Tyhjääkin tyhjempää.
Palsta on kuallut!
61
248
Vastaukset
- aivo1
Mistä johtuu???
Suhteellista tuo kuolema, lähes 300 viestiä...
- haitaxe
ketää ? Johan ne jotain tästäkin oppii jos on oppiaxeen.
- ei haittaa!
Kaikkihan on jo kirjoitettu, jotkin jopa kahteen/kolmeen kertaan. Onhan sitten Wiki ja Google kaikki vanhat kirjoitukset tallessa, joten siitä vain selailemaan.
- meeriamanda
Niinkö? Mielenkiintoisia aloituksia odotellen...;D
Nittaminax kirjoitti:
Ha ha, hemmetin hyvä profiilikuva. :)))
Juu, näyttäisi olevan viimeiset hetket käsillä aloittaa se lakko...
- meeriamanda
yohuuhkaja kirjoitti:
Juu, näyttäisi olevan viimeiset hetket käsillä aloittaa se lakko...
Sellaista mielenhäiriöö ei eloni aikaan tule.
- ei käsitä
meeriamanda kirjoitti:
Sellaista mielenhäiriöö ei eloni aikaan tule.
Hyi hitto, kisko sitä paskaa ja ole viel ylpee asiasta.
Ei jaksa käsittää ihmistä joka raiskaa kehoaan, miellyttääkseen ajatusmaailmaansa. Mieltään? - meeriamanda
ei käsitä kirjoitti:
Hyi hitto, kisko sitä paskaa ja ole viel ylpee asiasta.
Ei jaksa käsittää ihmistä joka raiskaa kehoaan, miellyttääkseen ajatusmaailmaansa. Mieltään?Voi..voi, älä rasita pollaasi suotta mun savutteluillani;DDD
Ei pitäisi olla sinun eikä muidenkaan päänsärky!
- 567jw7
Johtuu ehkä siitä, että täällä vittuillaan koko ajan. Kun tekee aloituksen mistä tahansa aiheesta, niin heti ollaan haukkumassa ja miinustamassa. Minua kummastuttaa se, ettei asioista voida keskustella ilman kuittailuja.
Muutamia kirjoittajia on, jotka miltei kaikkiin aloituksiin vastaavat, että eikö tästä nyt jo ole ollut aikaisemminkin kirjoituksia. Eipä paljon kiinnosta tuollaisten hyökkäysten jälkeen kirjoittaa mitään.- 1943
Edelleen olen sitä mieltä, että tuo plussittelu ja miinustelu pitäisi poistaa. Minäkin saan miinuksia, vaikka kopioisin jonkin paljon plussia saaneen mielipiteen. Ja sitten arvioidaan henkilön persoonaa jonkin sanan perusteella. Eihän täällä tarvitse totta kirjoittaa, voi luoda ihan virtuaaliminän. Enkä minä ainakaan muistele noita vanhoja juttuja, niin tärkeinä en niitä pidä.
- meeriamanda
Kirosanat voi naamiodakin, ei viemärisanat sivistystä tuo.
Voisi palstan ekasivun nyt lukea läpi ennenkuin tekee uutta aloitusta... esim. tänään tuosta kummastuksesta näytöllä on toinenaloitus, edellinen kulkee vieressä ... siihen mahtuisi nuo tämänpäiväisetkin.
Väitellään ja haukutaan nuorisoa, vaikka on jo toinen jalka haudassa. Ennen oli 2-3 sukupolvea sitten - ei oo todellista!
Et jos on varaa moittia meitä nykyisiä palstaajia, olisiko parhautta tutkiskella asiaa myös toisinpäin? Ihan waan rakkauwella ;D - 1111++
1943 kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä, että tuo plussittelu ja miinustelu pitäisi poistaa. Minäkin saan miinuksia, vaikka kopioisin jonkin paljon plussia saaneen mielipiteen. Ja sitten arvioidaan henkilön persoonaa jonkin sanan perusteella. Eihän täällä tarvitse totta kirjoittaa, voi luoda ihan virtuaaliminän. Enkä minä ainakaan muistele noita vanhoja juttuja, niin tärkeinä en niitä pidä.
Kenen mielipiteitä olet kopsannut?
- 1943
1111++ kirjoitti:
Kenen mielipiteitä olet kopsannut?
Senkus alat selvittelemään, kaikkea muutakin kaivellaan esille.
- innokas lukija
hieno palsta, hienoja persoonia. Tämä ketju on hyvä esimerkki.
Ei palsta ole kuollut, ennenaikais-dementikot vain ovat riehaantuneet.
Fiksut löytävät aina kaltaisensa, kaikenlaisen massan seasta.
H.- Varmaankin - >
Tässä ikäryhmässä kuolleisuus alkaa olla suurta.
Se alkaa näkyä avausten ja vastausten pienenemisenä.
Tietysti muitakin syitä, vuodeosasto, dementtia, hoitokoti - on niitä.- ######
Tässä iässä, eläköityessään, ihmisillä on enemmän aikaa ja kiinnostusta kirjoitella palstalle.
Jos ihminen pääsee/joutuu hoidettavaksi, pää voi olla terävä kuin partaveitsi, ja sormet näppärät. Ja jokaisella osaavalla oma kone.
Ei elämä pääty ennen viime henkäystä.
Voihan laantuva keskustelu olla merkki live-seuran löytymisestä. - 1943
Ei kai nyt sentään. Olen iäkkäämmässä joukossa eikä opiskelutovereistani ole kuollut kuin jokunen. Pirteätä porukkaa ollaan.
Koska on hautajaiset?
- Bubu20i
Hommataanko yhteinen seppele?
Bubu20i kirjoitti:
Hommataanko yhteinen seppele?
Joo, tehdään niin.
Käy sä tilaamassa sellainen oikein kaunis.- --------------------
tulisilla kirjoitti:
Joo, tehdään niin.
Käy sä tilaamassa sellainen oikein kaunis.Mitä seppelenauhoihin, runo vai proosaa?
- pastori hillitön.
-------------------- kirjoitti:
Mitä seppelenauhoihin, runo vai proosaa?
Rakkaat seurankipeät ja muutkin lurjukset ja kuntalaiset.
Nyt kun olemme kokoontuneet näinkin pienellä porukalla saattamaan kuoppaansa ikäryhmät 60 palstaa, niin haluan lausua muutaman lohduttavan sanan.
- Vuosia olette saaneet olla yhdessä, hitsautuneina samaksi perheeksi. Tämä vainaja on antanut ja ottanut, vittuillut ja nauranut, jopa itkenytkin. Mutta kaikkiaan on kai siitä sanottava jotakin hyvää, paremman elämän toivossa palstan ulkopuolelle.
- Onhan se totta, ettei tällä kurjalla saitilla ole yhteiskunnallista merkitystä, se luo vain eripuraa ja kiukkua asiakkaidensa keskuudessa. On aika palstan mennä.
- Hiljentykäämme tämän avoimen kuopan äärellä.
- Rakas media, nämä läsnäolijat eivät muista sinua pahalla. Eniron pepusta olet sinä tullut ja Allerin alle kaatunut ja entistä surkeammaksi olet sinä tuleva.
Vakkarit väistykööt ja ip- osoitteet horjukoot mutta kukaan ei edestäsi pakolla väisty. - 60+ relaa
pastori hillitön. kirjoitti:
Rakkaat seurankipeät ja muutkin lurjukset ja kuntalaiset.
Nyt kun olemme kokoontuneet näinkin pienellä porukalla saattamaan kuoppaansa ikäryhmät 60 palstaa, niin haluan lausua muutaman lohduttavan sanan.
- Vuosia olette saaneet olla yhdessä, hitsautuneina samaksi perheeksi. Tämä vainaja on antanut ja ottanut, vittuillut ja nauranut, jopa itkenytkin. Mutta kaikkiaan on kai siitä sanottava jotakin hyvää, paremman elämän toivossa palstan ulkopuolelle.
- Onhan se totta, ettei tällä kurjalla saitilla ole yhteiskunnallista merkitystä, se luo vain eripuraa ja kiukkua asiakkaidensa keskuudessa. On aika palstan mennä.
- Hiljentykäämme tämän avoimen kuopan äärellä.
- Rakas media, nämä läsnäolijat eivät muista sinua pahalla. Eniron pepusta olet sinä tullut ja Allerin alle kaatunut ja entistä surkeammaksi olet sinä tuleva.
Vakkarit väistykööt ja ip- osoitteet horjukoot mutta kukaan ei edestäsi pakolla väisty.Voitte viedä tuon seppeleen omalle 50 palstallenne, se tässä on kuolemaa tekemässä. Voitte myös mennä sinne pelastamaan palstanne.
- "älä sinä ihminen -
hermostu, ihmettelevaan "
pastori hillitön :
pittääkö heti hermostua jos ihmiset on menneet nukkumaan normaalia yötä viettämään,
pittääkö sitä heti hautajaisia alkaa järjestämään ,,- 1943
Varmaan porukassa on ensiapukurssin suorittaneita. Annettaisiin vuoronperään elvytystä, ei luovuta toivosta.
- 66 v.
Tämä palsta elää ja voi paksusti, toisin kuin naapuripalstat. Ilmankos niiltä tänne ali ja yli-ikäiset tulevat.
- demeter
Joko taas ? (Palsta on kuollut). Pitäisköhän todeta kuin Mark Twain itsestään:
"Tiedot kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja"..))- ilta hämärtää
Kyllähän täällä aika vaisulta näyttää.
Mihin kaikki rekkautuneiden aloitukset ovat joutuneet? ilta hämärtää kirjoitti:
Kyllähän täällä aika vaisulta näyttää.
Mihin kaikki rekkautuneiden aloitukset ovat joutuneet?Tein saman huomion minne rekatut ovat kadonneet.
Aika tyhjältä ja mitäänsanomattomalta palsta näyttää näin runsaan kuukauden tauon jälkeen.
Poistuin kuvioista viime kuun alusta. Matkalla luin aloituksen, jossa minua oltiin viemässä käräjille Miten lie onkohan asia edennyt vai muuttunut mieli hovissa ; )
No, eiköhän aleta porukalla elvyttämään kuolonhoureissa olevaa palstaa. rekatut esiin, please. Mustapäät ovat mitäänsanomattomia, lisäisitte edes joulutähden antamaan väriä. Lisäksi hiukka enempi mielikuvitusta nimimerkkeihin niin eiköhän se taas täsät ala pelittämään.- savonmuuanhilma
korpikirjailija kirjoitti:
Tein saman huomion minne rekatut ovat kadonneet.
Aika tyhjältä ja mitäänsanomattomalta palsta näyttää näin runsaan kuukauden tauon jälkeen.
Poistuin kuvioista viime kuun alusta. Matkalla luin aloituksen, jossa minua oltiin viemässä käräjille Miten lie onkohan asia edennyt vai muuttunut mieli hovissa ; )
No, eiköhän aleta porukalla elvyttämään kuolonhoureissa olevaa palstaa. rekatut esiin, please. Mustapäät ovat mitäänsanomattomia, lisäisitte edes joulutähden antamaan väriä. Lisäksi hiukka enempi mielikuvitusta nimimerkkeihin niin eiköhän se taas täsät ala pelittämään.Linkittävät musiikkia. DDDD:-)
savonmuuanhilma kirjoitti:
Linkittävät musiikkia. DDDD:-)
Huomasin, että palstalle on tulut uusi linkitysvillitys. Pystyykö keskusteluun liittämään omiakin vidoita? Olisi niitäkin kansioissa
- tuvastatupaan
Huomasin, että palstalle on tulut uusi linkitysvillitys. Pystyykö keskusteluun liittämään omiakin vidoita? Olisi niitäkin kansioissa
Linkitysvillitys?
Eihän mikään muu ole muuttunut, kuin You Tube-linkkeihin ilmestyy automaattisesti biisin Tube-kuva. - meeriamanda
tuvastatupaan kirjoitti:
Linkitysvillitys?
Eihän mikään muu ole muuttunut, kuin You Tube-linkkeihin ilmestyy automaattisesti biisin Tube-kuva.Niin on, ja musapalstaan voi jokainen osallistua , tai olla osallistumata,))
- musa on ok
meeriamanda kirjoitti:
Niin on, ja musapalstaan voi jokainen osallistua , tai olla osallistumata,))
Kuten muuhunkin, ei ole pakko joka paikkaan nokkaansa työntää ellei kiinnosta :D
No, eiköhän aleta porukalla elvyttämään kuolonhoureissa olevaa palstaa. rekatut esiin, please. Mustapäät ovat mitäänsanomattomia, lisäisitte edes joulutähden antamaan väriä. Lisäksi hiukka enempi mielikuvitusta nimimerkkeihin niin eiköhän se taas täsät ala pelittämään.Vai on mustapää mitättömän näkönen ,mitähän Haavikko sanois jos näkis.
En usko et komeet taiteilija nimet paljoa auttaa jos runosuoni kuivuu.
itte uskon et viimeistään jouluna alkaa tarinaa tulla.- tiinaex...
musa on ok kirjoitti:
Kuten muuhunkin, ei ole pakko joka paikkaan nokkaansa työntää ellei kiinnosta :D
mitäs nyt linkitetään mää en osaa ollenkaan sitä systeemiä enkä halua opetellaakkaan mitä sitä valmista laittaa palstalle eihän se sillon mitään keskustelua ole aina sillon tällön oon kurkannu mutta hyvin pitkälti poissa pysytelly.
- qqqqqqqqq
Onko korppis taas täällä ilkeyksineen pysyisi pois.
- demeter
No, eiköhän aleta porukalla elvyttämään kuolonhoureissa olevaa palstaa. rekatut esiin, please. Mustapäät ovat mitäänsanomattomia, lisäisitte edes joulutähden antamaan väriä. Lisäksi hiukka enempi mielikuvitusta nimimerkkeihin niin eiköhän se taas täsät ala pelittämään.Heh, tervetuloa korppis. Nyt rupeskin sitten tapahtuun..)).
Ei tässä vielä kuolonkankeina olla, muutama uskalias on sentään tehnyt aloituksiakin... Hitsi että nauratti tuo mustapaa..)) - niin on parempi
tiinaex... kirjoitti:
mitäs nyt linkitetään mää en osaa ollenkaan sitä systeemiä enkä halua opetellaakkaan mitä sitä valmista laittaa palstalle eihän se sillon mitään keskustelua ole aina sillon tällön oon kurkannu mutta hyvin pitkälti poissa pysytelly.
Pysy poissa ellei kiinnosta ja kun et osaa.
- nussun nussun
qqqqqqqqq kirjoitti:
Onko korppis taas täällä ilkeyksineen pysyisi pois.
Minulla ei ole nimmaria. Voisin rekata nussun.nussun. Kelpaisi korpipiirtelijällekin.
Käytin mielikuvitusta nimimerkin keksimisessä. demeter kirjoitti:
Heh, tervetuloa korppis. Nyt rupeskin sitten tapahtuun..)).
Ei tässä vielä kuolonkankeina olla, muutama uskalias on sentään tehnyt aloituksiakin... Hitsi että nauratti tuo mustapaa..))Iltayötä Demeter.
Olen toipumassa matkan jälkeisestä väsymyksestä vaikka maantieteellinen etäisyys ei olekaan mittava, ilmaston muutos ja elämäntyylin muutos on suuri.
Korppis taas ilkeilemässä huvitti puolestaan minua. Se kuulosti samalta kuin se vanha sanaparsi, "hyvää pävää"... "kirvesvartta"- :))
No, eiköhän aleta porukalla elvyttämään kuolonhoureissa olevaa palstaa. rekatut esiin, please. Mustapäät ovat mitäänsanomattomia, lisäisitte edes joulutähden antamaan väriä. Lisäksi hiukka enempi mielikuvitusta nimimerkkeihin niin eiköhän se taas täsät ala pelittämään.Minne rekatut kadonneet?.
Vaihtelu virkistää, lie kaikki puskat rekattuja? :))
Sehän on rekatuille helppoa. tiinaex... kirjoitti:
Moikka Tiina, pitänee lisätä omat filmiotokset you-tubeen ja siirtää sieltä tänne niin saadaan palstalle ihan eläviä kuvia ; )
:)) kirjoitti:
Minne rekatut kadonneet?.
Vaihtelu virkistää, lie kaikki puskat rekattuja? :))
Sehän on rekatuille helppoa.Onko se puskailu rekatuille helpompaa kuin rekkaantumattomille?
- :))
korppis kirjoitti:
Onko se puskailu rekatuille helpompaa kuin rekkaantumattomille?
Etkö sinä sitä tiedä?
Useimmat meistä ovat rekkaantuneet, ainakin joskus, jossain. Onko sen väliä? - tiinaex...
niin on parempi kirjoitti:
Pysy poissa ellei kiinnosta ja kun et osaa.
ajatella sää se sit osaat kivasti vastata ihan ilo lueskella tollasta tekstiä sen ymmärtää hyvin vähän tämmöisellä tyhmemmälläkin päällä.
- meeriamanda
tiinaex... kirjoitti:
Ei linkitys oo muuttunut, vain kipale tulee näytölle kuvana.
- meeriamanda
meeriamanda kirjoitti:
Ei linkitys oo muuttunut, vain kipale tulee näytölle kuvana.
oli Tiilalle tarkoitettu ...
- pitäkää tunkkinne
Ketä siitä pitää syyttää?
Itse ajoitte pois ihmiset jotka täällä halusivat keskustella.Noitavainot.Pitäkää siis tunkkinne- +++++
Ketä täältä on pois potkittu?
Tännehän ollaan tultu.
- ......
plussalaisilta multapeitot porkkanapeltoon ja kinkkumittari kankkuun ,siinä lämmönnousua tarkkaillessa voi syntyä oikeakin asiallisen jutun juuri sivulle julkaistavaksi.
- hourulastako?
Mitä tämä on suomeksi? Ei mitään järkeä sanomisessasi.
- ääääh
hourulastako? kirjoitti:
Mitä tämä on suomeksi? Ei mitään järkeä sanomisessasi.
hunksutin kyllä suomentaa tämän sinullekkin.
- ????
ääääh kirjoitti:
hunksutin kyllä suomentaa tämän sinullekkin.
Onko bannissa?
- perkhelesss
Mishä ovhat kaiki rekautnneet kirjuuttajat???
- ?_____?
Puskassa?
- ärrkkeleesh
?_____? kirjoitti:
Puskassa?
Pukshasa?
Mithä net mukkamas sielä ollisiva? - ?_____?
ärrkkeleesh kirjoitti:
Pukshasa?
Mithä net mukkamas sielä ollisiva?Mistä mie sen tiijän? Jottain pimiää tekemäsä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277752Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053600V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643372Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5903081- 712871
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382568- 342434
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331524