Suurin osa netin käytöstä on hyödyllistä työn, opiskelun, asioidenhoidon ja ihmissuhteiden hoidon kannalta.
Riippuvuudesta ollaan huolissan nuorison kanssa työskentelevien piirissä.Päivälehden mukaan varuskunnissa ollaan huomattu "nettiaddiktion lisääntyminen, joka tuntuu myös Suomen varuskunnissa. Palvelukseen astuneita varusmiehiä on jouduttu kotiuttamaan internetriippuvuuden aiheuttamien sopeutumisongelmien ja ahdistuneisuuden vuoksi." komentajakapteeni Jyrki Kivelä kertoi KP4.8.04 jatkaen, että tuo ongelma ei ole vielä määrällisesti kovin suuri kun varusmiehistä keskeyttää palveluksensa kymmenkunta prosenttia.
Mitenkähän meidän ikäihmisten ?
Vieläkö Bingo on mieluisampi ?
Kauniit ja rohkeat on tauolla, entä Salatut elämät?
Nettiriippuvuus yleistyy
3
270
Vastaukset
- Sabiina
mutta kun eivät lähetä tänne meren taakse.
- Hajupoika
Kun TV suoltaa Salattuja elämiä niin kiireesti jollekin toiselle kanavalle, Marko saa myös keikutella lähes falsettiäänellään aivan rauhassa. Radiossa kuunteli paikallisia ohjelmia, mutta sekin on käynyt mahdottomaksi "iskelmäsotkuilun" myötä.
Mitähän tekisimme, että pääsisin samoin tästä palstailusta - ruusun lupaan ! Haukut mummoilta Ruuneperin kanssa vain lisäävät vettä myllyyn.
Voisitte ruveta vaikka flirttailemaan Hajupojan kanssa - saattaisin oitis sulkea sivuston !
- Hajupoika
Suoritin itse nettiriippuvuustestin ja se kertoi minun olevan vielä "kohtuukäyttäjä" -
kokeilepa ja yritä olla rehellinen. Jos sinulla on joku läheinen yastävä niin tehkää se toisillenne.
Jännä huomata miten käsityksemme eroavat.
http://www.eniro.fi/query?partnerid=s24&q=Nettiriippuvuus&what=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746