miten tienata 2000e puolessa vuodessa!

mäwa

Oon siis 15v ja tarviisin tosi kipeesti rahaa, ku säästän rahaa mopoautoon ja puuttuis vielä ton verran ku ostetaan ens kesänä.. oisko kellää mitään ideoita tienata rahaa mainostenjakamista? paljon siitä tienaa? entä muita töitä? kiitos vastanneille! pliis auttakaa!

9

749

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäwa

anyone!!!??

• yfguofyuo

ilmoittaudu käpyjen kerääjaksi. verotonta tuloa.

lehtien jako on raskasta ja aikaa vievää, tuntipalkka on varmasti alle 5 euroa tunti.
      mutta kyllä silläkin jotain ansaitsee, joten aloita siitä ja keksi jotain muuta.

hoida tuttavien lapsia ja vie koiria ulos.

nyt on hyvä aika tarjota naapureille ja tutuille renkaidenvaihtoa. hinta vaikka 10 - 20 euroa / auto.

pihan haravointia, ikkunan pesua, ym.

• 7+2

Joku mopoauto... jätä ostamatta ja ala säästää rahaa OIKEAAN autoon ja korttiin. Ei voi olla niin vaikeaa odottaa paria vuotta.

• onnistuispa!

Ilmoittaudu vaikka tekemään joitain siivous projekteja. kotitöitä. Voit tarjoutua lenkkittämään koiria. Ajaa nurmikkoa. Ja semmosta. Mene vaikka johonkin kauppaan leipomoon tai kuppilaan ja kysy onko siellä tarjolla osa-aikais työtä. Toivottavasti auttoi! Onnea!!

• Onnistuispa!!!< 3:)
        onnistuispa! kirjoitti:

Ilmoittaudu vaikka tekemään joitain siivous projekteja. kotitöitä. Voit tarjoutua lenkkittämään koiria. Ajaa nurmikkoa. Ja semmosta. Mene vaikka johonkin kauppaan leipomoon tai kuppilaan ja kysy onko siellä tarjolla osa-aikais työtä. Toivottavasti auttoi! Onnea!!

Voit hoitaa lapsia,pestä ikkunoita siivota. Ihan mitä itse haluat. Onnea sinulle!!!

• Säästän

Wooow tuntu iha dega-vu:lta :D oon kans 15 v ja säästän mautoon... on kans miettiny kovasti tota jakeluhommaa, onks kenelläkään kokemuksia?

• sanompahan vain

Paras säästövinkki tässä kohtaa on olla ostamatta mopoautoa. Mitä hittoa sellaisella tekee? Oikean pikkuauton hintainen, mutta käyttää voi pari vuotta kohtuullisilla ajokeleillä, kun voi jo hankkia oikean auton.

Hanki nyt vaan se normimopo, jos ei jalat kestä polkemista ja säästä sitä oikeaa autoa varten vaikka.

• ......
        sanompahan vain kirjoitti:

Paras säästövinkki tässä kohtaa on olla ostamatta mopoautoa. Mitä hittoa sellaisella tekee? Oikean pikkuauton hintainen, mutta käyttää voi pari vuotta kohtuullisilla ajokeleillä, kun voi jo hankkia oikean auton.

Hanki nyt vaan se normimopo, jos ei jalat kestä polkemista ja säästä sitä oikeaa autoa varten vaikka.

Asiointipalvelua mummoille? Tarvitset kaverin joka toimittaa perille, yhdessä päivässä tienaisit helposti 100-150 euroa, tietty on oltava lvv-numero.
        Ainakin on otettava selvää paljonko voi ansaita ilman verottajaa.

• Obenue

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe