Mulla on ollu käsissä jo muutaman kuukauden ajan kummallista ihottumaa, joka pahenee koko ajan. Illalla ja yöllä on erittäin pahaa kutinaa koko kehossa. Muualla kropassa ei tosin oo yhtä pahoja näppyjä ku käsissä. Auttakaa mitä toi vois olla?
http://i771.photobucket.com/albums/xx354/MERIMIESS/sieni.jpg?t=1352218005
Outoa kutiavaa ihottumaa käsissä
4
469
Vastaukset
- Säynävä
Lääkäriin heti! Näyttää stafylokokki-infektiolta ja tarvitset antibioottikuurin ja paikallista pöpöntappoa, esim. fusidiinia sisältävää voidetta.
- atoopikkotyttö
Suosittelen ihotautilääkäriä. Voi olla ihan atooppista ihottumaakin, mutta näyttäis kyllä siltä, että on joku tulehdus. Lääkäri osaa määrätä hyvät lääkkeet.
- gjhgfhf
NÄyttää syyhyltä.
- märkäruppee
Stafylokolli-eli märkärupipöpön tekemä ilmeisesti ekseemasta levinnyt tulehdus. Antibioottikuurille- se pöpö on veressä kierrossa, voi aiheuttaa ikävyyksiä- alkava vielä menee fucidinilla, mutta selvästi verenkierron mukana sul on kulkeutunut.. Muuten atoopikkojen peruspöpötauteja, ihon kunnosta kantsii huolehtia.
Oma jo aikuinen poikani murkkuna ei aina huolehtinut ja helteillä jotenkin tuota näköä oli poijjaan kädet joskus, kun tuli reissuista äiteen luona käymään... Sit mentiinkin aina tohtorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294