Elikkäs, muutama päivä sitten huomasin, että minulta oli lähtenyt nahkaa yhdestä sormesta. Revin kuivaa nahkaa pois. Seuraavana päivänä nahkaa oli lähtenyt myös toisesta sormesta ja myöhemmin kaikista sormista oli repeillyt nahkaa. Sitten katsoin varpaitani. Varpaistakin oli alkanut repeilemään nahkaa. Ne eivät kutia ollenkaan, mutta ovat todella ruman näköiset. Voisiko minulla olla jokin vitamiininpuutos? Vai onko kyse pahemmasta? Olen alkanut syömään multitabseja nyt tuon jälkeen. Onko jollain muulla samanlaista? Kiitos vastauksista etukäteen!
Nahkaa lähtee
2
1774
Vastaukset
- tytto951
Onko tietoa mikä voisi olla vikana?
- -> girl98
En ainakaan usko että kyse on vitamiinin puutoksesta tai mistään muusta pahemmasta sairaudesta. Huomasin itsekin tässä vähän aikaan sitten, että minullakin on
sellaista ihottumaa että nahka halkeilee sormien ja varpaiden välissä eikä ne näytä oikeen kivalta. Niin ja itselläni on myös ollut kuiva iho eli (atooppinen iho) jo pienestä pitäen joten minulla on ollut kylläkin aina jotain pientä ihottumaa vähäsen jossain kohtaa olen siihen kyllä jo tottunut, mutta nyt kun on tullut sellaista ihottumaa että iho halkeilee sormien ja varpaiden välissä ( välillä on jopa vesirakkuluitakin) ni on välillä aina silllee et nyt pitää raapii taas ku kutittaa niin vi****i mutta kai siihenkin sitten tottuu aikanaan ja aina voi olla yrittämättä raapia. Luulisin niin että sen ihottuman saisi pois sieltä sormien ja varpaiden välistä huolellisella kuivauksella aina sen jälkeen kun on koskenut johonkin märkään tai suihkun jälkeen, koska luulen että jotkut rasvat voisivat vain pahentaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907