Eli oisko ehdotuksia lempinimeksi Eetulle?
Vastaukset 14
- nimeäjä
Täh. Eetuhan on jo Edvardin tai Eetvartin lempinimi. Mutta voihan sitä olla vaikka mikä Emppu, Eetuliini, Etsku. Tai sitten etu ja sukunimen yhdistelmä. Vaikka Eetu Pekkonen voisi olla Epe. Vähän mielikuvitusta.
- Lempinimi.
lempinimelle, veikeä ajatus=)
- Hilda Maria
Ei sitä kannata väkisin vääntää, lempinimi syntyy ajan saatossa itsekseen, jos on syntyäkseen. Ei kaikilla ihmisillä ole lempinimiä, eikä tarvitse ollakaan. Ihmisillä on etunimi siksi, että sillä ihmistä yleisesti kutsutaan.
- tytee
Vain rakkailla lapsilla on monta nimeä ja ne syntyvät itsestään
- qwertaaaaaaa2
Erkki
- khyl
Jorma.
- jep
edu
- Eemu
Ee
Eemu
Eikka
Ekku
Ennu
Enska - Lasse Sievinen
Eunukki.
- jjjjjjh
Ede
- Eetuonmunnimi
Mun nimi on eetu oon 15v ja mitä mä muistaisin niin mua on kutsuttu lempinimillä: Edi, Eduardo, Eemeli, Eetwartti, Edd ja niin edelleen :D
- SirkkuHT
Sirkku
- Anonyymi
Essi
- Anonyymi
maija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342007
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422