Olen käyttänyt kohta kaksi vuotta ehkäisylaastaria, kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Kierto on ollut tasaista enkä ole huomannut mitään erikoista.
Nyt kuitenkin tuntuu, että jotain on pahasti vialla. Laastareiden (tämän kuukauden) aloituksesta n. 12 päivää alkoi todella sitkas valkovuoto ja rintojen aristus. Tästä noin 6päivää eteenpäin alkoi todella kovat vatsakivut ja hetken tuli ruskehtavaa valkovuotoa.
Nyt olo on taas suht. normaali, mutta pelottaa mitä tästä tulee. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja voiko hormonaaliseen ehkäisyyn ylipäätänsä luottaa?
Nyt kuitenkin tuntuu, että jotain on pahasti vialla. Laastareiden (tämän kuukauden) aloituksesta n. 12 päivää alkoi todella sitkas valkovuoto ja rintojen aristus. Tästä noin 6päivää eteenpäin alkoi todella kovat vatsakivut ja hetken tuli ruskehtavaa valkovuotoa.
Nyt olo on taas suht. normaali, mutta pelottaa mitä tästä tulee. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja voiko hormonaaliseen ehkäisyyn ylipäätänsä luottaa?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Kaikille noi hormooniehkäisyt ei sovi. Sain myös oireita noin 2 vuotta käytön aloittamisesta. Hormoonikierukka vaihdettiin kupariversioon ja oireet loppu.
Toi sun juttu saattaa kyllä olla kiinnittymisvuotoa eli tee testi jos kuukautiset myöhästyy. Itse tekisin muutenkin! Kolmessa raskaudessa siis alussa kolmet kuukautiset... Ja täysin normaalit!