Eli oisko ehdotuksia lempinimeksi Eetulle?
Vastaukset 14
- nimeäjä
Täh. Eetuhan on jo Edvardin tai Eetvartin lempinimi. Mutta voihan sitä olla vaikka mikä Emppu, Eetuliini, Etsku. Tai sitten etu ja sukunimen yhdistelmä. Vaikka Eetu Pekkonen voisi olla Epe. Vähän mielikuvitusta.
- Lempinimi.
lempinimelle, veikeä ajatus=)
- Hilda Maria
Ei sitä kannata väkisin vääntää, lempinimi syntyy ajan saatossa itsekseen, jos on syntyäkseen. Ei kaikilla ihmisillä ole lempinimiä, eikä tarvitse ollakaan. Ihmisillä on etunimi siksi, että sillä ihmistä yleisesti kutsutaan.
- tytee
Vain rakkailla lapsilla on monta nimeä ja ne syntyvät itsestään
- qwertaaaaaaa2
Erkki
- khyl
Jorma.
- jep
edu
- Eemu
Ee
Eemu
Eikka
Ekku
Ennu
Enska - Lasse Sievinen
Eunukki.
- jjjjjjh
Ede
- Eetuonmunnimi
Mun nimi on eetu oon 15v ja mitä mä muistaisin niin mua on kutsuttu lempinimillä: Edi, Eduardo, Eemeli, Eetwartti, Edd ja niin edelleen :D
- SirkkuHT
Sirkku
- Anonyymi
Essi
- Anonyymi
maija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405