Mikä on mennyt pieleen

tyttö

Tapasin alku kesästä aivan ihanan miehen baarissa, lähin hänen mukaa ja harrastimme aivan mahtavaa seksiä. Sitten meni kuukaus enkä nähny häntä ollenkaa emme vaihtaneet numeroita. Olin ystäväni kanssa terassilla ja lähdimme baariin samana iltana jossa tapasin tämän miehen jonka luokse olin lähtenyt alku kesästä.
Lupasin että voisimme nähä uudestaa ja vaihoimme numeroita, mutta olin "unohtanut" kertoa että minä seurustelen. rupesin pettämään silloista poikaystävää tämän kanssa jonka jälkee jätin hänet koska se ei tuntu oikealta. Tällä hetkellä olen viettänyt hänen luona melkee 3kk melkee joka päivä aikaa ehkei enemmänkin. Mutta tällä viikolla on ollut semmonen olo että meidän tiet erkaantuisivat ja eilen hän kertoi että ostaisi oman asunnon noin 40km ! ja muutenki on ollut semmonen olo että hän "työntää" minua kauas. ennen harrastimme seksiä tosi useesti ja päivittäin mutta nykyää minulla tekee mieli mutta hän on ihan valmis menemään nukkumaan enkä jaksa alkaa hinkkaamaan itteni johonki semmoseen joka nukkuu melkee.. Pidän hänestä kovasti ja ystäväni palvovat sitä koska hän on nii mukava mutta emme ole sopineet että seurustelemme ja olemme puhuneet joskus aikasemmin että molemmat saa tehä mitä haluaa mutta emme ole tehneet mitää, vaan olemme aina lähteneet samaa matkaa baarista kotiin.. En haluisi menettää häntä ja haluisin hänet. mutta en halua pelästyttää häntä sanomalla että pidän sinusta tosi paljon ja haluan sinun kanssasi vakavaa, pelkään etten saa näitä sanotuksi ennen kun hän muuttaa ja sitten unohtaa minut kokonaan.. ja en halua pelästyttää häntä näillä sanoilla. Neuvoja pyytäisin..

1

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki Johannes

Taidat olla aika nuori ja kokematon, tässä sinulle hieman miehen logiikkaa:

Hän on kyllästynyt sinuun ja haluaa sinusta eroon mutta ei kehtaa sanoa sitä suoraan. Ehkä hän haluaa pitää sinut myös varalla panopatkana johon voi käydä purkamassa paineita silloin kun kiinnostavammilta tytöiltä ei lohkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2628
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      2506
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2184
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1963
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1753
    6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      322
      1306
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1063
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259