Insesti

M*therf*cker

Insestiä pidetään - ehkä syystä - inhottavana ja tuomittavana. En tarkoita pedofiliaa, joka ällöttää suunnattomasti itseänikin, vaan seksiä sukukypsien, täysjärkisten lähisukulaisten, serkkua lähempien, kesken.

Itselläni on tuollaisesta pelkkiä hyviä kokemuksia sekä äidin että siskon kanssa, eikä meistä kukaan ole siitä mitenkään traumatisoitunut. Ihan tavallisia keskivertoja "kunnon kansalaisia" ollaan.

Olisi kiva tietää, onko muita asian positiivisena kokeneita. Lisään nyt trollauksen ehkäisemiseksi (toimineeko jästipäille?), että en halua ketään touhuun yllyttää!

41

9393

Vastaukset

• xfgfxfg

"En tarkoita pedofiliaa"

Pedofilialla ei ole mitään tekemistä insestin kanssa, joten miksi otit sen edes esiin tässä?

Yhtä hyvin voisit kysyä että onko kellään kokemusta heteroseksistä, en tarkoita raiskaamista.

• Jokuttaja

Insesti mielletään, usein lainsäädännöllisistä syistäkin, "sairaaksi" fetissiksi, jota pitää demonisoida. Asiaa tarkemmin miettimättömälle (tai henkilölle, joka ei asiaa halua miettiä tarkemmin) mieleen juolahtaa ensimmäisten joukossa seksi alaikäisen sukulaisen kanssa, jolloin koko höskän mieltää pervosetien iljettäväksi touhuksi, jota ei pidä eikä saa ymmärtää.

En ole OP, mutta mielestäni oli ihan hyvä, että hän teki tuon lisäyksen.

• einari kotinen

Tuolla seksi-ryhmässä on aike tuoretta keskustelua sisarusten välisestä touhusta. Kyllähän noita lapsena olleita viattomia leikkejä on monella, mutta jos lapsi-ikäinen ja sitten huomattavan paljon vanhempi keskenää sekoo, nii se on kyllä jo outoa. Siinä ollaan sit jo pedofiliassa.

Mut toisaalta, jos aikuinen kirjoittaa tälläistä soopaa, että lapsi ja äiti, nii kyllä on kapea maailma jos ei aikuisena ole muuta saanut tai muu mielessä......

Itse vilä joskus murkkuiäissä mietin kaikka, muuta aika on nopae ja muutma vuosi on päivä kunnes tulee ihan omaikäinen ihminen kaukaa tuntemattomasta ja kertoo että on halukas..... ei kukaa oo nii inva ettei kellkeeää olis kelvannu.

• xfgfxfg

"jos lapsi-ikäinen ja sitten huomattavan paljon vanhempi keskenää sekoo, nii se on kyllä jo outoa. Siinä ollaan sit jo pedofiliassa"

Juu ja jos puistossa hyökkää naisen kimppuun, niin heteroseksi on hyvin nopeasti raiskauksessa.

Insestisuhteessa voi olla pedofiliaa, mutta pedofilia ja insesti eivät ole synonyymeja. Yhtä hyvin homoseksuaalisessa suhteessa voi olla pedofiliaa, aivan kuten heteroseksuaalisessakin suhteessa.

Miksi tuo perkeleen pedofilia pitää aina ottaa esiin kun insestistä puhutaan?

• einari kotinen

Niin... ei insesti ja pedofilia ole sama asia.... mutta ei puumanainen 13v pojan kanssa ole myöskää sama asia kuin oma äiti, joka on vaikka 40v.

Sairasta on kuitenkin se, että jioku kuvittelee omaa lähisukulaista tolllee

• Oksettavaa

Insesti, pedofilia ja eläimiin sekaantuminen. Yhtälailla päävaivasten touhuja kaikki vaikka kaikkia ei ole laissa kiellettykkään.

• Vttu näitä

Minkäikinen olit, kun äiskäsi nussitti sinua itseään?
      *estadialainekohan ootte

• geenitsenkertoo

Kyse on vain ja ainoastaan lääketieteellinen koska kun perheen kesken tehdään jälkeläisiä niin lapsista ei tule miltään osin normaaleja, vammaisuus aste on hyvin korkea. Turha väittää etteikö lapsia syntyisi. Siksi seksi lähisukulaisten kanssa on ei toivottu tapahtuma.

• saatanan elätettävil

Kyllä olette tosi sairaita, taannoin rajanaapurissamme suljettiin näistä nautintonsa saavat toistaiseksi suljettuun laitokseen,jase toistaiseksi tarkoitti....lopullisesti.

Olisipa meilläkin näin.

• kutvosen kutina

Puhutaan nyt pelkästä insestistä ja serkkua lähemmistä sukulaisisuhteista.

Se on vaan yksinkertaisesti aina vahingollista sen puolesta joka sen asian saa olla vastaanottavana. Siinä ei ole mitää hyvää.....

Mitä se on sille joka sen asian laittaa alkuun ja tekee asian. Se on vallankäyttöä ja kiristämistä, alistamista.

Se on sille joka sen asian laittaa alkuun, niin niin alhainen teko, että voi kiisus..... siis vain munaton eunukki tekee niin, että miettii seksiä äitinsä, siskonsa tai lapsensa kanssa.

Siinä ei ole mitää fantasiaa, jos ihminen on psyykkisesti terve. Se kertoo vaan, että portit muille pesille on kiinni oman tyhmyyden takia. Jos joku sanoo että on ollut 2000 ihmsen kanssa seksiä, niin ei siitä puutukaan enää ku omat sukulaiset.

• gchkghchg

"Se on vaan yksinkertaisesti aina vahingollista sen puolesta joka sen asian saa olla vastaanottavana."

"Mitä se on sille joka sen asian laittaa alkuun ja tekee asian. Se on vallankäyttöä ja kiristämistä, alistamista."

Hevonpaskaa.

YK:n AIDS komissio totesi hiljattain että valtioiden pitäisi laissaan sallia sellainen seksi joka ei vahingoita toista ja lopettaa seksin sääntely.

Kyseinen komissio tarkoitti mm. homoseksuaalista seksiä, insestiä, ja muita seksin muotoja jotka ovat vielä joissakin maissa lainsäädännöllä kiellettyjä, kuten esimerkiksi anaaliseksi.

Ja tarkennetaan nyt vielä, he tarkoittivat aikuisten välistä insestiä, ja EI he eivät tarkoittaneet raiskaamisen ja hyväksikäytön sallimista.

Insestin ei ole todettu aiheuttavan minkäänlaisia traumoja kenellekään koskaan. Mikään tutkimus ei ole sellaista osoittanut. Insesti, eli seksi lähisukulaisten välillä ei mitenkään maagisesti muutu toisenlaiseksi seksiksi verrattuna muiden ihmisten väliseen seksiin. Kyse on vain seksistä, ei mistään mystiikasta.

• iujgfhfghfdhfg

Jos sinä harrastat seksiääidin tai siskon kanssa olet mieleltäsi sairas..ei sille voi mitään mutta se on totuus..

• kutvosen kutina

siis jos kaksi aikuista sisarusta nussiii toisiaan..... tai vaikka 65v vanhempi ja 30v "lapsi", nii kyllä on pienet piirit.... niinkuin sillä älykkäällä äidillä tai lapsella joka kirjoitti juttua tositarinaan tilanteesta talon saunassa kun 13v poika joutui painamaan 40v äitiään saunassa.....

Kaikki lähipiiriään tai koiriaan nussivat pitäs viedä saunan taakse, ja lähietäisyydeltään ettei kukaa viaton joudu niiden kanssa tekemisiin.

• Family secret

Ihan posittiiviset kokemukset minullakin. Systerin kanssa harrastettiin monta vuotta, eka kerran kun hän 16 ja minä 17. Kerran mutsi sitten yllätti, mutta ei alkanut riehumaan. Oli pakko tunnustaa, että sitä oli jatkunut pari vuotta. Saarnasi kyllä perusteellesesti ehkäisystä.ja kehotti hankkimaan muita pantavia. Ja olihan niitäkin, mutta keskenään oli niin vaivatonta, kun himot alkoi hyrräämään.

Mutsin kanssa sitten ajauduttiin muhimaan kun olin 25, kun kumpikin oli tullut huppelissa kotiin turhan iskukierroksen jälkeen rafloista. Muutaman kerran oltiin sitten myöhemminkin.

Ei noista kenellekään mitään henkistä stressiä ole jäänyt. Kaikki asutaan nyt eri puolilla Suomea, mutta systerin kanssa edelleen joskus muistellaan menneitä, kun tavataan. Aviosiipat eivät asiasta tietenkään tiedä, eivätkä tule tietämään.

Uskoisin, että insesti on viimeisiä asioita, joista hiiskutaan ulospäin. Siksi varmaan yleisempää kuin siveyden sipulit kuvittelevat.

• Bro & Sis

Hyvä, että yksi sentään rohkenee ilmoittautua! Itse olen silloin tällöin nainut sisaren kanssa, olin parikymppinen kun alettiin, sisko on 3 vuotta vanhempi. Kännissä kyllä eka kerran, mutta olisi hyvin voinut tapahtua selvin päinkin.
        Eipä tuosta kummallekaan ole mitään henkistä kärsimystä tullut, päin vastoin. Ja jatketaan edelleen silloin kun harvoin tavataan ja on tilaisuus.

• älüvapaata
        Bro & Sis kirjoitti:

Hyvä, että yksi sentään rohkenee ilmoittautua! Itse olen silloin tällöin nainut sisaren kanssa, olin parikymppinen kun alettiin, sisko on 3 vuotta vanhempi. Kännissä kyllä eka kerran, mutta olisi hyvin voinut tapahtua selvin päinkin.
        Eipä tuosta kummallekaan ole mitään henkistä kärsimystä tullut, päin vastoin. Ja jatketaan edelleen silloin kun harvoin tavataan ja on tilaisuus.

Tuommosille ei tule henkisiä kärsimyksiä vaikka naisivat ruumista tai aasia. Näkyy olevan henkinen puoli sen verran heikoissa kantimissa.

• kerro lisää aaseista
        älüvapaata kirjoitti:

Tuommosille ei tule henkisiä kärsimyksiä vaikka naisivat ruumista tai aasia. Näkyy olevan henkinen puoli sen verran heikoissa kantimissa.

Oletko joutunut paljonkin tekemisiin tällaisten yksilöiden kanssa, esimerkiksi lähisukulaistesi tai muiden kotilaitoksesi asukkien keskuudessa, kun noin varmasti tunnut tietävän?

• I.N. Sestikö

Kun lukee noita seksitarinoita, niin hyvin monilla juttusivustoilla juuri nämä sisar-veli, poika äiti jutut ovat eniten luettuja... mistä lienee johtuu?

• cjhvcjhv

Johtuu ihan yksinkertaisesti siitä syystä että insesti ei ole mikään harvinainen ilmiö, vaikka niin monet uskovat. Mielikuva harvinaisesta ilmiöstä johtuu monestakin asiasta, mutta kun ajatellaan että itse ilmiön kokeneita on joidenkin tutkimusten mukaan yhtä paljon ja joidenkin tutkimusten mukaan jopa enemmänkin kuin homoseksuaaleja, saadaan hieman perspektiiviä asiaan.

Kun lisäksi mukaan ympätään vielä ne jotka eivät ole kokeneet mutta kiihottuvat siitä tai haluaisivat kokea sellaista, kasvaa kiinnostuneiden ryhmä kovin isoksi.

Ja kun noiden lisäksi lisätään joukkoon ne joita kiinnosta lukea ilmiöstä esimerkiksi uutisista tai tällaisista keskusteluista, tulee erityisesti keskustelusta vilkasta.

Itseasiassa ne henkilöt jotka tuomitsevat insestin ovat selkeä vähemmistö koska suurimmalle osalle ihmiskunnasta, muiden seksuaalisuudella ja seksitavoilla ei ole mitään merkitystä.

• hgfhfdfgfdfgythrthf

Insestiä harrastavat loppu iäksi pakkohoitoon..

• cgcghgch

Insestiä ei löydy mistään sairausluokituksista, että revi siitä.

Laitonta se ei ole myöskään monessa maassa. Suomessa se on vielä laitonta, mutta YK:n AIDS komissio vaati hiljattain että insesti pitää vapauttaa pannasta.

• No, ei se, pthy...
        cgcghgch kirjoitti:

Insestiä ei löydy mistään sairausluokituksista, että revi siitä.

Laitonta se ei ole myöskään monessa maassa. Suomessa se on vielä laitonta, mutta YK:n AIDS komissio vaati hiljattain että insesti pitää vapauttaa pannasta.

Ja siitä se sitten lähti.....

• Camilla K

Veljen kanssa alettiin, kun hän oli 14 ja mä 16, mun aloitteesta. Joskus ollan vieläkin, yli nelikymppisinä, vaikka kumpikin on naimisissa ja lapsiakin omilla tahoillamme. Syntisen ihanaa :-)!

• opetettu tavoille

Muistan lopun elämääni sen "lahjan", jonka Äitini antoi rippikoulun suoritettuani.

• Kivaa touhua

Eka seksikokemukseni oli 13 vuotiaana oman siskoni kanssa...2 vuotta mua vanhempi.Jäin kiinni runkkimisesta ja siskoni huomasi touhun. Tuli kysyy et tarttenko apua ja otti kaluni suuhun..siitä sitten etenimme paneskelemaan kaikissa asennoissa ja teimme sitä monesti. Nyt 30 vuotta myöhemmin niin ihan normaali minusta on tullut. Kai sitä haluaa kaikkea kokeilla.

• molo 69

Aikoinaan olin 15 kun mummon kanssa tehtiin,vaikka mitä.kais tierätte ;) .enkä saanut mitään traumoja. Kestihän sitä vuosi pari..nykyään ei ikäeroa ole mummon kanssa..kun 5v :)

• Oppinut

Äsikän kanssa saunassa kun katselin kun kuivas itseään ja rupes seisoo, nolona peittelin vaikka huomas. Tuli penkille syliini istunaan ja poikuus lähti, Isosiskoni oli nähnyt kun oltiin "saunomassa" ja tuli kun jäätiin kahdestaan halus kokeilla miltä pikkuveli tuntuu. Siinä meni monta vuotta eikä jäänyt traumoja kummastakaan.

• Heidi K

Mutsin kanssa lesboillaan joskus. Huomattiin, että on kivempaa yhdessä kuin että kumipikin sormettaa ja dildoilee yksin omassa huoneessaan. Oon 22, mutsi 42. On meillä kerran ollut yhteinen mieskin.

• ,khgnbgfvxcxc

Widdu mitä luuseri fantasioita teillä..onneksi nuo ei ole totta vaan tarinoita teidän sairaissa päissä..

• Yhtys sana virhe

Mitäpä, jos kävisit sen apukoulun loppuun, ennen kuin alat mölisemään ...

• Iskä on ihana

Viettelin isän 26-vuotiaana, isä silloin 48, äiti kuoli kolarissa 2 vuotta ennen. Ollaan vieläkin kun nähdään. Ei ainakaan traumoja, päinvastoin!

• alma 93v

Viettelin pojanpojanpoikani , Ja hälle kelepaa hampaaton suuseksi,Ja tulupattoman mopon höyläys :)

• Pimpsis

Kyllä broidin kaa aina joskus sekstaillaan. Alettiin kun mä olin 14 ja se 16.

• Bi-systerit

Hih, siskon kanssa kurkattiin tänne pienessä jouluhuppelissa sekstailun lomassa :-). Ei kai tuo niin erikoista ole. Me alettiin kun oltiin 14 ja 16. Nyt ollaan yli 30. Kyllä sisko aina sängyssä huonon miehen voittaa, ja naisenkin.

• kutvosen kuiskaus

Siis turvallista jos on oman isän tai vaikka sedän kanssa.

Just.... Siis sillon ei todellakaan se tyttörukka ole turvassa kun tuollainen auktoriteetti alkaa pyörittämään

• Ihanaa!

Veljen kanssa, joo alettiin kun 14 j a 16. Ei ongelmia.

• Bojoing-tytteli <3

Katsoin joskus jotain dokkaria missä isä ja tytär olivat yhdessä, mutta he eivät tienneet suhteen alussa että olisivat sukua - isä ei ollut koskaan osallistunut tyttärensä elämään. Kuitenkin myöhemmin he sattuivat tapaamaan toisensa ja heistä tuli pari - ennenkuin saivat tietää todellisen laidan ja heidän oli pakko erota.

Tämä selitettiin sillä että perheen kesken biologisesti toisilleen sukua olevat (Äiti/poika, sisko/veli, isä/tytär) tuntevat samankaltaisuutta ja ovat niin "samalla aaltopituudella" että heidän on helppo rakastua toisiinsa puhumattakaan että se aikuisten kesken menisi helposti seksuaalisuuden puolelle.
      :)

• Anonyymi

Ei kai siinä sinällään mitään vaarallista ole jos sukulaisten kanssa harrastaa seksiä. Sukurutsa on kuitenkin siinä vaiheessa vakava paikka jos nainen tulee raskaaksi. Jälkeläinen on sitten geneettisesti vajaata tasoa.

• Anonyymi

Aika paha poika tunnun olevan, ainakin jos uskoo suurimpaa osaa näistä kirjoituksista. No, enpä ihan tunnista itseäni noista kirjoituksista, vaikka olenkin monta kertaa pannut äidin kanssa. Mä olen jo täysi-ikäinen, olen ollut koko tän jutun ajan, joten mitä v.tua se kuuluu muille, mitä mä teen? Jos mä haluun panna omaa äitiäni, ja äiti pitää siitä, niin mitä se muille kuuluu?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      168
      9779
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3179
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2947
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2699
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2105
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2053
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1933
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      58
      1517
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1306
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe