Hei vain. Poikaystäväni on kevääseen asti vielä opiskelija - mutta sen jälkeen pitää opiskelija asunnosta lähteä.
Haluaisimme muuttaa yhteen. Itse olen keväällä 17v, eli nyt lukion ykkösellä. Mies 21v.
Ongelma on raha. Isäni asuu samalla paikkakunnalla, ja asun nyt siis kirjoilla kotona. Luulisi tämän vaikuttavan. Mitä sanotte, saanko asumistukea tmv?
Poikaystävä + yhteinen asunto
5
405
Vastaukset
- Mitä ihmettä päässä
Voi itku sentään, mikä saa nämä kakarat luulemaan, että tukia tulee kun vaan tahtoo.
Vanhempiesi asia on elättää sinua. Käy lukio loppuun ja tarkkaile samalla, millainen miehenalku se kaverisi on. Sitten kun aloitat opiskelun, voitte kokeille yhdessä asumista. - juupas joopas...
""Luulisi tämän vaikuttavan""
Kyllä vaikuttaa mutta kielteisesti tukiin... - Mious
Opintotuen lisäksi saat asumistuen kun muutat omaan kämppään. Opintotuki nousee vain hieman, koska asut poikaystäväsi, eli tulevan "avomiehesi" kanssa ja jaatte ruokakunnan ja talouden kelan silmissä. Kelan sivuilla on opintotukilaskuri.
Opinttotuen asumislisän lisäksi et saa yleistä asumistukea. - Vinkkii.
Ota lainaa pankista vaikka miljoona euroa ja osta kämppä.
- olen kiinnostunut
Onko poikaystävälläsi haiseva nestettä tihkuva mulkku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191