citroen c5 avain

citika

Moi!kaikki !vaihdoin uusi paristo kaukosäädin,mutta ei toimii nappista...kuinka saan toimiimaan sen??auto on citroen c5 2.0hdi 2001...manualisesti toimii hyvin,mutta kaukosäädin ei mitäääään..

28

6709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmista että paristo on oikein päin, virtahan sieltä puuttuu.

      • citika

        siis paristo laitettu veholla,,,


    • Vähhä-älyne

      Saat sen toimiiman, kun painat siitä provonappista. Muista otta iltalääkkeet. Pyydä äiti peittelemän sänkyn. Aamula puuro syö.

      • gestapo33

        suksi nyt...


    • Luki.

      Ei se toimi.

      Tämä vaatti pientä räpläämistä.

      Paljon ajaneenna ja paljon nähneenä kokeile näin,avain virtalukkoon ja virtapäälle samalla pidät jompaa kumpaa kaukosäätimen nappia pohjassa n:10 sekuntia .

      Jos ei toimi vieläkään ,niin sama uusiksi ja samalla painat jarrupoljinta.sama n:10 sekuntia.

      Ja kas toimii.muutoin jos ei toimi niin on rikki.

      Ilmoitahan toimiiko konsti on helppo suorittaa mutta vähän vaikea selittää kirjoittelmalla.

      Itsellä ei ole kyseisetä merkkiä mutta tietoa on kuin pienessä kylässä.

      • citika

        ei toimii ja veholla sanoivat että kaukosäädin toimii,mutta auto ei komunikoi sen kansa...ehkä koodi on hukassa....voiko tehdä mitään itte???kiitos


    • C5 driver

      Joo, ylläolevan pitäs toimia. Eli avain virtalukkoon, virrat päälle ja "ovet lukkoon" nappia 10 sekuntia pohjassa.

      SItten avain pois, ulos autosta ja semmoinen 10 sek tauko, ja sitten kokeilla meneeko ovet lukkoon/auki kauko-ohjauksella.

      • citika

        ei toimii,kokeilin...onko muuta kotikonstia???kiitos


      • Luki.
        citika kirjoitti:

        ei toimii,kokeilin...onko muuta kotikonstia???kiitos

        Mitään muuta konstia ei ole,rikki on ehkä,kokeile nyt kuitenkin kerran se pitäisi kyllä lähteä toimimaan juuri edellä kerrotuna toimenpiteiden kera,muutamia kertoja räplää se voi lähteä toimimaan.

        Kokeile siis vielä kerran.

        Vaikka olenkin mersumies mutta tietoa on vähän kaikesta.


      • citika
        Luki. kirjoitti:

        Mitään muuta konstia ei ole,rikki on ehkä,kokeile nyt kuitenkin kerran se pitäisi kyllä lähteä toimimaan juuri edellä kerrotuna toimenpiteiden kera,muutamia kertoja räplää se voi lähteä toimimaan.

        Kokeile siis vielä kerran.

        Vaikka olenkin mersumies mutta tietoa on vähän kaikesta.

        ok,kiitos


      • koodi hukassa

        Toisissa autoissa pitää vielä kävellä muutaman askeleen päähän autosta ja laitta avain taskuun ettei avain "keskustele" auton tietokoneen kanssa.


    • Per Saukko

      Huono provo, ei kannata enää jatkaa. Keksi parempi tai vaihda lääkitystä.

    • Citikka Mies

      Olen n.8 vuotta sitten vaihtanut Renault Meganeen avaimen pariston, se piti jotenkin resetoida, (sori en muista miten) kyllä mullakin meni kauan aikaa, mutta sain toimimaan, vaatii kärsivällisyyttä. Älä luovuta, kysele ja kato netistä.

    • zbdxv555

      Oletko asentanut viimasuojan? Se estää avaimen signaalit boksille usein.

    • Membraani jumitti

      Minä hankin pari kuukautta sitten C5:sen -02 jossa kaukosäädin ei toiminut. Laitoin uuden pariston ja tein kaikki poppakonstit ja avain toimi satunnaisesti. Huomasin sitten että napit jumittavat kotelon reijissä. Sähkäri kun olen niin "joulukuusiporalla" suurensin reikiä yhden pykälän ja kas, napit toimivat niin kuin pitääkin.

    • citr,as

      Uskokaa jo, mikään sähkölaite ei citikassa kunnolla toimi.

      • Haloo_helsinki

        Ihme juttu. Mulla toimii kaikki sähkölaitteet, vakkarit ikkunat, peruutustutkat, tihkuautomatiikka, kaikki.


    • paristonvaihtaja

      Tuo virta päälle ja 10 sek kiinni nappia kun avain virtalukossa toimii C5:ssa. Ainakin 04 mallissa meni eka yrittämällä. Siis jos joku epäilee...

      • Anonyymi

        Todellakin, minulla oli sama vika, toimii!


    • Kihantaus

      Kyllä sain koodattuna avaimen kun vaihetin pariston sillä että avain virta lukkoon painaen avausnappia pohjaan väh.10sek. Niin alkoi toimimaan citikan C5 ovet.

    • citroe5omistaja

      Minulla alkoi myös toimia kun vaihdoin uuden patterin, avain virtalukkoon, virrat päälle, ei kuitenkaan autoa käyntiin ja painoin muistaakseni noin 5 sekunttia ovet kiinni nappulaa niin alkoi taas toimia, kiitos neuvoista. Avain aukesi patteria vaihdettaessa suht helpolla puukon kanssa. Keskikohdassa pienet hahlot mitä varovasti puukon, ruuvimeisselin kanssa löysäilee niin avautui ainakin minun citroen 5 keskuslukituksen ohjain.

      • erplj

        mun kakeen piti vaihtaa uusi namiskakumi...
        jotenki kovettunu se alkuperäinen...


      • Anonyymi
        erplj kirjoitti:

        mun kakeen piti vaihtaa uusi namiskakumi...
        jotenki kovettunu se alkuperäinen...

        mistä löysit sen uuden namiskakumin, sama vika minunkin avaimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä löysit sen uuden namiskakumin, sama vika minunkin avaimessa.

        Itse tilasin aliexpressiltä. Maksoi noin 4€.


      • Anonyymi

        Heippa. Yllä oleva ohje toimi mun 2005 c5:ssa, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa. Yllä oleva ohje toimi mun 2005 c5:ssa, kiitos!

        Siis avaimen puljaus patterin vaihdon jälkeen.


    • Anonyymi

      No kertokaa kun vaihdoin citroen c 3 vm. 2002 1,4 venttiilikopan tiivisteen. No kopan otin pois ja siellä on kopan ja venttiilikoneiston välissä jokin pelti. Mutta kuinka oikein laitettuna pelti on, koska ylös/alaisin ei voi väärin laittaa mutta vaakatasossa pellin voi pyöräyttääpuoli ympyrää ja siinä pellissä on kanttausjutut reunoissa erilailla ja vaikuttaaki jotenkin öljyn kiertoon venttiilikopassa?

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe