kun kovemmin polkasee, jokos ne 65tkm ajossa on ehtineet kieroutua niin pahoin vai onkohan joku alustan tukivarsi rikki?
rupes jarrut täristään
12
243
Vastaukset
- autmonde
ne mitään kierossa ole,eikä tukivarressa ole vikaa,siellä on jarrupalat loppu,joten vaihda palat,helppo ja nopea vaihtohomma,eikä palat maksa kuin muutamankympin
- mondeojeejee
Mondeon etujarrulevyt on jäähdytettyjä ts. niissä on levyssä tuuletusrako keskellä. Mondeon jarrulevy nykäisee helposti itsensä kieroon. Aja jarru kuumaksi ja sitten vaan vesilätäkköön, avot, siinäpä se levy meni. Jarrulevyn kierous tuntuu tärinänä ratissa jarrutettaessa.
Tulihan nuita vaihdettua -97 Mondeoon useampaan kertaa, välillä kerran vuodessa. Toisaalta Motonetistä niitä saa, ei maksa paljon ja levyn vaihto käy suitsait vaikka itse tekisit. - köf
Löytyiskö täältä herraseuraa.
- köf
Oon ylpeä monskun omistaja!
- köf
Juu..minäkin olin joskus.. kävi kuin sveitsiläinen kello..
hihhhiiiiiiiiiiiiii - mondeo-kuski
Hei!
Itselläni oli ajettu -01 mondella 85 tkm ja rupesi täristämään pahasti.
Tuomio oli,että jarrulevyt oli kieroutunut pahasti ja jouduttiin vaihtamaan jarrulevyt.
Mondeon "suurin" petollisin tyyppivika. - köf
Taitaa koko auto olla kiero.. täh ?
Hihhhiiiiiiiiii ostakaa vain foordi, niin ei tuu aika pitkäks, ku joudutte vikojen kanssa pähkäilemään...täh ?
Hohhhoooooooo- : (:) OINK OINK
Juu ei ne mitään kestä jos vm.97 on jarrulevyt kierossa....
- köf
mun monsku pelaa kuin se kuuluisa svetsiläinen kello!!!!
- Use the brake,Luke
Se on nyt vaan niin,että antaa nuo jäädytysrivat periksi suurin piirtein noilla kilometreilla,varsinkin jos on ajettu sorateitä (kurapaska ruostuttaa).Ei noita kannata jännittää tyyppivika on .
Uudet vaan motonetistä (ihan hyviä ovat) ja taas elämä hymyilee.
Samaa vikaa taisi kuulemma olla jo sierroissa,- Mondeojeejee
Omistin aikanaan myös Sierran ja vaihdoin monet jarrulevyt siihen.
Nyt uusimmassa Mondeossani (07) tauti taitaa olla hoidossa, ei vielä kertaakaan jarrulevyt kierossa. Kulumisen takia kylläkin kerran vaihdettu uusiin.
- aloit-taja
no nyt on suorat levyt taas alla ja onkelma poissa, kierot olivat juu - kunnes kyllönen meidät erottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364394Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 391569
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2311471Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881108Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631020