Syyt syntyjen Jollotusta.

karipella....

Pakko sanoa tämä uusi YÖ biisi Syyt syntyjen on karmeinta kurapaskaa mitä tämä bändi on päästänyt aukostaan pihalle.

Ihmettelen näitä muuskoita ala Lewis, Terävä että kuinka viitsivät soittaa moista tuubaa.

7

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunimuussi

      Aika moni taitaa paskasta diggaa ku meni Radio Suomen listalle ykköseksi...;)

      Mut käperry sä muistojen huumaan ja kaiva joku vanha homeinen Hakulinen hyllystäs. Avaa siihen siihen kylkeen pullo sorbusta ja tunnelma on täydellinen.

    • Nähtävästi kirjoittaja karipella ei tiedä Yö-yhtyeestä mitään vaikka luulee niin. Ja sitä itse olet homoseksuaali jolla on tylsää ja morkka siksi Yö-yhtyettä

    • Humpappaa...

      Yö on nykyään humppabändi. Diggasin 1980-luvulla, mutta sen jälkeen bändi alkoi tehdä yhtä ja samaa Elämän valttikortit-tyyppistä biisiä vuodesta toiseen ja humppaantui.

    • parempia aikoja odot

      YÖ on tosi raskassoutuista kuunneltavaa jo ekasta tunnistettavasta sävelestä tai Ollin äänestä vaihdan kanavaa six aikaa ettei tarvi moista melusaastetta kuunnella tai sitä kuinka Olli kehuu ihteään aivan surutta mut en tiä mix ??
      Ne veivaa koko ajan samaa saundia eikä ne itte edes huomaa sitä !!!
      Mä en ottas edes ilmatteex näiden tuotteita.

    • lopettakaa, kiitos.

      Jes. Lindholmilla on kusi noussut hiusrajaan. Miehen itsekäs olemus saa minut voimaan pahoin. Ja se "lauluääni Ei sitä kuuntele edes kännissä. Pari radiota olen pistänyt paskaksi kun on hermot mennyt yön humppaan.

    • Eput ykkösiä

      Juu, totta maar Lindholmilla ei oo ikinä ollutkaan mitään lauluääntä. Muutamia hyviä sanoituksia yhtye on saanut esim. Pauli Hanhiniemeltä ja Juha Tapiolta.
      Mutta..mutta Olli ei osaa vaan laulaa..

    • ei hyvä

      HYVIÄ levyjähän Yö ei ole saanut aikaiseksi enää v. 1984 jälkeen ja nämä 2000-luvun liukuhihna-iskelmäjollotukset nyt ovat oikein pohjanoteerausten pohjanoteeraus. Rahankuvat silmissä tehtyjä, muka niin herkkiä ja tunteellisia itkuvirsiä.

      Lindholm nyt kaiketi on ollut tollanen itseään kehuva virtsapää aina, tai ainakin sellaisen kuvan olen saanut. En kyllä tiedä mistä syystä, kun ei juuri ole lauluäänessä kehumista ja suurimman osan näistä Yön nyky"hiteistäkin" on säveltänyt joku aivan muu kuin Lindholm.

      No, pääasia että tuulipukukansa tykkää ja ostaa levyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe