*Grandiosa Double Pepperoni pakastapizza 590g rutosti jalapenoja päälle
*2 x juustohampurilainen 150g
*½ pkt pekonia 70g
*pieni pussi perunalastuja 100g
*1,5l Coca-Cola
*Berliininmunkki
*2 x Fazer mustikkapiirakka (niitä pieniä mitkä on alumiinvuoassa, mustikkahilloa sisällä)
*Toblerone 100g
*Iso Daim-suklaapatukka
*Snickers -suklaapatukka
Välillä siis tyhjennellen ja sitten meno vaan jatkuu..
Tätä on nyt noin kuukauden päivät ollut tätä sairasta menoa.. olen siis silleen kotona että makaan sängyssä syömättä johonkin iltakuuteen asti.. sitten pomppaan pystyyn ja käyn hakemassa paskaruokaa noin klo 20-21 maissa ja sitten mässäilen ja oksennan pitkälle aamuyöhön.
Ei jaksais enää meni taas joku 20 euroa pöntöstä alas
Illan saldo:
back to bulimia
0
136
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67706Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli54689- 55660
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.37590Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583- 61572
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7566- 78486
- 33445