Mulla on kotisivut freehostingcloudissa. Onko järkevää pitää sivuja ilmaispalvelimella rapakon takana vai kannattaako sivutilaa ostaa Euroopasta tai Suomesta? Onko ilmaisia vaihtoehtoja saatavilla?
Sivutila Euroopasta vai Jenkeistä
6
132
Vastaukset
- ,.,.,.,.
Ilmainen: http://bit.ly/OIPQh8
- yksalkaja
Kiitos tästä. Vielä haluaisin tietää, onko sillä käytännössä mitään väliä, onko palvelin Suomessa vai USAssa?
- ,..,.,.
yksalkaja kirjoitti:
Kiitos tästä. Vielä haluaisin tietää, onko sillä käytännössä mitään väliä, onko palvelin Suomessa vai USAssa?
Ei ole.
Nettisivut ovat yleensä tosi "kevyitä" ja latautuvat nopeasti vaikka palvelin olisi toisella puolella maailmaa.
- teinitmainostaa
En suosittele ulkomaalaisia palveluita. Täällähän vain teinit noita mainostaa kumppanuuslinkkeineen jotta tienaisivat muutaman dollarin..
- .,.,.,
Miksi et suosittele ulkomaalaisia? Koska ulkomailla on kysyntää ja tarjontaa ja hinta kilpailua se on melkein 10 kertaa halvempaa kuin suomalainen palvelu.
Toi ylläoleva linkki ei referraali linkki eikä siitä saa rahaa kukaan vaikka joku siitä painaisikin. Ota palvelintilasi täältä. Tuntuu toimivan hyvin ja asiakaspalvelu toimii.
http://www.hostgator.com/
ps. en tienaa tästä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595