Keskusteluiden luotseja paikalla?

Keitäs meitä on tänne jo löytänyt?
Kuittaa tähän jotain että tiedämme keitä käy ja kerro samalla vaikka palstasi.
Itse luotsaan varsin hiljaista miitti-palstaa sekä toisella nickillä erästä muuta palstaa.
Aikoinaan kokeilin BB-keskustelupalstalla mutta se oli liian hektistä kyllä.

31

267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Suomi24 luotsi keskustelupalstasta. Olen Talousrikokset,Tapani Kansa, Verkostomarkkinointi, Yleistä taloudesta -palstoilla luotsina.

    • Joo siis mä olen tuolla rasismikeskustelupalstalla. Tavattiinkin Cesarin kanssa s24 ilallisella.

    • Etsintäkuulutukset, Aikuistuminen, Apua aloittelijoille, Yleistä tietokoneista, Animaatio ja Elokuvat.

    • :))) tärkeimmät tulikin jo sanottua. Oli mukava tutustua palstaan. :)

    • Löysin tieni peräti tänne asti

      • Työpaikkakiusaaminen. Tavan rähinä palsta :/ mutta yritä siistiä parhaani mukaan


    • Nuorten palsta

    • Itse olen suurilta osin Luotsina Kännykät ja Tietotekniikka palstoilla.

      • Luin että "olen suunniltani". :D

        -Martta-


      • suomi24 kirjoitti:

        Luin että "olen suunniltani". :D

        -Martta-

        Ei sentään. Pidän luotsin työstä:D


    • Alkoholipalstalta.
      Moi kaikille. Vapuselle erityiset terveiset kiitos avusta.
      Menee minullakin siistimisen puolelle mutta pitää tottua luotsina oloon.

      • Tarkennetaan että kiitos avast-panda vinkistä. :)


    • Ole hyvä!

    • Hei!

      Minä paikkakunnat Kotka uusi luotsi.

      • Tervetuloa Luotsiksi :)


    • henttuw

      Nuoret ja rakkaus. Ei ihan niin romanttista,miltä kuulostaa :)

    • Katolilaisuus-palstan luotsi tässä.

      Palstaa on viime kuukausiin asti pitänyt pelikenttänään yksi multinikki, jonka tavoitteena on luoda palstalaisista mahdollisimman jyrkkä ja ankara kuva. Eräs ulkopuolinen kävi tunnistamassa hänet - hän siis ei ole rekisteröitynyt - minkä jälkeen ei ole tarvittu kummoisia toimia. Tyypin into on sammunut, mutta palstan maine potentiaalisten käyttäjien keskuudessa on edelleen pakkasen puolella.

    • täällä ollaan :)

    • Kiitos palstasta. Kätevänoloinen tämä!!

      Luotsi alueella 40 chat

    • Pöö :) en osaa nyt muuta sanoa kun tämä vie taas aikansa että on kyytillä..

    • Luotsaan ateismi-palstaa, varsinaista spämmäyksen ja asiattomuuksien pirunpesää. Palsta on nyt kuitenkin jonkin verran siistiytynyt, ja viestien määräkin näyttäisi olevan kasvussa. :-)

    • Oon luotsannu Skoda ja Liikenne palstaa vuoden verran, jos joku haluaa niin saa liittyä kanssani trollien ja skodajormien ampparipesään, siellä kun ei tekeminen lopu ja jos vahingossa poistat keskustelun joka solvaa muita tai itseäsi niin tulet kuulemaan siitä kauan =)

      Jos poistaa skoda palstalta viestin joka solvaa skoda merkkiä taikka skodan omistajia niin sittenkös se rumba alkaa =)

    • Meikämaija luotsaa Kosteusvauriot-puolella. Se o iha hiRRRRveetä ku paikalle tuli nainen "pätemään" :D Voi sitä riemua kun äijät saa piiskata ku joku lapsus pääsee suustani. Olen aina ihan hirmuisen pahoillani ja kehun haukkujan pyörryksiin. Mulla on kaks ikiomaa vakkarihäirikköä, toinen on tämä elämänsä joka ketjuun kertaava ja sitten on toinen joka kertaa tämän elämänsä kertaavan elämän. Että... näillä mennään! Mutta olen viihtyny uudessa pestissä!!! Bäng bäng!!! :D

    • Perussuomalaiset palstalla luotsina kivitettävänä ;) Osa varmasti johtuu kokemattomuudesta, ja osa vaan häiriköistä ;)

      • Laitetaan häiriköiden piikkiin =)
        Teet parhaasi, se riittää =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Laitetaan häiriköiden piikkiin =)
        Teet parhaasi, se riittää =)

        Luotsit ei taida koskaan olla kiitettäviä, vaan kivitettäviä. Sun mielipiteet on hyviä ja peukutettavia siihen saakka kunnes ruori ilmestyy nikin eteen.

        Terkuin miss.007 with pms


      • miss.007 kirjoitti:

        Luotsit ei taida koskaan olla kiitettäviä, vaan kivitettäviä. Sun mielipiteet on hyviä ja peukutettavia siihen saakka kunnes ruori ilmestyy nikin eteen.

        Terkuin miss.007 with pms

        Luotsithan on aina kiitettäviä (kivitettäviä), kiitettäviä (kivitettäviä). =)

        Taitaa olla, että harva kiittää, suurempi määrä kivittää ja suurinosa käyttäjistä ei välttämättä edes noteeraa mitään mitä oikeasti tapahtuu.

        Itseäni suuresti huvittaa tuo peukku, suurinosa palstoilla peukuttaa itseään... (tahallisesti) kuulostaapa hävyttömältä =D

        Sulla on ilmeisesti niin kivaa, että luonnollista asiaa käytetään aseena poiston syynä? EIkö ne muuta keksinyt, niillä saattaa olla sama oireyhtymä, ne ei vain tiedä sitä vielä, tai ikinä. =)


      • lindqvist kirjoitti:

        Luotsithan on aina kiitettäviä (kivitettäviä), kiitettäviä (kivitettäviä). =)

        Taitaa olla, että harva kiittää, suurempi määrä kivittää ja suurinosa käyttäjistä ei välttämättä edes noteeraa mitään mitä oikeasti tapahtuu.

        Itseäni suuresti huvittaa tuo peukku, suurinosa palstoilla peukuttaa itseään... (tahallisesti) kuulostaapa hävyttömältä =D

        Sulla on ilmeisesti niin kivaa, että luonnollista asiaa käytetään aseena poiston syynä? EIkö ne muuta keksinyt, niillä saattaa olla sama oireyhtymä, ne ei vain tiedä sitä vielä, tai ikinä. =)

        Viimeinen kappale ei auennut? Yritän arvuutella: Oletan että oletat että oletan että oletat että o.... meinas jäädä levy päälle kun olen ollu liikaa vertti-eetun seurassa. Siis oletan että oletat että pms:stä on mainittu palstalla. Ehei. Se on ihan mun oma todellinen syndrooma joka kasvattaa sarvet aina pariks viikoks kerrallaan (joskus selvii vähemmällä). Täällä tarvis olla oma sarviketju pahojen päivien varalle jossa sais käydä riehumassa pahimmat ketutukset :P (Oletan että miehet ja tasaisemmat leidiluotsit on nyt ihan että soosoo sopimatonta)

        Huumorista en pääse eroon sillonkaan kun nää sarvet tulee, se vaan mustenee hetkeks. Eli hävytön itsepeukutus aiheutti kaikuvan Pahatar-naurun >:D


      • miss.007 kirjoitti:

        Viimeinen kappale ei auennut? Yritän arvuutella: Oletan että oletat että oletan että oletat että o.... meinas jäädä levy päälle kun olen ollu liikaa vertti-eetun seurassa. Siis oletan että oletat että pms:stä on mainittu palstalla. Ehei. Se on ihan mun oma todellinen syndrooma joka kasvattaa sarvet aina pariks viikoks kerrallaan (joskus selvii vähemmällä). Täällä tarvis olla oma sarviketju pahojen päivien varalle jossa sais käydä riehumassa pahimmat ketutukset :P (Oletan että miehet ja tasaisemmat leidiluotsit on nyt ihan että soosoo sopimatonta)

        Huumorista en pääse eroon sillonkaan kun nää sarvet tulee, se vaan mustenee hetkeks. Eli hävytön itsepeukutus aiheutti kaikuvan Pahatar-naurun >:D

        Ei auennut ei. Nyt mä pohdin, että oletitko, että mä oletin, että sä oletit, mitä mä oletin sun olettavas, että mä oletin. =D

        Kyllä, ajattelin että joku oikea "maskuliininen urho, kaikkien keskustelijoiden keskustelija, sivistynein henkilö maailmankaikkeudessa" tuli palstalle ja tokaisi juurikin tuon, kun hänen "erittäin asiallinen, sivistynyt ja aiheeseen liittyvä"-keskustelu oli kadonnut.

        Kaikillahan tuo pms on, mullakin on erittäin arat rinn...ka täytyy mennä pakkamaan, eikun ruoka oli valmis... Toivottavasti ei ole pahoja oireita tai kipuja, jaksamisia ja voimia, varsinkin sille vastakappaleelle, joka tuon joutuu tuota kestämään. :P


    • Nuorten Rakkaus-palstalla olen luotsina. Päivittäistä kikkeilijöiden poistoa, mukavaa puuhaa... ;-)

    • Nuorten Pulinat-palstaa luotsaan JT:n kanssa. Ollaan molemmat aika tuttuja jo, joten ei nyt ihan tavatonta riehumista... Ollaan kaikki siellä hiukan outoa porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe