Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuumeen mittaus

HippoPotamus

Mikä on luotettavin paikka/tapa mitata kuume? Peräaukko taitaa olla se luotettavin mut taidan jättää sen suosiolla rauhaan . Ite en halua taiteilla ja kumppanini ei sinne halua sörkkiä muuta ku munansa :D

Meillä ku on 3 kuumemittaria, digitaalinen, elohopea ja infrapuna. Millä näistä tulee se luotettavin tulos? Olen kokeillut ja noista tulee eri lukemat. Kun mittaa infrapunamittarilla korvasta nii tulee 37,2 ja kun mittaan elohopealla ja digitaalisella tulee 36,7, siis kainalosta :) mun normi on 36,5.

Mikä on luotettava mittari. Hmm.

3

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhea dilemma

      No työnnä yksi mittari jokaiseen löytämääsi reikään niin pääset pähkäilemään mitä mittaria uskot kun ne kaikki näyttävät eri lukemaa ja kun yks on likanen ja kaks muuta ei että estääkö se lika oikean tuloksen saannin vaiko ei ja miten se mittari sitten pestään oikeaoppisesti niin että sen voi ens kerralla työntää vaikka kielensä alle ja kaiken lisäksi kuka on luotettava mittaaja ja tuloksen lukija jos mittarilta kysyessä se ei vastaa onko se luotettava mittari vaiko ei.......

      • HippoPotamus

        Mistä sun laisia ihmisä sikiää? Toiset vetää ison ananaksen nenää siitä ku toiset tulee tänne ihan asiallisesti kysyy kysmyksen ja toiset ei osaa.

        Mitäs hengaat tällä palstalla kun kerran noin paljo ottaa kupoliin? Kannattais ottaa se sun 5cm kyrpä ostasta nii ei kiristäis liikaa. Sun vanhemat ei tainnu antaa sulle rakkautta mut älä tuu purkaa sitä meihin muihin ! Taidat olla viel teini ku noin vammasesti käyttäydyt.

        Sitä paitsi, luuleks olevas hauska ja kova tyyppi ku tuut vinkuu tänne? :D

        Kiitos säälittävästä provoisinnistas, sain hyvät ilta naurut, lisää näitä pellejä mun elämään ! :D


    • peppumittaus

      Luotettavin paikka on peräsuoli, mutta sitä jostain syystä vältellään nykyään.
      Sieltä saadaan nopeasti tarkka lämpö. Itse mittaan suolesta, sängyn päällä pikkarit alas ja pyllistää niin mittari luiskahtaa voideltuna helposti sisään eikä ole epäsiisti,kun ei työnnetä liian syvään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe