Miten ujo mies sait naisen? Kertokaa miten löysit naisesi ja miten ihmeessä uskalsit iskeä hänet jos iskit? Haluiasin etenkin kuulla miten monia vuosia yksin eläneenä löysit naisen.Itse olen 22vuotias mies enkä koskaan ole edes yrittänyt iskeä naista. Miten pääsisi alkuun?
Miten ujo mies sait naisen?
6
859
Vastaukset
- lady naba
No olen kyllä nainen ja minua yritti iskeä eräs ujo mies. Erittäin rohkea veto, mutta koska olen varattu, minun piti se selittää hänelle ja harmitti vain hänen puolestaan, sillä mukavahan hän oli. Olin siis baarisssa/yökerhossa mikä nyt olikaan ja tanssin monen naispuolisen ystäväni seurassa, kunnes muutama ystävistäni lähti pöytään, jatkoin hieman aikaa, mutta koska jalat alkoivat siinä vaiheessa iltaa olla korkokengissä melko kipeät, seurasin pian kahta ystävistäni kohti pöytää. Tiesin, että tämä kyseinen henkilö oli kanssani samaan aikaan baarissa, mutte olisi ikinä uskonut hänen tulevan luokseni ja tarttuvan minua käsistä. Häkellyin hieman, enkä tiennyt mitä tehdä, moikkasin ja jatkoin matkaani pöytään ja kaduin sitä heti, koska hänellä varmaan olisi ollut jotakin sanottavaa, muttei hän mitään kuitenkaan pukahtanut, ajattelin että hän oli nauttinut turhan monta rohkaisua. Näin myöhemmässä vaiheessa iltaa kuitenkin, että selvintäinhän tuo oli. Rohkeast, omaperäisesti ja ihanastihan hän tuli ja tarttui minua käsistä, mutta säikähdin hieman kun se kävi niin äkkiä. Mutta uskoisin, että se olisi ihan hyvä aloitus, ainakin omaperäinen:)
- 66644444
en odota tähän kertjuun kovinkaan montaa vastausta
- kuulokkeet korvilla
Keräsin rohkeuteni ja ajoin hänen kotiinsa - minulle tarjottiin kahvit. Kerran oltiin aiemmin tavattu kaverin seurassa. Hyvin meni, ja valittavana tässä oli joko tai -tyyppinen tapa tutustua. Joko tutustuu, tai sitten ei...
Ujous on sikäli ikävää että pitää kerätä rohkeutta tehdäkseen tai sanoakseen jotakin mikä on jollekin toiselle ihan luonnollista keskustelua. Toiset ovat "häntäheikkejä" jotka olettavat että naiset haluavat seksiä, toiset eivät usko että naisia kiinnostaisi edes tutustuminen... - must have kavereita
kaverit järjesti.
- ***^*
No en vielä voi väittää "saaneeni" naista, mutta menin ensimmäistä kertaa elämässäni juttelemaan naiselle keskellä katua keskellä kirkasta päivää. Sovin treffit ja nyt olemme käyneet viisi kertaa treffeillä.
- Välillä uskallan
Ujojen ja kaikkien muidenkin pitää vain rohkeasti yrittää, joskus onnistuu, joskus ei. Vaikka tulisi pakit, niin ei se ole maailmanloppu, ehkä hetken aikaa hävettää ja nolottaa (ja vituttaa), mutta nopeasti se menee ohi. Ja mitä nopeammin teet sen aloitteen, niin sitä nopeammin pääset yli mahdollisesta pettymyksestä. Älä ainakaan vuosia haikaile jonkun perään, silloin vain teet itsellesi karhunpalveluksen.
Olen itsekin todella ujo, mutta jos ei mitään yritä, niin ei voi mitään koskaan saavuttaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758