte ei toimi. Tajusin tilanteen vasta lähdettyäni paikasta, ihan selvä veronkiertohan tuo oli.
Turkkilaiset, mannet ja työttöjät elämäntapahampuusit ei veroja maksele.
PS. Villimiehen remonttihommia kannattais kans verottajan vähän kyttäilläMitäs helvettiä se villin remontti tähän kuuluu?
Ja jos tietäisit jotain asiasta niin pitäisit suusi ihan kauniisti supussa.
Tuskin sekään silti auttais, että se olisi yhtään sen kauniimpi.. - Böööp
Pippuri kirjoitti:
Mitäs helvettiä se villin remontti tähän kuuluu?
Ja jos tietäisit jotain asiasta niin pitäisit suusi ihan kauniisti supussa.
Tuskin sekään silti auttais, että se olisi yhtään sen kauniimpi..Villimiestä ole ollu olemassa pitkään aikaan. Mitä sinäkin tiedät kenenkin veroista, anna olla vaan ja jatka elämää. Sinä tuskinnolet siihen rahojasi laittanut. Kateellisten juttua.
- Asiakas.
Erittäin hyvä Pizzeria tuo Ege !!!
Reilut annokset, maukasta ja palvelu pelaa !!!- joopajootaas1
HEEEYYYY JIMMYYY !!!!
- deekkid
"Reilut annokset, maukasta ja palvelu pelaa !!!"
Kukaan ei ole muuta väittänytkään. Ketjun aihe on maksetaanko verot vai myydäänkö ohi kassan.- ex satkulainen
Ei Suomessa kukaan rehellisellä työllä rikastu!!!
- Verotarkastusta vaan
No minä en Egessä käy mutta AnnMarissa kyllä. Miten voisi saada kuitin jos mitään ei kassaan edes lyödä, kysyn minä vaan. Katsokaapa seuraavan kerran käteisellä.
- Vaimoraimo
Koska Kankoonpeeläiset silakkakauppiaat o veroja maksanu kysyn vaan? Ylipainoiset miehet, jotka luulevat olevansa heteroja, jotka ajavat ransiitilla (transiitilla) ja pitävät harmaata villapaitaa kuluneiden suorien housujen vyötärön sisällä ja paksu lompakko persetaskussa. Lompakko tosin ei ole lihava rahasta, vaan ulosottokuiteista. Lisäksi vanha haiseva nahkatakki päällä. Ihan oikeasti älkää viitsikö arvostella ulkolaista yrittäjiä, jotka osaavat laittaa ruokaa ja rakastaa aidosti suomalaista naistaan..... Ai että sattuu Satakuntalaiseen hihhiiiiiii.... Ette uskalla enää jatkaa tätä keskustelua!!!!!!!
- -hah
Asiaa vaimoraimo! :)
- ...
VaimoRaimo on oikeassa, tavallaan.. Mutta ensinnäkin, onko oikein ulkomaalaisia yrittäjiä verrata sillikauppiaisiin? Ja toisekseen, onko veronkierto sitten ulkomaalaisille yrittäjille enemmän sallittua kun kerran sillikauppiaatkin niin tekee?
- Talonpitsa
Veronkiertäjille selliä.
- huuhaaheppu
niin niillähän on aina näppärästi se kassan luukku auki, eli ku käteisellä maksaa ni lyö koneeseen ja antaa vaihtorahat ja sit sitä clear nappia ni kivasti on nollat koneen taulus ja yhtään ei kulu turhaan sitä kallista kuitti paperia :) ite maksan aina kortilla, siitä saa kuitin :) mut hyvää sapuskaa kyl tekevät eivoi muuta sanoo.
turha siitä sen enempää rutista ku makselee sillä kortilla vaan jos varmasti haluaa kebabistansa verot maksaa. tai jos maksaa käteisellä ni pyytää sit ainaki alvin pois siitä hinnasta :) - Rubbaz
Ei turkkilaisten tarvi maksaa veroa. Omistaja vaihtuu aina uuteen kulisseissa kun aika tulisi täyteen ,että tarvisi alkaa veroa maksaa suomeen. Eikö kukaan ole huomannut kuinka monta eri turkkilaista egessäkin on huseeraannut tiskin takana. Vaihtuvuus on kova
- Rikaanos
Taitaa olla kankaanpäässä eräs toinenkin kyseenalainen "yrittäjä"
- Kulinaristi.
Kerrassaan loistava ruokapaikka tuo Ege !!!
- xxx2
Verohuijareita ovat, todistetusti. Ruoka on silti hyvää.
- roskaruokaa
Muistaakseni nämä ulkomaalaiset saavat arvonlisäveron maksusta vapautuksen kahdeksi ensimmäiseksi vuodeksi. Että kilpailepa siinä sitten suomipoika !
Ja jatkavat kuulemma tätä järjestelmää omistajaa vaihtamalla aina parin vuoden välein.- kulttuurin rikastaji
Saavat kai vapautuksen kaikista yhteiskunta- ja työsuhdevelvollisuuksistaan. Homma pyörii niin, että kun toiminimi avataan ja toiminta aloitetaan, niin kestää puolitoista vuotta ennen kuin vouti tulee laskunippu kädessään penäämään saataviaan. Siinä vaiheessa otetaan piirongin laatikosta blanko kauppakirja ja kirjataan putiikin myynti serkkupojalle parin viikon taakse. Velallinen omistaja jää palkattomaksi työntekijäksi kebappiin. Ja taas menee se puolitoista vuotta ja taas uusi serkkupoika astuu estraadille. Serkkupoikiahan riittää ja uusia tulee Ruotsin laivalla. Perintä ei onnistu koskaan, koska se lopetetaan varojen puutteessa. Toisten passeissakin muuttuu jopa nimikin. Kotikunta selviää sossun toimeentuloluetteloista. On kakaroillakin niin hienot vetimet päällä, puhumattakaan nuorista miehistä.
Yksi luettelo on mistä heidän nimiään ei löydy. Se on veroluettelo.
- maksan veroni
Non nii yrittäppä siinä sitten rehellisillä keinoilla pyörittää yritystäs ja kilpailla asiakkaista !
- hyvää on
KATEELLLISET!!
- Kateeton
Milläs mä voisin jättää veroni maksamatta? Vituttaa kun neljäsosa palkasta lähtee, toinen neljäsosa(ellei enemmän) alveina, polttoaine ja elämäntapaveroina.
- Luikeriini
Karvakädet mitää veroja maksa, luuleeko joku toisin?
- <=================3
Mitä niitä veroja suotta makselemaan. Kokoomuksen sisäsiittoiset elitisti-valkokaulusrikolliset niistä kuitenkin hyötyvät. Itse ainakin olen aina vain yhdellä puolella, nimittäin omalla puolella. Aivan tarpeeksi menee rahaa polttoaineveroihin ja ruokakauppaostosten alveihin, ikinä en niin paljoa verovaroja kuluta kuin mitä maksan. Teiden kunnot aivan perseestä joka paikassa, ja sitten vielä ammattitaidottomat opettajat saavat 3500-4500€ kuukausipalkkoja työstä joka ei vaadi tekijältään yhtään mitään. Vaikka eihän tänne Suomeen kukaan täysipäinen jääkään, saati sitten Kankaanpäähän.
- Kateelliset
jauhaa täällä paskaa !!!!!!!!!!!!!!!!!
EGE on huippupaikka, kebab ja pizza täysin omaa luokkaansa !!!!!!!!!!!!!!!- superkateus
Sähän tietoviisas kun tiedät kaikkien asiat kymmenen eri nimimerkin takaa paskaa ja katkeruuttas purkaen!!!Olet taas saanut nettiyhteytes avattua(maksettua)kun jokaista vanhaa ketjua kommentoit!!
- väliheitto
superkateus kirjoitti:
Sähän tietoviisas kun tiedät kaikkien asiat kymmenen eri nimimerkin takaa paskaa ja katkeruuttas purkaen!!!Olet taas saanut nettiyhteytes avattua(maksettua)kun jokaista vanhaa ketjua kommentoit!!
Superkateus menee nyt ottamaan päivän tenoksi-annoksensa.
- HintaLaatu
Ei ole tarvinnut ruinata kuittia! Ja kebabit ja pitsat parasta mitä rahalla saa. Eikä jaksa edes kerralla syödä. Suosittelen.
- käyn muualla
Riippuu mitä ruokapaikalta odottaa. Minusta ruoka ei nyt niin kovin erikoista ole ollut......en lähtisi kehumaan. Ei sanota päivää eikä näkemiin........sekin osoittaa jo paikalta jotain.
- EgesFrendi
Niin ja siksi toiseksi - mitä edes teen kuitilla?
- Rivi2
Joka kerta Vammalan Egessä kassa auki ja käteisellä maksaessa ei kassaan kirjata. Siksi aina maksan kortilla.
- EnTarvitseKiitos
Minä taas en ole koskaan maksanut Egessä kortilla. Aina olen kuitin saanut.
- Jykkerik
Kenenkä uniin se tulee vaikka ei olisi ikinä maksanu latiakaan veroja?kankaapääläisten kateus kyllä saavuttaa satakunnan kärkipaikan, ei haeta kukaan egestä ruokaa, ku ne voi perkele viä rikastua tolla hommalla. Viedään kaikki äkkiä rahamme hesburgeriin, se hoitaa veronsa ja omistaja ei o paikkakuntalainen..herätkää idiootit
- gfgtvgt
just näin.ja mikä helvetti siinä on ettei suomalainen osaa tehdä rullakebabia.valittaa ja ruikuttaa kyllä osataan
- eatteri
Ege on paras, haen sieltä purtavaa enkä kuitteja,,,,,,
- Polvenkulmalainen
Mä käyn Kotipizzassa, koska sen pizzan jaksaa syödä. Egen pizzat liian isoja.
- Kateus
Vitun juntit. Ruoka kyllä kelpaa mutta sitte haukutaan seläntakana. Ja taas haetaan hymyssäsuin ruokaa sunnuntaina krapulaan. Niin kankaanpääläistä... Lakatkaa käymästä sielä jos kerran niin kovasti häiritsee. Menkää lenkille kateelliset läskit
- Hävettävää
Kyllä siellä syömässä käydään, mutta täällä sitte vingutaan netin syövereissä selän takana. Jos jumalauta mietityttää niin ota asiasta selvää muuta kautta! Tätä paskanjauhamista tää netis kyllä piisaa, kaikki tietämättömät pelkurit aukoo tää päätänsä ja toivoo että joku muu tekis jotain jotta vois itte sanoo, mitäs minä sanoin. Ja onko sitte hyvä olla jos taas yksi paikka lähtisi pois jo pelkästään sen takia kun kyllästyvät tähän saatanan sakkiin. Kyllä on hyvät soosit ja siedettävä hinta kunnei tule ihan valtoimenaan käytyä mäyssäämäs, ja kuitti olis tullu joka kerta on sitte kortista tai käteisestä ollu kyse. Perkele että vituttaa tämmönen!!!
- kankoopääläine
täyttä asiaa tuo ylempi teksti
- suklaamunaa
Kyllä siellä koneessa on toinen rulla johon jää tiedot myynnistä!
- NÖOKCÄLL
paras paikka kankaanpääs ,nitä vittua valitat ,olisit pyytänyt kuitin idiootti,
- Jalatmäärää
Ihan parhaita pizzoja Kankaanpäässä ja aina saa kuitin jos huolii sitä. Kävin kotipitsas ja se oli jotain sanoin kuvailematonta pieni ja täytettä juuri juuri nimeksi.
- eikarvakäsiltä
mutta se kotipitsa osallistuu tämän yhteiskunnan kulujen rahoitukseen. nämä etniset kuppilat ei maksa yhteiskunnan kassaan veroiksi kutsuttua maksua!!millä kustannetaan koulutus.sairaanhoito,ym valtion ja kuntien palveluja,,,joita sinäkin jalatmäärää varmasti käytät!!!
- Mahamäärää
Kyllä mielummin käyn siellä missä maha täyttyy!
- Rambovi
Taitaa ne Kotipizza rahatki valua ulkomaille....
- kotomaaaaa
Lukumäärä:
Osakkeenomistajat Osakkeet Osuus
osakkeista, % Muutos edelliseen kuukauteen Muutos edelliseen kuukauteen %
1 Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo 513 200 8,08 0 0,00
2 Sr Evli Suomi Pienyhtiöt 367 079 5,78 0 0,00
3 Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma 200 000 3,15 0 0,00
4 Sr Säästöpankki Pienyhtiöt 160 000 2,52 0 0,00
5 Sr Alfred Berg Suomi Fokus 133 703 2,11 0 0,00
6 Kirkon Eläkerahasto 110 000 1,73 0 0,00
7 Sr Danske Invest Arvo Finland Value 102 539 1,61 -70 000 -40,57
8 Sr eQ Pohjoismaat Pienyhtiö 100 000 1,57 0 0,00
9 Sr Danske Invest Suomen Pienyhtiöt 100 000 1,57 0 0,00
10 Sr Aktia Nordic Small Cap 87 981 1,39 0 0,00
10 suurinta omistajaa yhteensä 1 874 502 29,51
Hallintarekisteröityä 3 177 003 50,02
Muut osakkeet 1 299 696 20,47
Yhteensä 6 351 201 100
Suurimmat kansainväliset osakkeenomistajat Osakkeet Osuus
1 Swedbank Robur AB 488 974 7,70 0 0,00
2 Financière de l'Echiquier 346 041 5,45 0 0,00
3 Danske Bank A/S 302 539 4,76 0 0,00
Osakkeenomistajat Osakkeet Osuus
1 Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo 513 200 8,08 0 0,00
2 Sr Evli Suomi Pienyhtiöt 367 079 5,78 0 0,00
3 Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma 200 000 3,15 0 0,00
4 Sr Säästöpankki Pienyhtiöt 160 000 2,52 0 0,00
5 Sr Alfred Berg Suomi Fokus 133 703 2,11 0 0,00
6 Kirkon Eläkerahasto 110 000 1,73 0 0,00
7 Sr Danske Invest Arvo Finland Value 102 539 1,61 -70 000 -40,57
8 Sr eQ Pohjoismaat Pienyhtiö 100 000 1,57 0 0,00
9 Sr Danske Invest Suomen Pienyhtiöt 100 000 1,57 0 0,00
10 Sr Aktia Nordic Small Cap 87 981 1,39 0 0,00
10 suurinta omistajaa yhteensä 1 874 502 29,51
Hallintarekisteröityä 3 177 003 50,02
Muut osakkeet 1 299 696 20,47
Yhteensä 6 351 201 100 - rfwerf
en latiakaan noille, syön vaikka kiviä ennemmin
- PizzaJaKebua
Kannattaa myös vaatia kunnon vastinetta rahoilleen, varsinkin nyt kun hinnat ovat nousseet viime vuosina tässäkin paikassa melkoisesti. Esim. viimeksi käydessäni Egessä oli pizzan "kinkku" korvattu lauantaimakkaraa muistuttavalla pizzasuikaleella. Ihmettelin kun tämä "kinkunkuvausmassa" oli paikoitellen kuin sulanut pizzaan, rasvaa lillui ympäriinsä ja koko tuotos maistui eltaantuneelle. Kinkkuna tuo täyte kuitenkin myydään, vaikka siinä ei välttämättä ole kinkkua ollenkaan. Tämähän ei ole esim. Ruokaviraston mukaan sallittua ja virasto on tähän jo paikoitellen puuttunutkin tarkastuskäyntien muodossa. Eli jos tilaa pizzan täytteeksi kinkkua, niin sen on myös oltava kinkkua eikä mitään teurasjätteistä, broilerista, kamarasta, lihaproteiinista tms. muussattua ja raastettua mössöä. Ei sillä, kyllähän moni muukin paikka kikkailee samalla tempulla, mutta se ei tee tästä yhtään sen sallitumpaa. Toivottavasti tämä oli vain jokin yksittäinen tapaus, käyn sen verran harvoin Egessä ja olen yleensä ollut ruokaan tyytyväinen, mutta tämä viimeinen kerta oli kyllä pettymys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833