Miten käyttäytyy ihastunut Kauris(n)?

Härkä(M)

Tarkoitan sellaista, jossa on tunteet jo mukana. En sellaista, että osapuolet ovat tuntemattomia toisilleen. Vaan siitä seuraavia etappeja? Eli silloin kun tunteet on valloillaan eikä oikein tiedä miten edetä? Kaikkien näiden muiden etappien jälkeen vastassani on varsin "tuppisuuksi" muuttunut kauris nainen joka ei oikein osaa olla normaali seurassani... Näin olen ainakin huomannut. Iskeekö tuossa vaiheessa se kuuluisa "Kauriin viileys"? Johtuuko se juuri siitä että tunteet on pinnassa eikä oikein osaa toimia normaalisti ihastuksen seurassa?

Niin sosiaalinen nainen muuttui yhtäkkiä ujoksi, vaikka ennen saatettiin pölistä tuntikausia ihan mistä aiheesta tahansa. Yritän kuitenkin rikkoa tuota vaivautuneisuutta, jotta ei nyt vallan ahistuneeksi käy tunnelma.

Kertokaa minulle onko tuo sitä syvempää ihastumisen vaihetta vai jotain ihan muuta? Olenko tulkinnut väärin? Enkä kyllä osaa tässä sen edempää edetä, vaan odottelen jospa tuo kauris saisi tuon ujouden selätettyä.

Minä itse olen varovainen Härkä.

4

2320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAuris29v

      Näin kauris miehenä vastailen että olet luultavasti oikeilla jäljillä.

      Itselläni elämässä eräs nais ystävä johon olen aikanaan ihastunut erittäis syvästi. Asiat ei kuitenkaan kulkenut aikanaan toivotusti. Ympärillä oli muutenkin paljon häiriötekijöitä suhteen kehitykseen ja tällaisena perus kauriina, jolle ympäristön arvostus on tärkeää, annoin asian olla. Silti tämä kyseinen henkilö piinaa toisinaan todella paljon.

      Hänen seurassaan kaksistaan oleminen on yhtä tuskaa koska en tunne oloani rennoksi vaan todella vaivauteeksi... toisinaan pyrin tällaisia tilanteita välttämään.

    • kaurisn29

      Kaurisnainen on kiinnostunut, mutta muuttuu usein kiinnostuksen kasvaessa vähän hiljaiseksi ja ujoksi. Se menee kuitenkin ohi. Älä säikähdä vaan jaksa osoittaa kiinnostuksesi päivästä toiseen ja että olet tosissasi ja ettei kauriin ujostelu haittaa. Älä yritä tehdä mustasukkaiseksi. Kaurisnainen rentoutuu pian seurassasi, kun alkaa luottaa tunteisiisi ja avautuu sitten ehkä itsekin, tulee enemmän taas huumoria keskusteluun yms. Nyt jos vetäydyt liikaa, kauriskin vetäytyy. Kaurisnaista pitää lähestyä päättäväisesti, näyttää mitä haluaa, mutta antaa samalla tilaa ja olla pehmeä, ei liian hyökkäävä. Määrätietoista lähestymistä ja yhteydenpitoa, muttei kuitenkaan 24/7. Kosketa (halaa), käytä sitä ihanaa ja intensiivistä härän katsettasi. Ota tilanne haltuun.

      Itse olen kaurisnainen ja todella kiintynyt erääseen härkämieheen. Toivoisin vain, ettei olisi niin varovainen, koska itse en uskalla lähestyä. Toisaalta nyt oma ujokausi alkaa olla jo ohi..

      Tsemppiä! :)

    • Härkä(M)

      No joo, kauriilla menee kyllä näköjään aikaa puntaroidessaan itsekseen.
      Mutta niin menee minullakin, niin ymmärrän sen varsin hyvin juuri siksi. Yritän antaa vähän miettimistilaa. Jotta järki ja tunteet kohtaa? Who knows...

      Mutta meneekö teillä joskus ylianalysoimiseksi? Missä vaiheessa se "balanssi" löytyy? Tämä kuvio on kestänyt n. vuoden välillä läheisempää, välillä etäisempää, molempien puolelta.

      Seksuaalista kontaktia on ollut...
      Jotain niin intensiivistä latausta on, mutta kumpikaan ei oikein osaa "purkaa" sitä. Tai ehkä Säästelen sitä vielä. Minä en ole uskaltanut tuossa asiassa lähestyä paljoa, vaan olen antanu tälle kauriille ohjat, että itse saa päättää mitä minusta haluaa. Mutta täytyy kyllä sanoa, että kait maamerkeillä tuo herkkyys kohdistuu fyysisiin eleisiin aivan erilailla kuin muilla. Pienistäkin jutuista pystyy aistimaan miljoonalla aistilla, ja se saa kyllä meikäläisessä sellaisia kylmiä väreitä, että Huhhuh!

      Jotenkin tuntuu että ei vielä halua sellaista suoraa toimintaa, joku pidättelee ehkäpä molempia. "Ei vielä halua antautua", vaan vielä pitää vähän tutustua enemmän ja saada sitä turvallisuutta.
      Onkohan tämä lähelläkään kauriin ajatusmaailmaa?

      Yritän niiiiiin kovasti lukea häntä ja hänen käyttäytymistään, etten millään pilaa juttua liialla yrittämisellä...

    • kaurisn29

      Voi että.. Tää on edelleen kuin omasta elämästäni…tavallaan.. Hyvin hyvin samanlainen tilanne erään härkämiehen kanssa.. Olen siis sama henkilö kuin tuolla edellä..

      Ihmiset on tietenkin yksilöitä, mutta tarttuisin muutamaan juttuun kirjoituksessasi näin kaurisnaisena.

      1) Seksuaalinen kontakti: harva kauris(nainen) hyppää sänkyyn ilman mitään tunteita; esim. itse voin päätyä sänkyyn miehen kanssa vaikka ensitapaamisella, mutta silloin on ehdottomasti oltava tunnetta mukana tai siis olen takuulla kiinnostunut miehestä enemmänkin; toisaalta toisessa ääripäässä on nainen, joka saattaa olla myös melko pidättyväinenkin näiden asioiden suhteen, joten missään tapauksessa ei kaurisnaista voi pitää ”helppona”; ja toisaalta taas seksi oikean ihmisen kanssa voi olla kauriille hyvinkin luonteva tapa osoittaa tunteita ja kiintymystä, koska varsinkin alussa ”oikeita” sanoja voi olla vaikea löytää.. Kauris ei ainakaan alussa oleva kovin tunteilevaa sorttia, koska vähän aristelee, vaikka kuinka tykkäisi.. Viileän kuoren alla siis roihuaa..

      2) Noin vuoden yhteydenpito välillä läheisempää, välillä etäisempää molempien puolelta: tää toki riippuu etäisyydestä ja siitä miten se ilmenee, mutta jos sinäkin olet ottanut enemmän etäisyyttä jossain vaiheessa, on se saattanut tehdä kauriistakin hieman epävarman ja varovaisen; saattaa yhtälailla miettiä mitä sinä hänestä haluat.. Yhdistelmä seksiä ja etäisyyttä tekee varovaiseksi.. Ja kaurisnaisena itsekin voin toisaalta sanoa, että vuosi toisen tutkailua ei välttämättä ole niin kovin pitkä aika. Toisaalta kauhean moni ei sitä tunnu jaksavan.. Nyt voisi kuitenkin olla aika mennä eteenpäin..?

      3) Ylianalysointi: liittyy vähän edellisiin.. Kauris on enemmän järkeilevää sorttia, harvoin antautuu tunteiden vietäväksi tai siis ei ainakaan helpolla.. Etenkin jos ei ole ihan varma siitä, mitä sinä hänestä haluat. Uskoisin, että monet kauriit ovat melko herkkiä aistimaan muiden ihmisten ajatuksia, mutteivät kuitenkaan katsele maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi. Onko teidän (tai jommankumman) elämäntilanne sellainen, mikä saattaisi saada kauriin helposti järkeilemään ja/tai (yli)analysoimaan? Esim. oma tilanteeni on sellainen, että olen kokenut juuri tällaista syvää yhteyttä, seksuaalista kontaktia ja toisaalta välillä myös etäisyyttä härkämieheni kanssa ja samalla tiedän, että hänen elämänsä on tällä hetkellä melkoisessa muutoksessa.. En siis tavallaan halua ”häiritä” häntä ja mieluummin antaisin langat hänen käsiinsä. Ja tästä tullaan siihen, kun kirjoitit, että olet antanut kauriille ohjat, jotta saa itse päättää mitä sinusta haluaa.. Kauris haluaa tavallaan pitää ohjat käsissään, muttei ihmissuhteissa ole kuitenkaan kovin aloitteellinen varsinkaan, jos on mitään, mikä voi saada kauriin varovaiseksi.. (yhdistelmä seksiä ja etäisyyttä)

      Huh.. Ja ennen kuin yritän ton edellisen pohjalta vetää jotain yhteen, täytyy vaan todeta, et onneks en oo kaurisnaisesta kiinnostunut mies.. ;) Toisaalta uskaltaisin myös väittää, että kärsivällisyys palkitaan tässäkin tapauksessa. Eli summa summarum..

      Uskoisin, että kertomasi perusteella kaurisnaisesi on sinusta ehdottoman kiinnostunut ja tosissaan, mutta jokin tekee hänet edelleen varovaiseksi/epäileväksi…koittaa edelleen varmistella sinun tunteitasi.. Oletko osoittanut/sanonut hänelle suoraan mitä tunnet? En tiedä, mitä kaikkea olette yhdessä keskustelleet, mutta ehkä olisi hyvä sanoa ääneen mitä hänestä ajattelet (pätee varmasti kaikkiin suhteisiin, mutta tiedän, että härkä ja kauris ovat näissä asioissa vähän hitaanpuoleisia…ja ehkäpä siksi toisaalta jaksavatkin katsella toisiaan niin pitkään.. :) Mutta siis kerro kauriillesi mitä sinä hänestä haluat. Ole sinä se aloitteellinen, koska kauris ei sitä ainakaan kovin suoraan ole (saattaa tosin kovasti vihjailla). Ja jos olette tosiaan tunteneet toisenne jo vuoden verran, et enää voi pilata juttua liialla yrittämisellä. Toimi niin, ettei kauriille jää aikaa ylianalysointiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe