kun kovemmin polkasee, jokos ne 65tkm ajossa on ehtineet kieroutua niin pahoin vai onkohan joku alustan tukivarsi rikki?
rupes jarrut täristään
12
257
Vastaukset
- autmonde
ne mitään kierossa ole,eikä tukivarressa ole vikaa,siellä on jarrupalat loppu,joten vaihda palat,helppo ja nopea vaihtohomma,eikä palat maksa kuin muutamankympin
- mondeojeejee
Mondeon etujarrulevyt on jäähdytettyjä ts. niissä on levyssä tuuletusrako keskellä. Mondeon jarrulevy nykäisee helposti itsensä kieroon. Aja jarru kuumaksi ja sitten vaan vesilätäkköön, avot, siinäpä se levy meni. Jarrulevyn kierous tuntuu tärinänä ratissa jarrutettaessa.
Tulihan nuita vaihdettua -97 Mondeoon useampaan kertaa, välillä kerran vuodessa. Toisaalta Motonetistä niitä saa, ei maksa paljon ja levyn vaihto käy suitsait vaikka itse tekisit. - köf
Löytyiskö täältä herraseuraa.
- köf
Oon ylpeä monskun omistaja!
- köf
Juu..minäkin olin joskus.. kävi kuin sveitsiläinen kello..
hihhhiiiiiiiiiiiiii - mondeo-kuski
Hei!
Itselläni oli ajettu -01 mondella 85 tkm ja rupesi täristämään pahasti.
Tuomio oli,että jarrulevyt oli kieroutunut pahasti ja jouduttiin vaihtamaan jarrulevyt.
Mondeon "suurin" petollisin tyyppivika. - köf
Taitaa koko auto olla kiero.. täh ?
Hihhhiiiiiiiiii ostakaa vain foordi, niin ei tuu aika pitkäks, ku joudutte vikojen kanssa pähkäilemään...täh ?
Hohhhoooooooo- : (:) OINK OINK
Juu ei ne mitään kestä jos vm.97 on jarrulevyt kierossa....
- köf
mun monsku pelaa kuin se kuuluisa svetsiläinen kello!!!!
- Use the brake,Luke
Se on nyt vaan niin,että antaa nuo jäädytysrivat periksi suurin piirtein noilla kilometreilla,varsinkin jos on ajettu sorateitä (kurapaska ruostuttaa).Ei noita kannata jännittää tyyppivika on .
Uudet vaan motonetistä (ihan hyviä ovat) ja taas elämä hymyilee.
Samaa vikaa taisi kuulemma olla jo sierroissa,- Mondeojeejee
Omistin aikanaan myös Sierran ja vaihdoin monet jarrulevyt siihen.
Nyt uusimmassa Mondeossani (07) tauti taitaa olla hoidossa, ei vielä kertaakaan jarrulevyt kierossa. Kulumisen takia kylläkin kerran vaihdettu uusiin.
- aloit-taja
no nyt on suorat levyt taas alla ja onkelma poissa, kierot olivat juu - kunnes kyllönen meidät erottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912