miten tienata 2000e puolessa vuodessa!

mäwa

Oon siis 15v ja tarviisin tosi kipeesti rahaa, ku säästän rahaa mopoautoon ja puuttuis vielä ton verran ku ostetaan ens kesänä.. oisko kellää mitään ideoita tienata rahaa mainostenjakamista? paljon siitä tienaa? entä muita töitä? kiitos vastanneille! pliis auttakaa!

9

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäwa

      anyone!!!??

    • yfguofyuo

      ilmoittaudu käpyjen kerääjaksi. verotonta tuloa.

      lehtien jako on raskasta ja aikaa vievää, tuntipalkka on varmasti alle 5 euroa tunti.
      mutta kyllä silläkin jotain ansaitsee, joten aloita siitä ja keksi jotain muuta.

      hoida tuttavien lapsia ja vie koiria ulos.

      nyt on hyvä aika tarjota naapureille ja tutuille renkaidenvaihtoa. hinta vaikka 10 - 20 euroa / auto.

      pihan haravointia, ikkunan pesua, ym.

    • 7+2

      Joku mopoauto... jätä ostamatta ja ala säästää rahaa OIKEAAN autoon ja korttiin. Ei voi olla niin vaikeaa odottaa paria vuotta.

      • onnistuispa!

        Ilmoittaudu vaikka tekemään joitain siivous projekteja. kotitöitä. Voit tarjoutua lenkkittämään koiria. Ajaa nurmikkoa. Ja semmosta. Mene vaikka johonkin kauppaan leipomoon tai kuppilaan ja kysy onko siellä tarjolla osa-aikais työtä. Toivottavasti auttoi! Onnea!!


      • Onnistuispa!!!< 3:)
        onnistuispa! kirjoitti:

        Ilmoittaudu vaikka tekemään joitain siivous projekteja. kotitöitä. Voit tarjoutua lenkkittämään koiria. Ajaa nurmikkoa. Ja semmosta. Mene vaikka johonkin kauppaan leipomoon tai kuppilaan ja kysy onko siellä tarjolla osa-aikais työtä. Toivottavasti auttoi! Onnea!!

        Voit hoitaa lapsia,pestä ikkunoita siivota. Ihan mitä itse haluat. Onnea sinulle!!!


    • Säästän

      Wooow tuntu iha dega-vu:lta :D oon kans 15 v ja säästän mautoon... on kans miettiny kovasti tota jakeluhommaa, onks kenelläkään kokemuksia?

      • sanompahan vain

        Paras säästövinkki tässä kohtaa on olla ostamatta mopoautoa. Mitä hittoa sellaisella tekee? Oikean pikkuauton hintainen, mutta käyttää voi pari vuotta kohtuullisilla ajokeleillä, kun voi jo hankkia oikean auton.

        Hanki nyt vaan se normimopo, jos ei jalat kestä polkemista ja säästä sitä oikeaa autoa varten vaikka.


      • ......
        sanompahan vain kirjoitti:

        Paras säästövinkki tässä kohtaa on olla ostamatta mopoautoa. Mitä hittoa sellaisella tekee? Oikean pikkuauton hintainen, mutta käyttää voi pari vuotta kohtuullisilla ajokeleillä, kun voi jo hankkia oikean auton.

        Hanki nyt vaan se normimopo, jos ei jalat kestä polkemista ja säästä sitä oikeaa autoa varten vaikka.

        Asiointipalvelua mummoille? Tarvitset kaverin joka toimittaa perille, yhdessä päivässä tienaisit helposti 100-150 euroa, tietty on oltava lvv-numero.
        Ainakin on otettava selvää paljonko voi ansaita ilman verottajaa.


    • Obenue

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe