Tapasin alku kesästä aivan ihanan miehen baarissa, lähin hänen mukaa ja harrastimme aivan mahtavaa seksiä. Sitten meni kuukaus enkä nähny häntä ollenkaa emme vaihtaneet numeroita. Olin ystäväni kanssa terassilla ja lähdimme baariin samana iltana jossa tapasin tämän miehen jonka luokse olin lähtenyt alku kesästä.
Lupasin että voisimme nähä uudestaa ja vaihoimme numeroita, mutta olin "unohtanut" kertoa että minä seurustelen. rupesin pettämään silloista poikaystävää tämän kanssa jonka jälkee jätin hänet koska se ei tuntu oikealta. Tällä hetkellä olen viettänyt hänen luona melkee 3kk melkee joka päivä aikaa ehkei enemmänkin. Mutta tällä viikolla on ollut semmonen olo että meidän tiet erkaantuisivat ja eilen hän kertoi että ostaisi oman asunnon noin 40km ! ja muutenki on ollut semmonen olo että hän "työntää" minua kauas. ennen harrastimme seksiä tosi useesti ja päivittäin mutta nykyää minulla tekee mieli mutta hän on ihan valmis menemään nukkumaan enkä jaksa alkaa hinkkaamaan itteni johonki semmoseen joka nukkuu melkee.. Pidän hänestä kovasti ja ystäväni palvovat sitä koska hän on nii mukava mutta emme ole sopineet että seurustelemme ja olemme puhuneet joskus aikasemmin että molemmat saa tehä mitä haluaa mutta emme ole tehneet mitää, vaan olemme aina lähteneet samaa matkaa baarista kotiin.. En haluisi menettää häntä ja haluisin hänet. mutta en halua pelästyttää häntä sanomalla että pidän sinusta tosi paljon ja haluan sinun kanssasi vakavaa, pelkään etten saa näitä sanotuksi ennen kun hän muuttaa ja sitten unohtaa minut kokonaan.. ja en halua pelästyttää häntä näillä sanoilla. Neuvoja pyytäisin..
Mikä on mennyt pieleen
tyttö
1
182
Vastaukset
- Erkki Johannes
Taidat olla aika nuori ja kokematon, tässä sinulle hieman miehen logiikkaa:
Hän on kyllästynyt sinuun ja haluaa sinusta eroon mutta ei kehtaa sanoa sitä suoraan. Ehkä hän haluaa pitää sinut myös varalla panopatkana johon voi käydä purkamassa paineita silloin kun kiinnostavammilta tytöiltä ei lohkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1508703Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496161Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614521K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon474103Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko714037Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta953604- 853444
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603345Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182146Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö102105