Horoskoopit

maamerkki.

Mikä hän on horoskoopiltaan? Entä sinä?
Kuinka hyvin horoskooppinne sopivat yhteen?

PS: leikkimieltä! osallistua saa, vaikkei horoskooppeihin uskoisikaan.

118

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää olis

vesimies

• kkdhdbg

Minä myös vesimies ja onnellinen siitä! :D

• lempee neitsyt..

no kyllähän sinä tiedät.. minä neitsyt ja Sinä leijona.

tässä horoskooppien etiologian mukaan meidän
      suhteesta tulee hyvin lyhytkestoinen.

uskaltautuisin kuitenkin yrittämään.. sillä en koe
      muutenkaan sopivani mihinkään "muottiin"..
      ja pitäisin kyllä leijonastani hyvää huolta kunhan
      hän muistaa olla Rakkauteni arvoinen..

• jellona4

m>n vai toisinpäin:)?

• maamerkki.

olen kylläkin kauris.

• ja hänestä en tiedä

silavalanteinen palvipossu

• Skor

pioni

• maria k .

Skorpioni nainen täällä . Vapaa ja vallaton .

• Puhdas olen

Oinas

• Secret

Tunnen monta miesoinasta. Mahdottomia, sekavia ja vaikeita ovat! Liian oikukkaita.

• Se helvetinhankala
        Secret kirjoitti:

Tunnen monta miesoinasta. Mahdottomia, sekavia ja vaikeita ovat! Liian oikukkaita.

Naisoinas olen. Hyvin sydämellinen, liiderikin osaan olla. Hankala? Jonkun mielestä kyllä. Olen ihmismagneetti..en ole niitä, jotka unohdetaan.

• Secret
        Se helvetinhankala kirjoitti:

Naisoinas olen. Hyvin sydämellinen, liiderikin osaan olla. Hankala? Jonkun mielestä kyllä. Olen ihmismagneetti..en ole niitä, jotka unohdetaan.

Oinaat on kyllä syytä unohtaa nopeaan. Ja kun hankaloittavat kaiken, tekevät unohtamisen myös helpoksi :D

• valitettavasti
        Secret kirjoitti:

Tässä olen kyllä Secretin kanssa samaa mieltä.
        Oinas -miehet on kyllä hankalin tähtimerkki kaikista.
        Niistä ei ota selvää, mahdottomia, sekavia ja vaikeita
        ovat juuri kuten Secret jo mainitsikin. Ja oikukkaita nimenomaan,
        sanovat yhtä, tekevät toista. Itsekeskeisiä, muiden tunteet ei
        juuri kiinnosta. Muutaman tiedän ja samat yhtäläisyydet on.

• Oinasmiehet
        valitettavasti kirjoitti:

Totta joka sana. Secret on myös siinä oikeassa, kun hankaloittavat asiat niin on helpompi myös unohtaa.

• valitettavasti
        Oinasmiehet kirjoitti:

Totta joka sana. Secret on myös siinä oikeassa, kun hankaloittavat asiat niin on helpompi myös unohtaa.

Näin se on nähtävä...

• Secret
        valitettavasti kirjoitti:

Valitettavasti nuo oinaan piirteet ovat totta. Ja minusta tuntuu, että oinasmiehiä oikein hyppii eteeni. En tiedä miksi. Mutta merkissäni sanotaankin, että oinaat ovat minulle kauhistus!

Lisäksi tuntemani oinasmiehet ovat seksihulluja. Ei seksissä mitään vikaa ole, mutta kun omat halut menevät ihmisyyden ja kaiken muun yli, on se todella huono asia!

• Ensimm tähtimerkki
        Secret kirjoitti:

Valitettavasti nuo oinaan piirteet ovat totta. Ja minusta tuntuu, että oinasmiehiä oikein hyppii eteeni. En tiedä miksi. Mutta merkissäni sanotaankin, että oinaat ovat minulle kauhistus!

Lisäksi tuntemani oinasmiehet ovat seksihulluja. Ei seksissä mitään vikaa ole, mutta kun omat halut menevät ihmisyyden ja kaiken muun yli, on se todella huono asia!

Elementti tuli..oinaat rakastaa intohimoisesti ja fyysisesti. Toisen nautinto tuo oinaalle nautinnon. Eli kumppanilla on oinaalle väliä. Kun et enää ole samalla henkisellä tasolla, ei oinas jää laupeudentyötä harjoittamaan luoksesi. Olemme eläimiä, helliä. ;)

• vatsassa kiertää
        Secret kirjoitti:

Secret, kerro vielä lisää mitä tarkoitit tuolla "kun omat halut menevät ihmisyyden ja kaiken muun yli..." oletko myös havainnut oinasmiehissä jotain tiettyjä piirteitä ?
        Siis nimenomaan seksistä puhuttaessa ?

• lempee neitsyt

n>m

haaveilen täällä mun leijonasta :)

hmm.. ;)

• Ympäripyöree

Vesimies

• olisimmeko me me?

Täällä leijona mies jolla neitsyt nainen mielessä on ;)

• lempee neitsyt
        olisimmeko me me? kirjoitti:

Täällä leijona mies jolla neitsyt nainen mielessä on ;)

toivottavasti.. ;) lupaan hymyillä sulle seuraavan kerran oikein kauniisti.. ♥

• vaik itse sanonkskin

Mä oon horoskoopiltani avarakatseinen ja sexy. Aika hyvä kokonaisratkaisu.

• exä skorppari,

nyxä neitsyt.

• miux

Kaksonen - Vesimies. Samanlaisia ilmapäitä molemmat, emme sovi yhteen.

• Aquarian

Itseasiassa sopii yhteen.

• miux
        Aquarian kirjoitti:

Itseasiassa sopii yhteen.

Toivoa siis on vielä :) Täytynee lukaista oppaat uudestaan.

• 46...............

minä kaksonen, hän leijona.....

• Suvi-Typy

Minä kaksonen, Hänen merkistään en ole ihan varma, mutta epäilisin, että Hän on neitsyt tai leijona??????

• hahahaaaa

Suvi ?! :D tälläkö säkin ????

• epäsopivia oli

mä oon tainnut kokeilla joka horisko-koopit läpi, kukaan ei ollut sopiva...kaikissa oli jotain vikaa ;)

• 5+4

minä rapu, hän leijona

• en kerro mikä oon

Onnex kukaan ei kala-miehestäni haaveile, hän on nimittäin mun ikiomakultavonkaleeni, niin että näpit irti ja katiskan suu kiinni.

• exä oli kalat

se on varmaan mun jämiä..

• en petä koskaan
        exä oli kalat kirjoitti:

se on varmaan mun jämiä..

ite olet monenkin miehen jämä, suorastaan horouden huipentuma!

• olen kirjailija
        en petä koskaan kirjoitti:

ite olet monenkin miehen jämä, suorastaan horouden huipentuma!

itsemurhan tehnyt ensimmäinen lapseni isä oli piripoikia.

• Kaksos-Typy
        olen kirjailija kirjoitti:

itsemurhan tehnyt ensimmäinen lapseni isä oli piripoikia.

Otan osaa, mutta siis 1. lapsesi isä oli siis kalat horoskoopiltaan?Mutta mikäs itse olet horoskoopiltasi?

Ei sen puoleen voihan tuossa perääkin olla, jotta kalat-miehille maistuupi alkoholituotteet, ja heidän syntymätähtimerkin alaisuudessa on melkoisen juoppojakin tapauksia, mutta on niitä muidenkin merkkien keskuudessa. Ei voi siis yleistää. Kalat ovat yleensä melko herkkiä ihmisiä ja taiteellisia, mutta ei voi yleistää.
        On noita juoppoja dekuja muidenkin merkkien joukossa. Tiedän montakin.

Tosiasiassa ei juoppotautius horoskooppimerkin mukana kulje; vaan alkoholismiin sairastuminen on niin monesta asiasta kiinni, ja etenkin siitä, ettei korkki vaan pysy kiinni.

• Jousi

nainen olen

• merkit:

hän(m)= kala,minä(n)= rapu:)

• muumark

He ovat rapuja. Heinäkuussa menee lujaa.

• ..................

Ketkä "he" ?

• muumark
        .................. kirjoitti:

Ketkä "he" ?

No naiseni tietysti.

• tiedän tän hyvin
        muumark kirjoitti:

No naiseni tietysti.

Kannattaa varoa. Rapunaiset on mustasukkaista ja omistushaluista sorttia ;)

• Kokemusta on.
        tiedän tän hyvin kirjoitti:

Kannattaa varoa. Rapunaiset on mustasukkaista ja omistushaluista sorttia ;)

No on niissä hyviäkin puolia, jos joku saa ne esiin. Helliä ja intohimoisia. Sama pätee muuten rapumiehiin. Tulisia ja omistushaluisia. Veden merkit sopii toisilleen....

• Yhteen hiileen

Minä olen Jousimies ja aviomieheni:-) on yllätys kalat. Seksielämämme ja muukin hellyys on jotain aivan fantastisen upeaa. En luopuisi kalastani.

• kahta et vaihda ?

etkä ikävä-palstasta....

• hölynpölyä allihuupp

kyllä se on niin, jos nainen alkaa eka treffeillä tivaamaan horoskooppia ja puhuu omastaan....en mä häntä takuuvarmasti pyydä uudelleen...ei ole mun juttu

• totta toinen puoli ?
        hölynpölyä allihuupp kirjoitti:

kyllä se on niin, jos nainen alkaa eka treffeillä tivaamaan horoskooppia ja puhuu omastaan....en mä häntä takuuvarmasti pyydä uudelleen...ei ole mun juttu

No älä oo tosikko, pitää sitä nyt sen verran löytyy huumoria ja pilkettä silmäkulmasta... Ei aina tarvi olla kaiken niin vakavaa...

• ed--
        totta toinen puoli ? kirjoitti:

No älä oo tosikko, pitää sitä nyt sen verran löytyy huumoria ja pilkettä silmäkulmasta... Ei aina tarvi olla kaiken niin vakavaa...

huumorissa ja kujeilun halussa löytyy kyllä..eräs nainen treffeillä sanoi olevansa leijona ja kysyi sitten mikäs mä oon..vastasin, että minäkin leijona. Siitäkös se innostui..no. enhän mä mikään leijona ole ;D

• totta toinen puoli ?
        ed-- kirjoitti:

huumorissa ja kujeilun halussa löytyy kyllä..eräs nainen treffeillä sanoi olevansa leijona ja kysyi sitten mikäs mä oon..vastasin, että minäkin leijona. Siitäkös se innostui..no. enhän mä mikään leijona ole ;D

No toivottavasti et myöskään lammas ;-D

• ed--
        totta toinen puoli ? kirjoitti:

No toivottavasti et myöskään lammas ;-D

kun mä oon syntynyt kesäkuussa, ni mikä oon ,tiedä, vaikka lammas tai pukki, mistä mä tietäisin.

• totta toinen puoli ?
        ed-- kirjoitti:

kun mä oon syntynyt kesäkuussa, ni mikä oon ,tiedä, vaikka lammas tai pukki, mistä mä tietäisin.

kesäkuussa minäkin, kesän lapsia sitten molemmat :-)

• 6+16

Sama täällä. Hauska sattuma.

• Niih....

MInä: rapu. Hän: oinas. Jos merkkeihin on uskomista niin emme sovi yhteen. :(

• Leijona(n)^^Oinas(m)

Armaani on tulta ja tappuraa, onnistumisen iloa ja pohjanoteerauksia, mutta niin hienoa, ettei päivästäkään luopuisi!

• Dramaattinen rakkaus

jouskareita ollaan molemmat...

Tulta ja tappuraa; nautintoja ja jännitystä elämään;)

• mieki vaan. :-@

Mä oon se helvetin kala ja kultani varmaan se oinas

• Näin tääll
        mieki vaan. :-@ kirjoitti:

Mä oon se helvetin kala ja kultani varmaan se oinas

Minä kala ja hän kauris... Mitäköhän siitäkin sopasta tulisi..

• "tänäkään

päivänä ihmiskunta ei ole päässyt eroon tuosta babylonialaisesta taikauskosta..."

• flirttiduo

"ei niin, meidänkin aviosuhteessa on ikään kuin kimppa: kalat ja kaksoset = ei oo todellakaan ykstoikkoista ollunna!

• zing zang zun

Hän on itämaisessa jong il hui ja mä ding dong dang, sovitaan ihan varmasti tosii hyvin yhteen.

• dingdongbingpom

kaskun ei feng sui ja tui tui

• Tigris*

Itse olen länsimaisessa oinas ja kiinalaisessa tiikeri.

Hän on kiinalaisessa vuohi, mutten tiedä hänen syntymäpäiväänsä, joten länsimainen jää arvoitukseksi. Veikkaan että kaksonen tai jousimies, jos niistä pitää valita niin jouskari. Sopivuuksiin en kyllä tällä perusteella voi sanoa mitään ;).

Mulla on kyllä lähipiirissä yliedustettuina oinaat, jousimiehet ja skorpparit, ja näistä ei muka pitäisi tulla toimeen kuin jousimiesten kanssa, joten unohdetaan horoskoopit ;).

• meeedio

suomalaisessa horokoopissa oot varmaan kana

• Tigris*
        meeedio kirjoitti:

suomalaisessa horokoopissa oot varmaan kana

Sä oot se jyvä, jonka se kana popsii :D

• ;DDDDDDDDDDD
        Tigris* kirjoitti:

Sä oot se jyvä, jonka se kana popsii :D

eheheee, olitpa hauska,,vai haaska ;))

• sivuilija
        ;DDDDDDDDDDD kirjoitti:

eheheee, olitpa hauska,,vai haaska ;))

oletpa tyhmä, mutta mielestäsi haaska :)

• ktm.......
        sivuilija kirjoitti:

oletpa tyhmä, mutta mielestäsi haaska :)

itseasiassa mun äo on 132...

• sivuilija
        ktm....... kirjoitti:

No nyt sä teit vaikutuksen.

Tässä 132:lle piristystä päivään: ;-DDDDDD

• oi joi
        ktm....... kirjoitti:

äö:han ei kerro mitään sosiaalisista taidoista :/.

• 140 140 !!
        oi joi kirjoitti:

äö:han ei kerro mitään sosiaalisista taidoista :/.

mikä hemmetin äÖ...HEH heh, ei prklee, näitä vatipäitä

• Kala ja kala

Kala ja kala, uskomaton kemia! ikinä en oo kenenkään muun merkin kanssa kokenu samaa.Seksiä ja pitkiä keskusteluita, en voi elää ilman häntä! uskomatonta.Kaipaus on kamala kun ei nähdä joka päivä nykyään.

• kala-mies*

Hetko...oletko sinä n kala ja se mieskin on kala ?

• Kala ja kala
        kala-mies* kirjoitti:

Hetko...oletko sinä n kala ja se mieskin on kala ?

juu näin on :)

• Gunnarini

Hän on mitä todennäköisimmin oinas. Osaa olla halutessaan hurmaava, mutta on joskus täydellinen pässi. Mutta viehättää minua, kaksosta.

• 14+5

Sopisi leijonaan myös nuo piirteet.

• moro skooppi
        14+5 kirjoitti:

Sopisi leijonaan myös nuo piirteet.

ja kauriiseen, härkään, neitsyeen, kaloihin, vesimieheen, rapuun ja ja ja ja ja jne

• kok3

Jousimiehet flirttailee aina

• aina valmis flirttii

jeah, niinhän me tehdään, naiset ovat niin ihania

• flirttipakko
        aina valmis flirttii kirjoitti:

jeah, niinhän me tehdään, naiset ovat niin ihania

Onhan niitä jousimies-naisiakin, pakko flirttailla, kun miehet on niin ihania ;)

• lempeälurittelija

Härkämies on kova rakastaja, sen tähden sille ei yksi riitä.

• viheltävä rapu

Kalat kutevat parvissa, neitsyet ovat tekopyhiä, vaa'an balanssi heilahtaa, jouskari osuu moneen sydämeen, leijona on viidakon kuningas, ...

• Siiri

Mulla yliedustusta ystävissä ja näissä muissa leijonilla, liekö sattumaa. Itse vaaka, nouseva jouskari ja suomalaisessa horoskoopissa id-iootti.

• taivas repeää

skorppari & skorppari
      Kannattaa kokeilla :)
      Molemmat erittäin aistillisia
      eivätkä viilene vuosien varrella
      päinvastoin :))

• lempivä harkäpää

vesimiestä ei enää koskaan, liukkaita ja epärehellisiä, mikään ei riitä
      neitsyet ok kivoja mutta liian tasaisia
      kalat liian laiskoja haaveilijoita, antavat vähän
      oinaista turha puhuakaan, sarvet kalisee
      skorpparit on kaksnaamaisia ja pisteliäitä
      leijonat kuvittelevat liikoja itsestään

täytyy kokeilla vielä muut :)

• morommoroskooppi

Entä, jos tapaisit aiempia seuraavan kierroksen...

Entä, jos tapaisitkin kerran vaatimattoman vesimiehen, hurjapäisen neitsyen, pedantin perfektionistisen suorittajakalan, kiltin oinaan, leppoisan diplomaattiskorpionin tai itsensä ja maailman kanssa sinut olevan viisaan leijonan (jollaisen jo minäkin tunnen)?

• Jep jep

Kokeile vaakaa! Viksu ja vilmaattinen, romanttinenkin, mutta ei tukahduta. Ja juuri kun olet saanut mukavan asennon ja alat nauttia yhdessäolosta, lennät pyllyllesi niin kuin eno veneestä ;D, no ei ole ainakaan tylsää.

• jäätävä totuus
        morommoroskooppi kirjoitti:

Entä, jos tapaisit aiempia seuraavan kierroksen...

Entä, jos tapaisitkin kerran vaatimattoman vesimiehen, hurjapäisen neitsyen, pedantin perfektionistisen suorittajakalan, kiltin oinaan, leppoisan diplomaattiskorpionin tai itsensä ja maailman kanssa sinut olevan viisaan leijonan (jollaisen jo minäkin tunnen)?

Ei ole olemassa kilttejä oinaita....

• Totuus

Höpöhöpö, vesimiehet itsenäisiä, kalat luovia ja ryyppäävät paljon, oinaat määrätietoisia, neitsyet suloisia, jos ovat ja skorpparit vähän samanlaisia kuin kalat, vähän vittumaisempia ehkä. Leijonat on tyytyväisiä itseensä, sehän on hyvä, että joki on :)

• leijona totuus
        jäätävä totuus kirjoitti:

Ei ole olemassa kilttejä oinaita....

Eikä viisaita leijonia..tai se on jälkiviisautta. xD

En kylläkään ole muutenkaan tyypillinen leijona, koska en luule itsestään liikoja.
        Uskon että monessa muussa merkissä ,( jos ei LÄHES kaikissa ) on enempi itserakkautta sekä liiallista ylpeyttä,..kuin leijonassa ??

• totuus1231
        Totuus kirjoitti:

Höpöhöpö, vesimiehet itsenäisiä, kalat luovia ja ryyppäävät paljon, oinaat määrätietoisia, neitsyet suloisia, jos ovat ja skorpparit vähän samanlaisia kuin kalat, vähän vittumaisempia ehkä. Leijonat on tyytyväisiä itseensä, sehän on hyvä, että joki on :)

vesimiehet on aina ihan omissa mielikuvitusmaailmoissaan, ei heistä saa oikein mitään irti eikä mihinkään voi luottaa, pelkkää draamaa
        kalat kuvittelevat olevansa niin paljon lahjakkaampia kuin muut vaikka todellisuudessa ovat melko laiskoja hyviä kyllä juomaan ;)
        oinaat menee lauman mukana ja ovat vittumaisia, skorpparit piikikkäitä ja ylimielisiä pätijöitä ei heru lämpöö :( leinonat on niiiiin egoilijoita ja nokka pystyssä kulkevia esittäjiä, ei aitoja

• syvissä vesissä.
        totuus1231 kirjoitti:

vesimiehet on aina ihan omissa mielikuvitusmaailmoissaan, ei heistä saa oikein mitään irti eikä mihinkään voi luottaa, pelkkää draamaa
        kalat kuvittelevat olevansa niin paljon lahjakkaampia kuin muut vaikka todellisuudessa ovat melko laiskoja hyviä kyllä juomaan ;)
        oinaat menee lauman mukana ja ovat vittumaisia, skorpparit piikikkäitä ja ylimielisiä pätijöitä ei heru lämpöö :( leinonat on niiiiin egoilijoita ja nokka pystyssä kulkevia esittäjiä, ei aitoja

Oikeassa olet ,vesimerkit ja tulenmerkit eivät sovellu mitenkään yhteen.
        Koska vesi sammuttaa tulen. vedenmerkit sopii parhaiten toisilleen.

• ilmaaa päässä
        syvissä vesissä. kirjoitti:

Oikeassa olet ,vesimerkit ja tulenmerkit eivät sovellu mitenkään yhteen.
        Koska vesi sammuttaa tulen. vedenmerkit sopii parhaiten toisilleen.

Eikös vesimies ole ilman merkki. Lennokasta mutta liiankin. Näin mulla. Vaikea keskittyä asioihin ja tehdä konkreettiseksi jne.

• morommoroskooppi
        leijona totuus kirjoitti:

Eikä viisaita leijonia..tai se on jälkiviisautta. xD

En kylläkään ole muutenkaan tyypillinen leijona, koska en luule itsestään liikoja.
        Uskon että monessa muussa merkissä ,( jos ei LÄHES kaikissa ) on enempi itserakkautta sekä liiallista ylpeyttä,..kuin leijonassa ??

Minun leijonissani on viisaita ja tasapainoisia, itsestään liikaa luulemattomia ihmisiä. Minun oinaissani on ylikilttejä. Minun kaloissani on tarmokkaita pomottajia.

Sen sijaan ei ole jäätävän viisaita horoskooppilokeroihin vetoavia ihmisiä.

• mumbo jumbo
        Jep jep kirjoitti:

Kokeile vaakaa! Viksu ja vilmaattinen, romanttinenkin, mutta ei tukahduta. Ja juuri kun olet saanut mukavan asennon ja alat nauttia yhdessäolosta, lennät pyllyllesi niin kuin eno veneestä ;D, no ei ole ainakaan tylsää.

Taitaa olla niin, että sama tapahtumakuvio (kuten, "toinen lentää odottamatta veteen kuin eno veneestä") selitetään eri adjektiiveilla aina sen mukaan, mikä horoskooppimerkki on negatiivisen tapahtumakuvion aikaansaanut.

• leijona totuus
        morommoroskooppi kirjoitti:

Minun leijonissani on viisaita ja tasapainoisia, itsestään liikaa luulemattomia ihmisiä. Minun oinaissani on ylikilttejä. Minun kaloissani on tarmokkaita pomottajia.

Sen sijaan ei ole jäätävän viisaita horoskooppilokeroihin vetoavia ihmisiä.

Olikin kysymys naisen ja miehen horoskooppimerkkien yhteensopivuudesta.
        Siis leikkimielessä , itselläni ei ole niin monia suhteita että voisin alkaa latelemaan lonkalta miten viisaita ja tasapainoisia he sitten olivatkaan.ym.
        Vain tarkoitiko ystävyyssuhteita ,eikö se ole vähän eri juttu.
        Henkilökohtaisesti uskon ,että ne pitävät jonkin verran paikkansa.

• Kala-jousimies-Snake
        Totuus kirjoitti:

Ai, mä olen kalat ja nouseva jousimies. Kiinalaisessa Käärme.
        EN MUUTEN RYYPPÄÄ PALJON. Jos viidessä vuodessa olen kolmesti ottanut sievästi, niin en todellakaan ryyppää paljon!!! Luova kyllä olen ja nouseva jousimies tuo sen, että sanon suoraan oli asia miellyttävä tai ei.

Ja lääpälläni olen Neitsyt-Lohikäärmeeseen.

• eräs härkä

Rakastan kaloja. Skorpionit on ihan ok yleensä.

Jousimiehet, oinaat ja kaksoset eivät ole makuuni yhtään.

• eräs kaksonen

Hyvä. Minäkään en yhtään pidä härkämerkkisistä...

• just kidding ;D
        eräs kaksonen kirjoitti:

Hyvä. Minäkään en yhtään pidä härkämerkkisistä...

En mä oikeesti horoskooppeihin usko. Ihmiset ovat yksilöitä..

• eräs kaksonen
        just kidding ;D kirjoitti:

En mä oikeesti horoskooppeihin usko. Ihmiset ovat yksilöitä..

No ihan huumorilla minäkin laitoin. Kyllähän nyt kaikki tajuaa, että horoskoopit on vaan mukavaa ajanvietettä, voi lueskella silloin tällöin jne.
        Ihmiset on nimenomaan yksilöitä, en jaksa uskoa että siihen vaikuttaisi se
        minä päivänä ja mihin kellonaikaan on sattunut syntymään :-)

• Kesäkuussa syntynyt
        eräs kaksonen kirjoitti:

No ihan huumorilla minäkin laitoin. Kyllähän nyt kaikki tajuaa, että horoskoopit on vaan mukavaa ajanvietettä, voi lueskella silloin tällöin jne.
        Ihmiset on nimenomaan yksilöitä, en jaksa uskoa että siihen vaikuttaisi se
        minä päivänä ja mihin kellonaikaan on sattunut syntymään :-)

En minäkään luota sinänsä horoskooppeihin, mutta kuitenkin ehkäpä tällä iän tuomalla kokemuksella olen ollut havaitsevani, että joku juju siinä kuitenkin on, että esim. minä, joka olen kaksosten merkin alla syntynyt, niin meissä kaksosihmisissä on vaan jotain luonteisiin viittaavaa yhteistä piirrettä; ja niin olen ollut hoksaavani muiden merkkien alla syntyneiden luonteiden tietyissä kohdissa yhtäläisyyksiä.
        Sekin vaan on tullut todistettua, että esim. vaaka-merkkiset ovat kaksosten parhaimpia ystäviä kuin myös jousimies ja vesimies. Leijonienkien kanssa on syngannut hyvin yhteen, ja toimeen olen tullut muiden merkkistenkin kanssa, mutta jotenkin vaistoni jo kertoo uuden ihmisen tavattuani, että mitä horoskooppimerkkiä tietty ihminen edustaa; monesti olen vain osunut oikeaan, kun on asia tullut puheeksi.

• eräs kaksonen
        Kesäkuussa syntynyt kirjoitti:

En minäkään luota sinänsä horoskooppeihin, mutta kuitenkin ehkäpä tällä iän tuomalla kokemuksella olen ollut havaitsevani, että joku juju siinä kuitenkin on, että esim. minä, joka olen kaksosten merkin alla syntynyt, niin meissä kaksosihmisissä on vaan jotain luonteisiin viittaavaa yhteistä piirrettä; ja niin olen ollut hoksaavani muiden merkkien alla syntyneiden luonteiden tietyissä kohdissa yhtäläisyyksiä.
        Sekin vaan on tullut todistettua, että esim. vaaka-merkkiset ovat kaksosten parhaimpia ystäviä kuin myös jousimies ja vesimies. Leijonienkien kanssa on syngannut hyvin yhteen, ja toimeen olen tullut muiden merkkistenkin kanssa, mutta jotenkin vaistoni jo kertoo uuden ihmisen tavattuani, että mitä horoskooppimerkkiä tietty ihminen edustaa; monesti olen vain osunut oikeaan, kun on asia tullut puheeksi.

Tuon minäkin allekirjoitan, että vaaka on kaksosen paras ystävä :-)

• aurinko ajomiehessä
        Kesäkuussa syntynyt kirjoitti:

Joo niin varmaan, erityisesti kun taivaan tilanne on erilainen kuin horoskooppien keksimisen aikaan, eli aurinko ei ole edes ollut sinunkaan tähtimerkkisi kohdalla syntymäsi hetkellä!

• aurinko ajomiehessä
        aurinko ajomiehessä kirjoitti:

Joo niin varmaan, erityisesti kun taivaan tilanne on erilainen kuin horoskooppien keksimisen aikaan, eli aurinko ei ole edes ollut sinunkaan tähtimerkkisi kohdalla syntymäsi hetkellä!

Siinä mielessä nämäkin ovat paras todiste siitä, että ihminen näkee aina toisissa sen, mitä hän haluaakin nähdä.

• ketä kiinostaa

oikeasti onko joku toinen vaaka vai kumisaapas

• saksikäsi miksu

Rapupoika olen heinäkuun kasvatti.

Naista ei ole mutta soisin hänenkin joskus olevan rapu.

Me ravut kun olemme niin lutusia

• Toivotonta touhua

Kahden kaksosen loukussa. Hyvästi helppo elämä ;)

• Valttikorttimme

Niinhän se on;hih ja heh;)

• Kakskerta

Ei vielä !!! Ehkä vain tervetuloa helppo elämä!!!!!

• Muuan kaksosnainen

Muuta en tuumaa kuin että kaksoset ovat tähtiradan parhaimmat rakastelijat;)

....ja tottahan tuo on:))
        ...riippuu vielä tietenkin siitäkin, minkä merkkisen kanssa kaksoset touhuavat.
        Kalojen kanssa olisi ikään kuin ryhmäsex:iä:D

• kaksosM,lerppu

emmä ainakaan ole:(

• jussinatapahtui

Hän (mies) on Oinas, Minä olen Jousimies.. Olisi täydellistä jos olisi mahdollista.

• kett1

leijona ja veskari. Ei tiedetä kumpi mätkisi kovempaa.

• Lionqueen80

Oinas sai minut rakastumaan, oli romanttinen ja hyvin seksuaalinen.
        Oinas myös jätti pahimmat arvet, petti (monesti) ja jopa silmien alla ja saattoi olla myös agressiivinen. Levoton ja kekseliäs.
        Kaksonen.hmm. Vähän sellainen omaan napaan tuijottelija? Kulissipainotteinen, materialisti, joka haalii voitonmerkkejä. Ei osaa näyttää tunteitaan kovinkaan vahvasti.
        Sosiaalinen ja puhelias rahantahkoja -tyyppi. Hyvä sängyssä!
        Vaaka, romanttinen ja kohtalainen sängyssä, mutta hieman hidas ja vaisu?
        Kunnianhimoinen nallekarhu.
        Neitsyt, kiltti ja rauhallinen, hieman laiska. Pussaa muttei puhu.
        Hyvin tasaisen varmaa meininkiä ilman ylilyöntejä.

• tulta ja tappuraa

Minä oinas ja mieheni oinas. Perfect!!

• 7+13

on huuhkaja, tietty.
      Minä en oo enään mitään merkkiä :)
      Sovimme erittäin hyvin yhteen.

kun nyt kerta sai osallistua.

• mielipide vain

Jos luen horoskooppimerkkien luonnekuvauksia, tunnistan kyllä niistä itseni ja läheiseni.

Mutta liikaa ei pitäisi mennä yleistämään eikä vetämään johtopäätöksiä siitä, jos on kerran tavannut jonkun kuspäisen tietyn merkin edustajan, että kaikki olisivat sellaisia.

Ihmiset ovat myös eri kehitysasteilla, eli jokaisen merkin edustajista löytyy ihan laidasta laitaan erilaisia, eri tavoin käyttäytyviä ja erilaiset arvot omaavia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33