Kuumeen mittaus

HippoPotamus

Mikä on luotettavin paikka/tapa mitata kuume? Peräaukko taitaa olla se luotettavin mut taidan jättää sen suosiolla rauhaan . Ite en halua taiteilla ja kumppanini ei sinne halua sörkkiä muuta ku munansa :D

Meillä ku on 3 kuumemittaria, digitaalinen, elohopea ja infrapuna. Millä näistä tulee se luotettavin tulos? Olen kokeillut ja noista tulee eri lukemat. Kun mittaa infrapunamittarilla korvasta nii tulee 37,2 ja kun mittaan elohopealla ja digitaalisella tulee 36,7, siis kainalosta :) mun normi on 36,5.

Mikä on luotettava mittari. Hmm.

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhea dilemma

No työnnä yksi mittari jokaiseen löytämääsi reikään niin pääset pähkäilemään mitä mittaria uskot kun ne kaikki näyttävät eri lukemaa ja kun yks on likanen ja kaks muuta ei että estääkö se lika oikean tuloksen saannin vaiko ei ja miten se mittari sitten pestään oikeaoppisesti niin että sen voi ens kerralla työntää vaikka kielensä alle ja kaiken lisäksi kuka on luotettava mittaaja ja tuloksen lukija jos mittarilta kysyessä se ei vastaa onko se luotettava mittari vaiko ei.......

• HippoPotamus

Mistä sun laisia ihmisä sikiää? Toiset vetää ison ananaksen nenää siitä ku toiset tulee tänne ihan asiallisesti kysyy kysmyksen ja toiset ei osaa.

Mitäs hengaat tällä palstalla kun kerran noin paljo ottaa kupoliin? Kannattais ottaa se sun 5cm kyrpä ostasta nii ei kiristäis liikaa. Sun vanhemat ei tainnu antaa sulle rakkautta mut älä tuu purkaa sitä meihin muihin ! Taidat olla viel teini ku noin vammasesti käyttäydyt.

Sitä paitsi, luuleks olevas hauska ja kova tyyppi ku tuut vinkuu tänne? :D

Kiitos säälittävästä provoisinnistas, sain hyvät ilta naurut, lisää näitä pellejä mun elämään ! :D

• peppumittaus

Luotettavin paikka on peräsuoli, mutta sitä jostain syystä vältellään nykyään.
      Sieltä saadaan nopeasti tarkka lämpö. Itse mittaan suolesta, sängyn päällä pikkarit alas ja pyllistää niin mittari luiskahtaa voideltuna helposti sisään eikä ole epäsiisti,kun ei työnnetä liian syvään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3018
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2841
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2381
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2371
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2137
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2035
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1005
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      946
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      909
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      884
    Aihe